PenrynHD
Nowy
Liczba postów: 6
|
UPC ignoruje klientów
Oto co do nich napisałem:
Cytat:Witam,
Mój numer ID XXX.
Już bardzo dawno zgłaszałem problem z siadaniem internetu i restartami modemu.
Nadal nie został rozwiązany.
Kiedy to nastąpi?
Czy mogę ubiegać się o reklamacje?
Pozdrawiam.
Z poważaniem,
XYZ
A oto co odpisali:
Cytat:Szanowny Panie,
uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie z dnia 10.05.2010 r. w sprawie prędkości łącza internetowego przekazałam do Działu Wsparcia Technicznego w celu weryfikacji.
Uzyskałam wyjaśnienia, że w rejonie Pana zamieszkania w dniu 29.04.2010 r. przeprowadzane były prace modernizacyjne. Obecnie sieć UPC funkcjonuje prawidłowo, nie odnotowaliśmy żadnych problemów technicznych. Dodam, że specjalista z ww. działu skontrolował prace modemu zainstalowanego w Pana lokalu. Urządzenie pracuje prawidłowo i stabilnie.
W związku z powyższym, jeżeli nadal występują problemy z łączem internetowym proszę o wykonanie testów wg poniższych wytycznych.
Test proszę wykonać pobierając dwa, trzy pliki na raz z poniższych serwerów:
ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/5.0.4-liv...esktop.iso
ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/5.0.4-liv...rescue.iso
ftp://ftp.icm.edu.pl/debian-cd/5.0.4-liv...esktop.iso
Podczas pobierania proszę wykonać print screen (zrzut ekranu).
Proszę również o przesłanie aktualnych testów dotyczących bieżącej trasy routowania do problematycznych serwerów, za pomocą programu WINMTR. Program dostępny jest pod adresem: http://winmtr.sourceforge.net/winmtr_bin.zip
Po rozpakowaniu uruchamiamy program, i w polu host wpisujemy adres dowolnej strony. Po zakończeniu pomiaru zapisujemy wynik. Proszę go dołączyć do informacji zwrotnej.
W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań uprzejmie proszę o skorzystanie z formularza kontaktowego dostępnego na stronie http://www.upc.pl/kontakt lub z kontaktu telefonicznego z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta w Katowicach pod numerem 801949480, z telefonów komórkowych 32 4949480.
Z wyrazami szacunku
Monika G.
Starszy Specjalista ds. Korespondencji
Pani Monika chyba nie czyta maili. Kogo oni zatrudniają...
Czy oni są istotami rozumnymi? Bo zaczynam powątpiewać. Ja pisze o siadach modemu, a Ci mi każą testy na prędkość robić. IGNORANCJA KLIENTA! ŻAŁOSNE...
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam.
|