![]() |
Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Inne (/inne-11-f) +--- Dział: Hydepark (/hydepark-18-f) +--- Wątek: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 (/notebook-asus-n61vg-problem-z-zamowieniem-promocyjej-wersji-windows-7-3297-t) |
Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówienie promocyjej wersji Windows 7 - Mormo1989 - 26.12.2009 15:18 Kupiłem niedawno notebook ASUS N61VG, który jest objęty promocją na zakup systemu Windows 7. Najpierw zaczęłam szukać po stronie Microsoftu. Znalazłem dział do zamawiania, lecz tam trzeba było podać jakiś klucz którego nigdzie nie mam. Zadzwoniłem do działu obsługi i tam mi powiedzieli że Microsoft nie obejmuje promocją ASUSA i powinienem poszukać na stronie asusa. Oczywiście tak zrobiłem, był tam dział do zamawiania Windows 7 bez żadnego klucza [...] wszystko wpisałem poprawnie i zamówiłem. Po jakimś czasie dostałem E-maila w którym m.in pisze że trzeba potwierdzić zakup (zamówienie) Windows 7 czyli: Cytat:Please submit the Proof of Purchase via these few modes: Tu moje pytanie co to jest kopia wydruku internetowego potwierdzenia? nie wiem co to jest a bez potwierdzenia zamówienie nie dojdzie pewnie do skutku. Czy dowód zakupu to po prostu paragon za komputer (dostałem taki duży formatu kartki do drukarki) Proszę o pomoc. Pozdrawiam, RE: Problem z zamówieniem Upgreade. Prosze o pomoc z tym - slump - 26.12.2009 15:30 Zawsze możesz zadzwonić do działu obsługi klienta Asus w Polsce, oni na pewno wszystko dokładnie Ci wytłumaczą. a to potwierdzenie to pewnie chodzi właśnie o to złożone zamówienie, które teraz potwierdzasz, ale tak jak mówię dział obsługi musi Ci wszystko wyjaśnić. http://event.asus.com/2009/windows7/pl RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - HrabiaHodon - 26.12.2009 15:39 Dowodem zakupu produktu/usługi (lub jakiegoś innego dobra) jest paragon fiskalny, faktura VAT etc. Prawdopodobnie potrzebują kopii dowodu zakupu tj. skanu lub kserokopii, aby móc Ci zaoferować promocyjną ofertę na system Windows. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - slump - 26.12.2009 16:09 (26.12.2009 15:18)Mormo1989 napisał(a): Email : Email a scanned copy of the web confirmation page and Proof of Purchase to asusauto@mentormediacorp.com with the following info in the subject line : Order Number - ASUS1182662 : (26.12.2009 15:39)HrabiaHodon napisał(a): Dowodem zakupu produktu/usługi (lub jakiegoś innego dobra) jest paragon fiskalny, faktura VAT etc. Prawdopodobnie potrzebują kopii dowodu zakupu tj. skanu lub kserokopii, aby móc Ci zaoferować promocyjną ofertę na system Windows. Wg mnie to mówią o 2 papierach. Pierwszy to dowód zakupu (Proof of Purchase) a drugi to (scanned copy of the web confirmation page). Czyli wydrukuj lub zeskanuj zamówienie jakie w Asusie zrobiłeś czyli to co teraz masz potwierdzić. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - Mormo1989 - 26.12.2009 16:12 Tak chodzi o 2 papiery. pierwszy to paragon a 2 to właśnie to scanned copy of the web confirmation page i nie wiem co to. Napisałeś zeskanuj zamówienie...ale jakie zamówiłem ale nie mam żadnej kopii zamówienia ani nic.... myślałem że ktoś z was to robił na asusie. Może chodzi o tego e-maila co mi przysłali z tymi wszystkimi informacjami ? Wciąż nie wiem ![]() RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - slump - 26.12.2009 16:16 Jak składałeś zamówienie rejestrowałeś się gdzieś w Asusie? Możesz wejść na swoje konto i może tam będzie gdzieś to zlecenie? Pokaż nam emaila z ocenzurowaniem oczywiście Twoich danych i innych informacji które powinny zostać niejawne. Tu możesz spr status swojego zamówienia i być może inne rzeczy: https://ebiz3.mentormediacorp.com/upgrade/AsusWindows7Upgrade na dole odnośnik : To check on order status, please click here. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - HrabiaHodon - 26.12.2009 16:28 Wystarczy prawdopodobnie zwykły wydruk strony WEB (lub screen) z zawartością zamówienia. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - Mormo1989 - 26.12.2009 16:32 Nie wiem czy to dobra wskazówka ale w tym meilu o którym pisze był zalacznik - ten właśnie cały meil był w załączniku do zapisania ale nie w .txt tylko taki plik internetowy do otwarcia... zaraz ci pokarze całego meila... gdy sprawdzam status pisze : Cytat:Order No ASUS1182662 Oto cały meil : ---> $$$$$ oznaczaja dane prywatne usuniete przezemnie Cytat:Dear Kazimierz .$$$$$, RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - slump - 26.12.2009 16:36 No To właśnie wydrukuj to jak tam sprawdziłeś moim zdaniem to właśnie to, możesz jeszcze dzwonić do Asusa i się spytać jeśli maja polski oddział. Maila już nie pokazuj. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - Mormo1989 - 26.12.2009 16:36 Cytat:Wystarczy prawdopodobnie zwykły wydruk strony WEB (lub screen) z zawartością zamówienia. Ale nie ma żadnej strony z zawartością zamówienia tylko status moge sprawdzić...chyba ze chodzi o kopie tego meila poprostu slump nie moge numeru nigdzie znaleźć ;/;/ RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - slump - 26.12.2009 16:38 No to skoro pisze, że oczekują na należność to znaczy, że to jest chyba potwierdzenie złożenia zamówienia. Tak właśnie zawartość emalia wydrukuj i przefaksuj lub inną formą im dostarcz tam gdzie chcą ![]() RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - HrabiaHodon - 26.12.2009 16:48 Dokładnie! RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - Mormo1989 - 26.12.2009 16:50 Tak spróbuje.... zeskanuje paragon i wyśle im tego meila, ale czy może być np w Wordzie ? czy w takiej formie jakiej oni dali mi w załączniku ? też dodam załączniki. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - HrabiaHodon - 26.12.2009 16:53 Raczej bym proponowałbym w jakimś pliku nieedytowalnym. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - Mormo1989 - 26.12.2009 16:56 Też tak myślałem dlatego pytam....huh mam nadzieję, że to będzie to. Nie usuwajcie tematu może ktoś zamawiał to na asusie i się odezwie tu bo mam jeszcze kilka pytań....pewnie jest tu ktoś taki ale pewnie nie trafi tutaj na ten temat.....w razie czego czekam na kontakt gg: 8377386 Dzięki koledzy Pozdrawiam. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - slump - 26.12.2009 16:56 Tak czy inaczej musisz zeskanować paragon za sprzęt, więc wydrukuj maila, następnie go zeskanuj i takie pliki jak osiągniesz załącz do maila tylko zatytułować musisz go tak jak kazali, na wszelki wypadek możesz dodać załączniki jakie oni Ci podesłali, masz tez możliwość przefaksowania wszystkiego. To wszystko jak już chcesz. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - Portator - 26.12.2009 17:07 Witam, z uwagą przeczytałem Wasze wypowiedzi, dlatego że mam takiego samego Asusa z tą różnicą, że Win 7 HP był już zainstalowany. Poproszono mnie ( w instrukcji ) o dobrowolne zarejestrowanie samego produktu. Zrobiłem to przez stronę http://support.asus.com/ korzystam też ze strony samego produktu Asus http://asus.com.pl/product.aspx?P_ID=96cclNAICc3JFvbP Obie są po polsku. Sądzę, że obie możesz wykorzystać do załatwienia swojego problemu. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - Mormo1989 - 26.12.2009 22:11 Kolego byłem na tych stronach i wysłałem im meila z zapytaniem...ale wiesz zanim to ktoś przeczyta....nie podchodze do tego poważnie mimo pozorów.. Ciągle zastanawia mnie czy web confirmation page to ten meil...bo wątpię, że ktoś mi odpisze jak to wyśle ze np . " wysłałeś nie to co trzeba" ponadto były do wyboru 2 sposoby płatności a)karta płatnicza b) jakiś transfer bankowy czy internetowy ( nie wiem do końca bo to było skomplikowane po angielsku) Zaznaczyłem ten 2 sposób chociaż sam do końca nie wiem na czym polegał....i jak mam zapłacić...może przyjdzie jakieś obciążenie pocztą bo żadnego konta bankowego do przelewu ani nic nie było....sam nie wiem zagubiłem się w tym...a niby takie proste RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - slump - 26.12.2009 22:28 Powinieneś tam podać dane ad karty płatniczej i oni by Ci z niej ściągnęli kwotę, skoro nie podałeś nie dojdzie do skutku transakcja. A Ad T/T się nie wypowiadam nie miałem z tym do czynienia. RE: Notebook ASUS N61VG - Problem z zamówieniem promocyjej wersji Windows 7 - Mormo1989 - 26.12.2009 23:39 Ale nie mam karty płatniczej i była 2 opcja wiec dlaczego nie ma dojść do skutku nie rozumiem. |