Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. |
|
crazymary Wdrażany
Liczba postów: 11
|
Post: #1
Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone.
Witam
Od kilku dni pojawia się okienko z informacją "Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. (...)" Informując aby włączyć programy, tylko problem z tym, że się nie da. Program WD po kliknięciu "Włącz" wyskakuje okienko o zatrzymaniu aplikacji, a po kliknięciu Bitdefender nic się nie dzieje. Próbowałam użyć ESET Online Scanner ale on nic nie znalazł. Użyłam programu Malwarebytes i znalazł trochę syfu który zapisałam w notatniku. Program usunął "syf" i dodał log swój w formacie xml dodaję w załączniku. Natomiast program GMER podczas skanowania przestaje działać. Program antywirusowy próbowałam naprawić opcją "napraw" gdzie na chwile działa po czym znów zostaje wyłączony. Nie mam więcej pomysłów więc zwracam się z prośbą do Was o pomoc Z góry dziękuje i pozdrawiam! Logi : Logi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.03.2016 08:37 przez crazymary.)
03.03.2016 18:11 |
|
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #2
RE: Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone.
Z tego co widziałem w tych logach wysypał się system plikowy ntfs i dlatego te usługi nie są w stanie wystartować.
Proszę wykonać dwa polecenia chkdsk /f/r sfc /scannow W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 20.03.2016 19:53 |
|
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Program Symfonia Forte - windows 10 - net Framework 4.6 | jackadam | 1 | 2.281 |
03.03.2017 10:39 Ostatni post: thermalfake |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: crazymary Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 2 głosów. |