Wątek zamknięty

Brak natychmiastowego połączenia z internetem po uruchomieniu systemu

 
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #9

RE: Brak natychmiastowego połączenia z internetem po uruchomieniu systemu


To inaczej - wywal całkowicie ten pakiet. Bez niego sprawdzisz czy sytuacja się powtarza.
Ostatnio coś od nich potrzebowałem więc mogę podesłać

Kod:
I. Proszę pobrać i zapisać (np. na Pulpicie) narzędzie dostępne pod poniższym linkiem, które całkowicie usunie wszystkie wpisy utworzone przez aplikację ESET (proszę na tym etapie nie uruchamiać owej aplikacji).

http: //download.eset.com/special/ESETUninstaller.exe

II. Powyższe narzędzie należy uruchomić w trybie awaryjnym systemu Windows. Proszę wg poniższej instrukcji uruchomić komputer w trybie awaryjnym:

Instrukcja uruchamiania systemu Windows w trybie awaryjnym:

Aby uruchomić system Windows w trybie awaryjnym, należy zastosować się do poniższych kroków:
1. Włącz komputer (przycisk zasilania) i zanim rozpocznie się uruchamianie systemu operacyjnego naciśnij klawisz F8 na klawiaturze. Naciskaj klawisz F8 do momentu, kiedy pojawi się menu opcji zaawansowanych. Na komputerze, którego konfiguracja umożliwia rozruch w wielu systemach operacyjnych, naciśnij klawisz F8 po wyświetleniu menu Wybierz system operacyjny do uruchomienia.
2. Po pojawieniu się Menu opcji zaawansowanych systemu Windows, wybierz Tryb awaryjny i naciśnij ENTER.
3. W menu Wybierz system operacyjny do uruchomienia wybierz instalację, którą chcesz uruchomić i naciśnij ENTER.
4. W oknie System Windows działa w trybie awaryjnym kliknij TAK.

W przypadku problemów z uruchomieniem komputera w w/w sposób proszę skorzystać z poniższej procedury:

Windows XP

1. Proszę otworzyć systemowe polecenie uruchom (Windows + R)
2. Proszę w nowym oknie wpisać polecenie 'msconfig' i nacisnąć OK
3. Następnie proszę w nowym oknie przejść na zakładkę BOOT.INI
4. Proszę na niej zaznaczyć opcję '/SAFEBOOT'
5. Następnie proszę kliknąć OK i uruchomić komputer ponownie
6. Po wykonaniu wszystkich zadań w trybie awaryjnym, proszę wykonać ponownie kroki od 1 do 3 i proszę wyłączyć opcję '/SAFEBOOT'

Windows Vista/7

1. Proszę otworzyć systemowe polecenie uruchom (Windows + R)
2. Proszę w nowym oknie wpisać polecenie 'msconfig' i nacisnąć OK
3. Następnie proszę w nowym oknie przejść na zakładkę 'Rozruch'
4. Proszę na niej zaznaczyć opcję 'Bezpieczny rozruch'
5. Następnie proszę kliknąć OK i uruchomić komputer ponownie
6. Po wykonaniu wszystkich zadań w trybie awaryjnym, proszę wykonać ponownie kroki od 1 do 3 i proszę wyłączyć opcję 'Bezpieczny rozruch'

III. Będąc w trybie awaryjnym proszę uruchomić pobrane wcześniej narzędzie ESETUninstaller

IV. Po uruchomieniu narzędzia, program zapyta nas czy chcemy kontynuować pracę, należy nacisnąć przycisk Y na klawiaturze.

V. W kolejnym kroku narzędzie deinstalacyjne przeskanuje komputer w poszukiwaniu wpisów aplikacji ESET i wyświetli informacje o zainstalowanym oprogramowaniu antywirusowym, oraz zapytanie "Enter sequence number of AV product...". Należy wybrać liczbę, która będzie przypisana do nazwy produktu. Najczęściej pojawiającym się wpisem jest "1. ESS/EAV/EMSX", tak więc w tym wypadku należy nacisnąć na klawiaturze klawisz 1 a następnie nacisnąć Enter.

VI. Następnie program poprosi o potwierdzenie operacji, należy nacisnąć Y.

Bedzie także informacja gdzie zostanie utworzony plik ~ESETUninstaller.log (zawsze jest tworzony w miejscu gdzie znajduje się samo narzędzie do deinstalacji). Program zostanie odinstalowany automatycznie.

VII. Komputer należy ponownie uruchomić.

VIII. Proszę następnie ponownie zainstalować program i zweryfikować czy problem nadal występuje. Proszę ze strony www.eset.pl pobrać najnowsza wersje oprogramowania.

Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, proszę o podesłanie pliku ~ESETUninstaller.log, który został utworzony po uruchomieniu narzędzia do deinstalacji.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.11.2013 23:42 przez thermalfake.)

03.11.2013 23:41

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
RE: Brak natychmiastowego połączenia z internetem po uruchomieniu systemu - thermalfake - 03.11.2013 23:41
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Problem z internetem Win7 AntrixPL 1 1.173 25.01.2017 10:16
Ostatni post: miguel1
Problem z Internetem/Dziwne pliki po instalacji Windows AntrixPL 8 1.849 18.01.2017 12:13
Ostatni post: AntrixPL
Rozwiązany Plik tekstowy po uruchomieniu Win7 teklan 7 1.919 24.07.2016 09:23
Ostatni post: teklan
"brak odpowiedzi" i częste przywieszanie się systemu rafaln5 1 1.854 01.02.2016 22:43
Ostatni post: thermalfake
"Brak bootmgr". RebuldBcd lub "Naprawa systemu podczas uruchami" działają jednorazowo sruj 0 1.506 17.10.2015 13:01
Ostatni post: sruj
Rozwiązany Lenovo G580 bluescreen przy uruchomieniu Dropboxa lewek59 7 3.056 16.09.2015 08:09
Ostatni post: lewek59
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.