[W koszu] BlueScreen: Problem codzienny |
|
Siemion Nowy
Liczba postów: 0
|
Post: #1
BlueScreen: Problem codzienny
Witam
Mam pewien problem z BlueScreenem. Mogę jedynie dać zdjęcie, bo jestem tylko gimnazjalistą i nie wiem o co z nim chodzi. Blue screen występuje jakoś tak od prawie 6 lat. Przyzwyczaiłem się do niego, ale tu pojawia się problem, bo w ważnych chwilach pojawia blue screen co bardzo mnie denerwuje. Komputer miał 2-3x formata i miał wymieniony RAM oraz była zmiana systemu z Win XP na Win 7. P.S. Da się tu wrzucić zdjęcie jako załącznik? Edit 1: Minidump pusty Edit 2: http://www.img.pl/Dcfh <--- link
Notatka została dodana 23.04.2015 19:08. Ostatnia edycja dokonana 23.04.2015 19:08 przez LadyInBlue:
Używaj treściwych, precyzyjnych tematów w nagłówkach, zapoznaj się z: Jak poprawnie tytułować wątki? i popraw tytuł.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.04.2015 17:09 przez Siemion.)
23.04.2015 17:30 |
|
|
GamerPL Joker
Liczba postów: 1.288
|
Post: #2
RE: BlueScreen
Pliki minidump z C:\Windows\minidump
Zaraz thermal tu wpadnie i oto samo poprosi No to mogą być screeny też dużo mówią
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2015 21:46 przez GamerPL.)
23.04.2015 17:36 |
|
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #3
RE: BlueScreen
A skąd wiesz co napiszę ? Nie dałem Ci przyzwolenia na skracanie mojego nicka. Więc spróbuj raz jeszcze to się przekonasz.
Czytelna fotka najlepiej jakby została wrzucona na dowolny serwer hostujący zdjęcia a tu tylko wstawka w znacznik img. Brak plików zawierających wycinek pamięci jądra systemowego podczas błędu wynika z - przeniesienie pliku wymiany pagefile.sys z partycji systemowej na inną partycję lub jego usunięcie - mniejszy niż rozmiar pamięci ram - wyłączona usługa Windows Error Reporting (usługa raportowania błędów systemu windows) - plik wymiany nie jest zarządzany przez system Czyli trzeba wejść sobie do zaawansowanych ustawień systemu, ustawienia wydajności, zakładka zaawansowane, opcja zmień i sprawdzić to o czym napisałem. Natomiast w usługach (services.msc) sprawdzić czy powyższa usługa ma automatyczny start i jest obecnie uruchomiona. Niżej zrzut ekranowy z domyślnych opcji uruchamiania i odzyskiwania w zaawansowanych opcjach systemu W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 23.04.2015 22:08 |
|
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #4
RE: BlueScreen: Problem codzienny
Wracając do tematu i wrzuconego jedynie screena. Z samego kodu błędu zupełnie nic nie wyczaruję. Na podstawie zawartych informacji ogólnych i z pierwszego argumentu - 0x8D oznacza to tyle co zostało opisane
https://msdn.microsoft.com/en-us/library...85%29.aspx Sam błąd uszkodzonych list bądź wpisów PFN może być spowodowany przez wadliwie działający sterownik, błąd sprzętowy - pamięć ram albo płyta główna. Mając przed sobą minizrzut jestem w stanie określić co się działo podczas bsodu, jaka była konfiguracja sprzętowa, jakie załadowane sterowniki i informacje o nich, czy zainstalowany jest przynajmniej SP1. Więc rzeczy do zrobienia to - zrewidowanie tego o czym pisałem już wcześniej; - wykonanie kilku godzinnego memtestu; - wykonanie weryfikacji sterowników - o ile nastąpią podczas pracy błędy wtedy zostanie wygenerowany bsod a do tego jeśli będzie wszystko grało z plikiem wymiany i usługą raportowania błędów co masz sprawdzić to szybciej dojdziemy do celu Cytat:- Kliknij Start, wpisz cmd a potem verifier.exe W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 03.05.2015 00:03 |
|
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #5
RE: BlueScreen: Problem codzienny
Zamykamy ze względu na brak zaangażowania w wątku ze strony autora.
W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 11.05.2015 21:40 |
|
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
W koszu Błąd BCCode:3b i bluescreen | mazo88 | 1 | 443 |
03.03.2016 18:01 Ostatni post: thermalfake |
W koszu Bluescreen 0x00000124 Win7 64bit po formacie | Xylos | 1 | 478 |
27.01.2016 02:06 Ostatni post: thermalfake |
W koszu Bluescreen 0x0000004a | lokikoki14 | 0 | 573 |
18.01.2016 13:58 Ostatni post: lokikoki14 |
W koszu Bluescreen | Bluescreeny | 1 | 756 |
01.01.2016 02:32 Ostatni post: thermalfake |
W koszu Format Win 7 bluescreen | koxig | 2 | 593 |
29.11.2015 20:06 Ostatni post: thermalfake |
W koszu BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO 0x00000074 Bluescreen podczas uruchamiania Win7. | koxig | 0 | 414 |
02.10.2015 19:09 Ostatni post: koxig |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: Siemion Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |