Wątek zamknięty

Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone.

 
crazymary
Wdrażany
Liczba postów: 11
Post: #1

Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone.


Witam

Od kilku dni pojawia się okienko z informacją "Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. (...)" Informując aby włączyć programy, tylko problem z tym, że się nie da. Program WD po kliknięciu "Włącz" wyskakuje okienko o zatrzymaniu aplikacji, a po kliknięciu Bitdefender nic się nie dzieje. Próbowałam użyć ESET Online Scanner ale on nic nie znalazł. Użyłam programu Malwarebytes i znalazł trochę syfu który zapisałam w notatniku. Program usunął "syf" i dodał log swój w formacie xml dodaję w załączniku.
Natomiast program GMER podczas skanowania przestaje działać. Uśmiechnięty Program antywirusowy próbowałam naprawić opcją "napraw" gdzie na chwile działa po czym znów zostaje wyłączony. Nie mam więcej pomysłów więc zwracam się z prośbą do Was o pomoc Uśmiechnięty

Z góry dziękuje i pozdrawiam!

Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone.
Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone.
Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone.

Logi : Logi
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.03.2016 08:37 przez crazymary.)

03.03.2016 18:11

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
Usługa Windows Defender i program Bitdefender Moduł antyszpiegowski są wyłączone. - crazymary - 03.03.2016 18:11
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Program Symfonia Forte - windows 10 - net Framework 4.6 jackadam 1 2.283 03.03.2017 10:39
Ostatni post: thermalfake
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 2 głosów.