[W koszu] Upierdliwe Blue Screen'y! |
|
I3ober Nowy
Liczba postów: 0
|
Post: #1
Upierdliwe Blue Screen'y!
Witam! Od jakiegoś czasu spotykają mnie Blue Screen'y. Najczęściej dzieje się to gdy gram w grę SMITE, przechodzę na chwilkę na pulpit i BUM! blue..
Strasznie jest to denerwujące dlatego proszę was o pomoc. Podrzucę wam jeden z logów tych BS'ów. Nie wiem czy da się wysłać w postaci folderu dlatego skopiuje jeden i wkleję tutaj. Plik zrzutu : 112914-37050-01.dmp Data wystąpienia błędu: 2014-11-29 23:28:40 Typ błędu : PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA Kod błędu : 0x00000050 Parametr 1 : fffff900`c1fd0030 Parametr 2 : 00000000`00000000 Parametr 3 : fffff960`0028c69d Parametr 4 : 00000000`00000000 Spowodowane przez sterownik: win32k.sys Spowodowane przez adres: win32k.sys+c40d1 Opis pliku : Współużytkowany sterownik Win32 Nazwa produktu : System operacyjny Microsoft® Windows® Firma : Microsoft Corporation Wersja pliku : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) Processor : x64 Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00 Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\112914-37050-01.dmp Processors Count : 6 Major Version : 15 Minor Version : 7600 Dump File Size : 275 368 Dump File Time : 2014-11-29 23:33:09
Notatka została dodana 01.12.2014 17:17. Ostatnia edycja dokonana 01.12.2014 17:17 przez irocket:
Temat przenoszę do kosza ze względu na złamanie regulaminu. Zanim następnym razem będziesz potrzebował pomocy, to zaopatrz się w oryginalny system. 30.11.2014 14:56 |
|
|
irocket Senior Moderator
Liczba postów: 2.337
|
Post: #2
RE: Upierdliwe Blue Screen'y!
Wrzuć ten plik: C:\Windows\Minidump\112914-37050-01.dmp i ewentualnie inne, które jeszcze tam są (skopiuj na pulpit, bo tam nie będziesz mógł spakować.
30.11.2014 15:16 |
|
|
I3ober Nowy
Liczba postów: 0
|
Post: #3
RE: Upierdliwe Blue Screen'y!
Sorka ale pierwszy raz jestem na tym forum i po prostu nie mam pojęcia gdzie jest przycisk który odpowiada za wrzucenie takich plików.. :C
30.11.2014 16:33 |
|
|
irocket Senior Moderator
Liczba postów: 2.337
|
Post: #4
RE: Upierdliwe Blue Screen'y!
Najlepiej to wrzucić na jakiś normalny zewnętrzny hosting (np zippyshare)
30.11.2014 16:56 |
|
|
I3ober Nowy
Liczba postów: 0
|
Post: #5
RE: Upierdliwe Blue Screen'y!(30.11.2014 16:56)irocket napisał(a): Najlepiej to wrzucić na jakiś normalny zewnętrzny hosting (np zippyshare) Może być tak? http://www27.zippyshare.com/v/64159813/file.html http://www27.zippyshare.com/v/50874932/file.html http://www27.zippyshare.com/v/43857342/file.html http://www27.zippyshare.com/v/42055265/file.html http://www27.zippyshare.com/v/22402034/file.html http://www27.zippyshare.com/v/52451213/file.html http://www27.zippyshare.com/v/27932695/file.html http://www27.zippyshare.com/v/55134789/file.html http://www27.zippyshare.com/v/97485167/file.html http://www27.zippyshare.com/v/83037262/file.html http://www27.zippyshare.com/v/77002558/file.html http://www27.zippyshare.com/v/2552046/file.html http://www27.zippyshare.com/v/89957152/file.html http://www27.zippyshare.com/v/19201003/file.html http://www27.zippyshare.com/v/77629996/file.html http://www27.zippyshare.com/v/35553036/file.html http://www27.zippyshare.com/v/84059837/file.html 30.11.2014 17:35 |
|
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #6
RE: Upierdliwe Blue Screen'y!
Mogłeś to spakować wszystko razem i wystawić jeden link......ehhh
Edycja: OJP, chłopie myśl co robisz. Z grubej rury ale inaczej się nie da. Nie dość, że każdy plik z osobna linkujesz to jeszcze tekstówki. To jest dla mnie bezwartościowe,, z tego nie da się zrobić debugów, dodatkowo zwiększasz czas roboty. Dostałeś jasny rozkaz - miałeś spakować do jakiegokolwiek archiwum zip/rar pliki *.dmp znajdujące się w folderze c:\windows\minidump. To nawet widać gdzie jest ścieżka na pierwszym zrzucie jądra do pliku. Nie wykręcaj się niewiedzą bo wystarczyło przejrzeć jakikolwiek temat z bsodami żeby zauważyć jak się za to zabrać. Poza tym już na pierwszy rzut oka widać iż system nie jest aktualizowany - brakuje choćby Service Pack 1. W takim razie poproszę jeszcze o pełny log z Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool Zrobię to za Ciebie, w wynikach wyszukiwania pierwszy link. http://bit.ly/1tBSLtr Kod z guzika Copy masz umieścić po wklejeniu ze schowka (ctrl+v) na forum w znaczniki code W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2014 21:39 przez thermalfake.)
30.11.2014 19:31 |
|
|
I3ober Nowy
Liczba postów: 0
|
Post: #7
RE: Upierdliwe Blue Screen'y!(30.11.2014 19:31)thermalfake napisał(a): Mogłeś to spakować wszystko razem i wystawić jeden link......ehhh A więc logi: http://www58.zippyshare.com/v/23306964/file.html Kod: Genuine:
Notatka została dodana 01.12.2014 17:13. Ostatnia edycja dokonana 01.12.2014 17:13 przez Maxim128:
Logi wstawiaj w tagi [code]! Poprawiłem, ale proszę pamiętać na następny raz.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.12.2014 17:12 przez I3ober.)
01.12.2014 17:09 |
|
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
W koszu Blue Screen | Jozefa | 1 | 744 |
18.02.2016 23:20 Ostatni post: thermalfake |
W koszu blue screen 0x0000050 | Dexter1412 | 4 | 706 |
08.10.2015 23:17 Ostatni post: Dexter1412 |
W koszu Blue Screen Win 7 64bit - co powoduje? | Ethrond | 4 | 777 |
04.08.2015 11:54 Ostatni post: Ethrond |
W koszu Blue Screen 0x0000009f | xRazoor | 0 | 411 |
20.02.2015 18:58 Ostatni post: xRazoor |
W koszu Blue Screen przy filmach online | sirnative | 5 | 993 |
11.02.2015 16:53 Ostatni post: thermalfake |
W koszu blue screen 3b i d5 | PLDaro | 2 | 827 |
29.01.2015 21:53 Ostatni post: thermalfake |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: I3ober Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |