| PenrynHD Nowy
 
 
   
Liczba postów: 6
	
 | UPC ignoruje klientów
 
			Oto co do nich napisałem: Cytat:Witam,Mój numer ID XXX.
 Już bardzo dawno zgłaszałem problem z siadaniem internetu i restartami modemu.
 Nadal nie został rozwiązany.
 Kiedy to nastąpi?
 Czy mogę ubiegać się o reklamacje?
 Pozdrawiam.
 
 Z poważaniem,
 XYZ
 
A oto co odpisali:
 Cytat:Szanowny Panie,
 uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie z dnia 10.05.2010 r. w sprawie prędkości łącza internetowego przekazałam do Działu Wsparcia Technicznego w celu weryfikacji.
 Uzyskałam wyjaśnienia, że w rejonie Pana zamieszkania w dniu 29.04.2010 r. przeprowadzane były prace modernizacyjne. Obecnie sieć UPC funkcjonuje prawidłowo, nie odnotowaliśmy żadnych problemów technicznych. Dodam, że specjalista z ww. działu skontrolował prace modemu zainstalowanego w Pana lokalu. Urządzenie pracuje prawidłowo i stabilnie.
 W związku z powyższym, jeżeli nadal występują problemy z łączem internetowym proszę o wykonanie testów wg poniższych wytycznych.
 Test proszę wykonać pobierając dwa, trzy pliki na raz z poniższych serwerów:
 ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/5.0.4-liv...esktop.iso
 ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/5.0.4-liv...rescue.iso
 ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/5.0.4-liv...esktop.iso
 Podczas pobierania proszę wykonać print screen (zrzut ekranu).
 Proszę również o przesłanie aktualnych testów dotyczących bieżącej trasy routowania do problematycznych serwerów, za pomocą programu WINMTR. Program dostępny jest pod adresem: http://winmtr.sourceforge.net/winmtr_bin.zip
 Po rozpakowaniu uruchamiamy program, i w polu host wpisujemy adres dowolnej strony. Po zakończeniu pomiaru zapisujemy wynik. Proszę go dołączyć do informacji zwrotnej.
 
 W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań uprzejmie proszę o skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego na stronie http://www.upc.pl/kontakt lub z kontaktu telefonicznego z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta w Katowicach pod numerem 801949480, z telefonów komórkowych 32 4949480.
 
 Z wyrazami szacunku
 Monika G.
 Starszy Specjalista ds. Korespondencji
 
Pani Monika chyba nie czyta maili. Kogo oni zatrudniają... 
Czy oni są istotami rozumnymi? Bo zaczynam powątpiewać. Ja pisze o siadach modemu, a Ci mi każą testy na prędkość robić. IGNORANCJA KLIENTA! ŻAŁOSNE...
 
Co o tym sądzicie?
 
Pozdrawiam.
		
 ![[Obrazek: projektsygnaturki.png]](http://img651.imageshack.us/img651/8341/projektsygnaturki.png) |