| wiadomość dla jacek-placek | |
| olo168 Wdrażany 
Liczba postów: 13
	
 |  Post: #1 wiadomość dla jacek-placek
			na stronie http://pinnacle.com.pl/pomoc.php jest napisane: Warunki uzyskania pomocy technicznej Aby uzyskać pomoc techniczną dotyczącą produktów firmy Pinnacle Systems można do nas zadzwonić lub napisać e-mail'a, w którym musza znaleźć sie nastepujące dane: • pełny numer seryjny karty Pinnacle Systems oraz numer wydrukowanej gwarancji np. 123/0209. W przypadku oprogramowania data zakupu towaru. • numer wersji sterownika, dokładna wersja oprogramowania • nazwa systemu operacyjnego • płyta główna, jej producent oraz chipset • procesor • model nagrywarki • karta graficzna • rodzaje dysków twardych • szczegółowy opis poblemu UWAGA ! Pomoc techniczna dotyczy tylko kart lub oprogramowania zakupionego bezpośrednio u nas. Rozmawiałem z nimi telefonicznie 2 razy - jak jest program kupiony gdzie indziej nie pomogą. Zanim więc napiszesz: "nie wierzę" - sprawdź 
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 02.11.2011 08:54 przez Nostromo:
 Z lewej strony u dołu jest przycisk PW, takie i podobne wiadomości należy przesyłać bezpośrednio do jednego lub więcej odbiorców. 02.11.2011 08:32 | 
| 
                    « Starszy wątek | Nowszy wątek » Autor: olo168 Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 0 głosów. | 


 
 

