Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Inne (/inne-11-f)
+--- Dział: Pozostałe systemy Windows (/pozostale-systemy-windows-31-f)
+--- Wątek: Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. (/usluga-windows-defender-i-program-bitdefender-modul-antyszpiegowski-sa-wylaczone-49277-t)



Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. - crazymary - 03.03.2016 18:11

Witam

Od kilku dni pojawia się okienko z informacją "Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. (...)" Informując aby włączyć programy, tylko problem z tym, że się nie da. Program WD po kliknięciu "Włącz" wyskakuje okienko o zatrzymaniu aplikacji, a po kliknięciu Bitdefender nic się nie dzieje. Próbowałam użyć ESET Online Scanner ale on nic nie znalazł. Użyłam programu Malwarebytes i znalazł trochę syfu który zapisałam w notatniku. Program usunął "syf" i dodał log swój w formacie xml dodaję w załączniku.
Natomiast program GMER podczas skanowania przestaje działać. Uśmiechnięty Program antywirusowy próbowałam naprawić opcją "napraw" gdzie na chwile działa po czym znów zostaje wyłączony. Nie mam więcej pomysłów więc zwracam się z prośbą do Was o pomoc Uśmiechnięty

Z góry dziękuje i pozdrawiam!

[Obrazek: 8ZSGJXT.jpg]
[Obrazek: 6nuo2Lr.jpg]
[Obrazek: OHi1onJ.jpg]

Logi : Logi


RE: Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. - thermalfake - 20.03.2016 19:53

Z tego co widziałem w tych logach wysypał się system plikowy ntfs i dlatego te usługi nie są w stanie wystartować.
Proszę wykonać dwa polecenia
chkdsk /f/r
sfc /scannow