Po odpaleniu winsata otrzymałem takie wyniki:
W czarnym okienku:
(mnie zaciekawiła podpowiedź "Narzędzie WinSat nie może zainicjować kodera formatu WMV", czyżby tu był błąd)
A w notatniku:
Kod:
Narz©dzie do oceny wydajnoci systemu Windows
> Wiersz polecenia 'winsat formal -v'
> Wykonywanie formalnej oceny wydajnoci
> DWM running... turnning DWM off
> Systemowe zasady zarzĄdzania zasilaniem zostay zapisane i ustawione na maksymalnĄ wydajno†.
> Dziaa: Wyliczanie funkcji ''
> Gathering System Information
> Operating System : 6.1 Build-7600
> Processor : AMD Phenom(tm) 9750 Quad-Core Processor
> TSC Frequency : 2411700000
> Number of Processors : 1
> Number of Cores : 4
> Number of CPUs : 4
> Number of Cores per Processor : 4
> Number of CPUs Per Core : 1
> Cores have logical CPUs : NO
> L1 Cache and line Size : 65536 64
> L2 Cache and line Size : 524288 64
> Total physical mem available to the OS : 1,49 GB (1˙610˙145˙792 bytes)
> Adapter Description : Radeon X1600/X1650 Series
> Adapter Manufacturer : ATI Technologies Inc.
> Adapter Driver Version : 8.56.1.15
> Adapter Driver Date (yy/mm/dd) : 2009\4\24
> Has DX9 or better : Yes
> Has Pixel shader 2.0 or better : Yes
> Has LDDM Driver : Yes
> Dedicated (local) video memory : 255.387MB
> System memory dedicated as video memory : 0MB
> System memory shared as video memory : 511.5MB
> Primary Monitor Size : 1280 X 1024 (1310720 total pixels)
> WinSAT is Official : Yes
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname DWM -time 10 -fbc 10 -disp off -normalw 12 -width 1280 -height 1024 -winwidth C(1144) -winheight C(915) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -nolock'
> Ocenianie wydajnoci grafiki pulpitu
Wejcie do funkcji SimpleDWM: SimpleDWMState: ProcessCommandLine
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 13.55
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wejcie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajnoci pakietu DirectX
Wejcie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wejcie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomylnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono deklaracje wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.53
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wejcie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajnoci funkcji DirectX Alpha blend
Wejcie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wejcie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomylnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono deklaracje wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.55
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wejcie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajnoci funkcji DirectX Texture load
Wejcie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wejcie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomylnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono deklaracje wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono g©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 12.66
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wejcie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajnoci funkcji DirectX ALU
Wejcie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wejcie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomylnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono deklaracje wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono g©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 16.16
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname GeomF4 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 150;200;241 -batchcnt C(50);C(200);C(300) -objs C(12);C(26);C(45) -noalpha -geomf4shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname GeomV8 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75;100;120 -batchcnt C(25);C(100);C(150) -objs C(8);C(17);C(29) -noalpha -geomv8shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname CBuffer -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75 -batchcnt C(25) -objs C(8) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1) -cbuffershader -cbufa 2 -cbuff 5 -cbufp 6'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: Ocena wydajnoci odtwarzania platformy Media Foundation '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.wmv -nopmp'
Creating temporary files for ETW tracing...
Temporary trace files created.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving source.
Creating session for source.
Attaching event sinks.
Building topology.
Resizing window.
Starting kernel logger.
Starting EVR logger.
Starting playback.
Waiting for finish.
Finished!
Stopping EVR logger.
Stopping kernel logger.
Opening kernel trace log...
Opening EVR trace log...
Processing kernel trace log...
Finished processing kernel trace!
ETW- CPU 0 time: 126731.9 us user + 173.6 us isr/dpc
ETW- CPU 1 time: 1151259.5 us user + 50.9 us isr/dpc
ETW- CPU 2 time: 124971.7 us user + 437.6 us isr/dpc
ETW- CPU 3 time: 67927.1 us user + 0.0 us isr/dpc
ETW- Summed time: 1470890.3 us user + 662.2 us isr/dpc
ETW- Max thread: 1167520.6 us
ETW- Elapsed time: 1361092.6 us
EVR- 143 frames
EVR- Min frame time: 6422 usec
EVR- Max frame time: 23755 usec
EVR- Mean frame time: 8942 usec
EVR- Median frame time: 7982 usec
Cleaning up.
... EVR.
... session.
... source.
... event sink.
... playback window.
Shutting down Media Foundation.
Shutting down COM.
Deleting temporary ETW traces...
Finished!
> Czas wykonywania 00: 00: 02.52
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_MPEG2_HD_15mbps.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.91
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_VC1_15mbps.wmv -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.64
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480i_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.20
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480p_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.67
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_10mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.88
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480_5sec_6mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.48
> Dziaa: Ocena wydajnoci kodowania/dekodowania multimedi˘w '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsatencode.wmv -encode C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx'
Initializing COM.
Creating temporary file for encoding output...
Temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-10-35-00.tmp" created.
Creating temporary file for ETW kernel trace...
Temporary trace file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-10-35-00.etl" created.
Creating filter graph.
Loading encoder profile from "C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx".
Creating encoder, saving to temporary file.
FAIL: mediaencode.cpp @ 572: 0xc00d1b5e == Unknown
({AMGetErrorText() failed!})
FAIL: mediatest.cpp @ 479: 0xc00d1b5e == Unknown
({AMGetErrorText() failed!})
Deleting temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-10-35-00.tmp"...
Deleting temporary ETW trace "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-10-35-00.etl"...
> Czas wykonywania 00: 00: 00.22
> Wydajno† Direct3D Batch 159.14 F/s
> Wydajno† Direct3D Alpha Blend 155.47 F/s
> Wydajno† Direct3D ALU 58.54 F/s
> Wydajno† Direct3D Texture Load 53.64 F/s
> Wydajno† Direct3D Batch 0.00 F/s
> Wydajno† Direct3D Alpha Blend 0.00 F/s
> Wydajno† Direct3D ALU 0.00 F/s
> Wydajno† Direct3D Texture Load 0.00 F/s
> Wydajno† geometrii pakietu Direct3D 0.00 F/s
> Wydajno† geometrii pakietu Direct3D 0.00 F/s
> Wydajno† staego buforu pakietu Direct3D 0.00 F/s
> Przepywno† pami©ci wideo 3632.35 MB/s
> Czas dekodowania platformy Media Foundation 1.16752 s
> Cakowity czas wykonywania 00: 01: 41.84
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
> Przywr˘cono systemowe zasady zasilania procesora.
> Composition restarted
Narz©dzie do oceny wydajnoci systemu Windows
> Wiersz polecenia 'winsat formal -v'
> Wykonywanie formalnej oceny wydajnoci
> DWM running... turnning DWM off
> Systemowe zasady zarzĄdzania zasilaniem zostay zapisane i ustawione na maksymalnĄ wydajno†.
> Dziaa: Wyliczanie funkcji ''
> Gathering System Information
> Operating System : 6.1 Build-7600
> Processor : AMD Phenom(tm) 9750 Quad-Core Processor
> TSC Frequency : 2411700000
> Number of Processors : 1
> Number of Cores : 4
> Number of CPUs : 4
> Number of Cores per Processor : 4
> Number of CPUs Per Core : 1
> Cores have logical CPUs : NO
> L1 Cache and line Size : 65536 64
> L2 Cache and line Size : 524288 64
> Total physical mem available to the OS : 1,49 GB (1˙610˙145˙792 bytes)
> Adapter Description : Radeon X1600/X1650 Series
> Adapter Manufacturer : ATI Technologies Inc.
> Adapter Driver Version : 8.56.1.15
> Adapter Driver Date (yy/mm/dd) : 2009\4\24
> Has DX9 or better : Yes
> Has Pixel shader 2.0 or better : Yes
> Has LDDM Driver : Yes
> Dedicated (local) video memory : 255.387MB
> System memory dedicated as video memory : 0MB
> System memory shared as video memory : 511.5MB
> Primary Monitor Size : 1280 X 1024 (1310720 total pixels)
> WinSAT is Official : Yes
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname DWM -time 10 -fbc 10 -disp off -normalw 12 -width 1280 -height 1024 -winwidth C(1144) -winheight C(915) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -nolock'
> Ocenianie wydajnoci grafiki pulpitu
Wejcie do funkcji SimpleDWM: SimpleDWMState: ProcessCommandLine
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 13.64
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wejcie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajnoci pakietu DirectX
Wejcie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wejcie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomylnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono deklaracje wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.64
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wejcie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajnoci funkcji DirectX Alpha blend
Wejcie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wejcie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomylnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono deklaracje wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.61
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wejcie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajnoci funkcji DirectX Texture load
Wejcie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wejcie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomylnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono deklaracje wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono g©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 12.22
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wejcie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajnoci funkcji DirectX ALU
Wejcie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wejcie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajnoci D3D przetworzya wiersz polecenia.
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomylnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono deklaracje wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchok˘w w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Pomylnie utworzono g©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajnoci D3D.
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wejcie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wejcie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 15.67
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.02
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname GeomF4 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 150;200;241 -batchcnt C(50);C(200);C(300) -objs C(12);C(26);C(45) -noalpha -geomf4shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname GeomV8 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75;100;120 -batchcnt C(25);C(100);C(150) -objs C(8);C(17);C(29) -noalpha -geomv8shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: WinSAT ? ocena wydajnoci Direct3D '-dx10 -aname CBuffer -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75 -batchcnt C(25) -objs C(8) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1) -cbuffershader -cbufa 2 -cbuff 5 -cbufp 6'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaa: Ocena wydajnoci odtwarzania platformy Media Foundation '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.wmv -nopmp'
Creating temporary files for ETW tracing...
Temporary trace files created.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving source.
Creating session for source.
Attaching event sinks.
Building topology.
Resizing window.
Starting kernel logger.
Starting EVR logger.
Starting playback.
Waiting for finish.
Finished!
Stopping EVR logger.
Stopping kernel logger.
Opening kernel trace log...
Opening EVR trace log...
Processing kernel trace log...
Finished processing kernel trace!
ETW- CPU 0 time: 1170774.1 us user + 904.5 us isr/dpc
ETW- CPU 1 time: 137333.1 us user + 0.0 us isr/dpc
ETW- CPU 2 time: 121171.1 us user + 386.7 us isr/dpc
ETW- CPU 3 time: 78193.0 us user + 0.0 us isr/dpc
ETW- Summed time: 1507471.2 us user + 1291.2 us isr/dpc
ETW- Max thread: 1195802.9 us
ETW- Elapsed time: 1455802.8 us
EVR- 143 frames
EVR- Min frame time: 6573 usec
EVR- Max frame time: 23217 usec
EVR- Mean frame time: 9157 usec
EVR- Median frame time: 8303 usec
Cleaning up.
... EVR.
... session.
... source.
... event sink.
... playback window.
Shutting down Media Foundation.
Shutting down COM.
Deleting temporary ETW traces...
Finished!
> Czas wykonywania 00: 00: 03.03
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_MPEG2_HD_15mbps.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 08.30
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_VC1_15mbps.wmv -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.17
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480i_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.48
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480p_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.67
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_10mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.75
> Dziaa: Rozszerzona ocena nonika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480_5sec_6mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.39
> Dziaa: Ocena wydajnoci kodowania/dekodowania multimedi˘w '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsatencode.wmv -encode C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx'
Initializing COM.
Creating temporary file for encoding output...
Temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-26-33-39.tmp" created.
Creating temporary file for ETW kernel trace...
Temporary trace file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-26-33-39.etl" created.
Creating filter graph.
Loading encoder profile from "C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx".
Creating encoder, saving to temporary file.
FAIL: mediaencode.cpp @ 572: 0xc00d1b5e == Unknown
({AMGetErrorText() failed!})
FAIL: mediatest.cpp @ 479: 0xc00d1b5e == Unknown
({AMGetErrorText() failed!})
Deleting temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-26-33-39.tmp"...
Deleting temporary ETW trace "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-26-33-39.etl"...
> Czas wykonywania 00: 00: 00.39
> Wydajno† Direct3D Batch 154.40 F/s
> Wydajno† Direct3D Alpha Blend 159.98 F/s
> Wydajno† Direct3D ALU 0.00 F/s
> Wydajno† Direct3D Texture Load 52.98 F/s
> Wydajno† Direct3D Batch 0.00 F/s
> Wydajno† Direct3D Alpha Blend 0.00 F/s
> Wydajno† Direct3D ALU 0.00 F/s
> Wydajno† Direct3D Texture Load 0.00 F/s
> Wydajno† geometrii pakietu Direct3D 0.00 F/s
> Wydajno† geometrii pakietu Direct3D 0.00 F/s
> Wydajno† staego buforu pakietu Direct3D 0.00 F/s
> Przepywno† pami©ci wideo 3623.69 MB/s
> Czas dekodowania platformy Media Foundation 1.19580 s
> Cakowity czas wykonywania 00: 01: 45.14
Wejcie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
> Przywr˘cono systemowe zasady zasilania procesora.
> Composition restarted
Proszę o opinie w tej sprawie
Pozdraiwam