Counter Strike 1,6 tearing (efekt połącznia 2 klatek grafiki) |
|
atomic Młodszy user systemu
Liczba postów: 53
|
Post: #1
Counter Strike 1,6 tearing (efekt połącznia 2 klatek grafiki)
Witam
Mam problem z grafiką w grze Counter Strike 1,6. Tzn. pojawia się tearing, czyli obraz wygląda jakby był złożony z 2 klatek, dość niedokładnie i pojawia się pasek w połowie, który jest lekko poszarpany. Widoczny najlepiej podczas zmiany kata widzenia w grze z góry na dół lub odwrotnie. Sprzęt: //Monitor CRT //Laptop Asus K70IO: *Grafika GeForce GT 120M 1GB *Procesor Intel Core 2 Duo 2,2 GHz *Ram 4GB //Windows 7 Problem pojawia się tylko podczas wyłączonej synchronizacji pionowej. Macie może jakiś pomysł jak temu zaradzić? Sterowniki są najnowsze, więc na pewno nie jest to wina sterów. 20.07.2010 22:13 |
|
Wiadomości w tym wątku |
Counter Strike 1,6 tearing (efekt połącznia 2 klatek grafiki) - atomic - 20.07.2010 22:13
RE: Counter Strike 1,6 tearing (efekt połącznia 2 klatek grafiki) - StoProcent - 20.07.2010, 22:51
RE: Counter Strike 1,6 tearing (efekt połącznia 2 klatek grafiki) - ihatebuffering - 21.07.2010, 09:38
RE: Counter Strike 1,6 tearing (efekt połącznia 2 klatek grafiki) - atomic - 21.07.2010, 11:13
|
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Znaczny spadek FPS w grze Counter Strike 1.6 | KubaMuzyk | 9 | 4.407 |
11.08.2013 05:30 Ostatni post: KubaMuzyk |
Przycinanie się gry Counter-strike Steam | zorro223 | 8 | 3.492 |
11.04.2012 16:47 Ostatni post: MrDanio |
Counter Strike gra się zawiesza | sznapi | 21 | 36.061 |
11.01.2012 15:30 Ostatni post: Waves97 |
Rozdzielczość ekranu w Counter-Strike Steam | zorro223 | 6 | 10.202 |
23.12.2011 12:16 Ostatni post: Waves97 |
Rozwiązany Counter-Strike STEAM | Mario14125 | 2 | 2.497 |
13.12.2011 16:45 Ostatni post: Mario14125 |
Counter Strike Problem z zawieszaniem się | radzioo110 | 4 | 3.205 |
08.12.2011 20:43 Ostatni post: radzioo110 |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: atomic Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 0 głosów. |