Wątek zamknięty

Problem z zestawem słuchawkowym

 
wojtekwiew
Nowy
Liczba postów: 9
Post: #9

RE: Prośba o pomoc - problem z zestawem słuchawkowym.


(02.10.2011 12:27)peciaq napisał(a):  Mam dać następne ostrzeżenie za SPAM? Po co dodajesz tego samego posta zawsze 2x? I po co w każdym poście piszesz 'proszę o pomoc' ? Przecież po to wątek napisałeś, wiemy że chcesz otrzymać pomoc!
Odinstaluj wszystkie sterowniki dźwięku jakie posiadasz, przeczyść rejestr CCleanerem, po czym zainstaluj jedynie najnowszy sterownik ze strony Realtek.

Bardzo Przepraszam, za moje błędy i potknięcia...
Jest COŚ takiego, jak odruch ludzkiej życzliwości i odrobina wyrozumiałości...
Komuś TEGO najwyraźniej brakuje...
Polecam bardziej wnikliwą lekturę i analizę wątku...
Karta dżwiękowa zintegrowana z płytą główną... Nie Realtek...
Nawet NAJLEPSI, kiedyś zaczynali i byli początkującymi...
Nadal, jeżeli nie sprawi to Wam zbyt Wielkiego Kłopotu, Proszę o Pomoc w rozwiązaniu problemu.
P.S.
Przerabiałem wariant z odinstalowaniem wszystkich sterowników i instalacją na nowo.
Nie pomogło.

02.10.2011 12:42

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
RE: Prośba o pomoc - problem z zestawem słuchawkowym. - wojtekwiew - 02.10.2011 12:42
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Rozwiązany Kawałek wtyczki jack został w gnieździe słuchawkowym. Maxim128 12 8.649 10.11.2013 14:09
Ostatni post: LadyInBlue
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.