Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 |
|
slump VIP ![]()
Liczba postów: 2.048
|
![]() RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7(26.12.2009 15:18)Mormo1989 napisał(a): Email : Email a scanned copy of the web confirmation page and Proof of Purchase to asusauto@mentormediacorp.com with the following info in the subject line : Order Number - ASUS1182662 : (26.12.2009 15:39)HrabiaHodon napisał(a): Dowodem zakupu produktu/usługi (lub jakiegoś innego dobra) jest paragon fiskalny, faktura VAT etc. Prawdopodobnie potrzebują kopii dowodu zakupu tj. skanu lub kserokopii, aby móc Ci zaoferować promocyjną ofertę na system Windows. Wg mnie to mówią o 2 papierach. Pierwszy to dowód zakupu (Proof of Purchase) a drugi to (scanned copy of the web confirmation page). Czyli wydrukuj lub zeskanuj zamówienie jakie w Asusie zrobiłeś czyli to co teraz masz potwierdzić. Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w ![]() ![]() 26.12.2009 16:09 |
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Vaio Zoom - notebook z holograficzną matrycą | stingear | 0 | 1.559 |
09.10.2010 10:40 Ostatni post: stingear |
Druga wersja mobilnego Firefoxa dostępna do pobrania. Jak na razie w wersji Alpha. | Driver | 0 | 1.639 |
29.08.2010 09:33 Ostatni post: Driver |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: Mormo1989 Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |