![]() |
wiadomość dla jacek-placek - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Forum (/forum-1-f) +--- Dział: Kosz (/kosz-3-f) +--- Wątek: wiadomość dla jacek-placek (/wiadomosc-dla-jacek-placek-19582-t) |
wiadomość dla jacek-placek - olo168 - 02.11.2011 08:32 na stronie http://pinnacle.com.pl/pomoc.php jest napisane: Warunki uzyskania pomocy technicznej Aby uzyskać pomoc techniczną dotyczącą produktów firmy Pinnacle Systems można do nas zadzwonić lub napisać e-mail'a, w którym musza znaleźć sie nastepujące dane: • pełny numer seryjny karty Pinnacle Systems oraz numer wydrukowanej gwarancji np. 123/0209. W przypadku oprogramowania data zakupu towaru. • numer wersji sterownika, dokładna wersja oprogramowania • nazwa systemu operacyjnego • płyta główna, jej producent oraz chipset • procesor • model nagrywarki • karta graficzna • rodzaje dysków twardych • szczegółowy opis poblemu UWAGA ! Pomoc techniczna dotyczy tylko kart lub oprogramowania zakupionego bezpośrednio u nas. Rozmawiałem z nimi telefonicznie 2 razy - jak jest program kupiony gdzie indziej nie pomogą. Zanim więc napiszesz: "nie wierzę" - sprawdź |