Uruchom także "OTL" i wklej do niego skrypt w pole "Własne opcje skanowania/Skrypt":
Cytat::OTL
IE: 64bit: - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http: //www.delta-homes.com/?utm_source=b&utm_medium=wpm0226&utm_campaign=installer&utm_content=hp&from=wpm0226&uid=TOSHIBAXMK5065GSX_90K4D1AVBXX90K4D1AVB&ts=1393418939
IE: 64bit: - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http: //www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387585774&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5065GSX_90K4D1AVBXX90K4D1AVB&q={searchTerms}
IE: 64bit: - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http: //www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387585774&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5065GSX_90K4D1AVBXX90K4D1AVB&q={searchTerms}
IE: 64bit: - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}
IE: 64bit: - HKLM\..\SearchScopes\{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}: "URL" = http: //www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387585774&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5065GSX_90K4D1AVBXX90K4D1AVB&q={searchTerms}
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http: //www.delta-homes.com/?utm_source=b&utm_medium=wpm0226&utm_campaign=installer&utm_content=hp&from=wpm0226&uid=TOSHIBAXMK5065GSX_90K4D1AVBXX90K4D1AVB&ts=1393418939
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http: //www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387585774&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5065GSX_90K4D1AVBXX90K4D1AVB&q={searchTerms
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http: //www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387585774&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5065GSX_90K4D1AVBXX90K4D1AVB&q={searchTerms}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}: "URL" = http: //www.aartemis.com/web/?type=ds&ts=1387585774&from=cor&uid=TOSHIBAXMK5065GSX_90K4D1AVBXX90K4D1AVB&q={searchTerms
IE - HKU\S-1-5-21-249598573-2074806791-3069120502-1003\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page Redirect Cache_TIMESTAMP = 77 78 E7 82 A4 51 CF 01 [binary data]
IE - HKU\S-1-5-21-249598573-2074806791-3069120502-1003\..\SearchScopes,DefaultScope = {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86}
O2 - BHO: (BuzzSearch) - {5cf5a690-c8f4-488e-9d20-f21aef602d41} - C: \Program Files (x86)\BuzzSearch\BuzzSearchBHO.dll File not found
O4 - HKLM..\Run: [ComodoFSChrome] "C: \Program Files (x86)\AdTrustMedia\PrivDog\FinalizeSetup.exe" /c File not found
O4 - HKLM..\Run: [mobilegeni daemon] C: \Program Files (x86)\Mobogenie\DaemonProcess.exe File not found
O4 - HKU\.DEFAULT..\RunOnce: [SPReview] "C: \Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp: 1 /errorfwlink: "http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build: 7601 File not found
O4 - HKU\S-1-5-18..\RunOnce: [SPReview] "C: \Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp: 1 /errorfwlink: "http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build: 7601 File not found
O4 - HKU\S-1-5-19..\RunOnce: [mctadmin] C: \Windows\System32\mctadmin.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-20..\RunOnce: [mctadmin] C: \Windows\System32\mctadmin.exe File not found
:Commands
[emptytemp]
Wykonaj skrypt i po restarcie komputera pokaż raport z usuwania.Dalej pobierz "AdwCleaner" i zrób wszystko jak w
tym poradniku,pokaż raport z czyszczenia.
Kod:
Error - 2014-04-13 07: 23: 05 | Computer Name = Marta-Komputer | Source = Application Error | ID = 1005
Description = System Windows nie może uzyskać dostępu do pliku C: \Windows\Prefetch\AgCx_SC1.db
z jednej z następujących przyczyn: problem z połączeniem sieciowym; problem z dyskiem,
na którym jest przechowywany plik; problem ze sterownikami magazynu zainstalowanymi
na tym komputerze; brak dysku. System Windows zamknął program Proces hosta dla usług
systemu Windows z powodu tego błędu. Program: Proces hosta dla usług systemu Windows
Plik:
C: \Windows\Prefetch\AgCx_SC1.db Wartość błędu jest wyświetlona w sekcji Dodatkowe
dane. Akcja użytkownika 1. Otwórz plik ponownie. Ta sytuacja może być przejściowym
problemem, który sam się rozwiąże po ponownym uruchomieniu programu. 2. Jeśli nadal
nie można uzyskać dostępu do pliku i - jest w sieci, administrator sieci powinien
sprawdzić, czy nie ma problemu z siecią i czy można skontaktować się z serwerem.
-
jest na dysku wymiennym, na przykład dyskietce lub dysku CD-ROM, sprawdź, czy cały
dysk jest włożony do komputera. 3. Sprawdź i napraw system plików, uruchamiając
program CHKDSK /f
Zrób opcję naprawy plików na dysku "chkdsk /f " wklej do Wiersza Poleceń .Pokaż nam dane dysku twardego,w tym celu pobierz darmowy "CrystalDiskinfo" i zrób screen jego okna który pokażesz na forum.
Przydałaby się także aktualizacja sterowników,ale to po zabawie z logami.
Pomocny temat.