W koszu BlueScreen: Problem codzienny - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Forum (/forum-1-f) +--- Dział: Kosz (/kosz-3-f) +--- Wątek: W koszu BlueScreen: Problem codzienny (/bluescreen-problem-codzienny-44969-t) |
BlueScreen: Problem codzienny - Siemion - 23.04.2015 17:30 Witam Mam pewien problem z BlueScreenem. Mogę jedynie dać zdjęcie, bo jestem tylko gimnazjalistą i nie wiem o co z nim chodzi. Blue screen występuje jakoś tak od prawie 6 lat. Przyzwyczaiłem się do niego, ale tu pojawia się problem, bo w ważnych chwilach pojawia blue screen co bardzo mnie denerwuje. Komputer miał 2-3x formata i miał wymieniony RAM oraz była zmiana systemu z Win XP na Win 7. P.S. Da się tu wrzucić zdjęcie jako załącznik? Edit 1: Minidump pusty Edit 2: http://www.img.pl/Dcfh <--- link RE: BlueScreen - GamerPL - 23.04.2015 17:36 Pliki minidump z C:\Windows\minidump Zaraz thermal tu wpadnie i oto samo poprosi No to mogą być screeny też dużo mówią RE: BlueScreen - thermalfake - 23.04.2015 22:08 A skąd wiesz co napiszę ? Nie dałem Ci przyzwolenia na skracanie mojego nicka. Więc spróbuj raz jeszcze to się przekonasz. Czytelna fotka najlepiej jakby została wrzucona na dowolny serwer hostujący zdjęcia a tu tylko wstawka w znacznik img. Brak plików zawierających wycinek pamięci jądra systemowego podczas błędu wynika z - przeniesienie pliku wymiany pagefile.sys z partycji systemowej na inną partycję lub jego usunięcie - mniejszy niż rozmiar pamięci ram - wyłączona usługa Windows Error Reporting (usługa raportowania błędów systemu windows) - plik wymiany nie jest zarządzany przez system Czyli trzeba wejść sobie do zaawansowanych ustawień systemu, ustawienia wydajności, zakładka zaawansowane, opcja zmień i sprawdzić to o czym napisałem. Natomiast w usługach (services.msc) sprawdzić czy powyższa usługa ma automatyczny start i jest obecnie uruchomiona. Niżej zrzut ekranowy z domyślnych opcji uruchamiania i odzyskiwania w zaawansowanych opcjach systemu RE: BlueScreen: Problem codzienny - thermalfake - 03.05.2015 00:03 Wracając do tematu i wrzuconego jedynie screena. Z samego kodu błędu zupełnie nic nie wyczaruję. Na podstawie zawartych informacji ogólnych i z pierwszego argumentu - 0x8D oznacza to tyle co zostało opisane https://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff559014%28v=VS.85%29.aspx Sam błąd uszkodzonych list bądź wpisów PFN może być spowodowany przez wadliwie działający sterownik, błąd sprzętowy - pamięć ram albo płyta główna. Mając przed sobą minizrzut jestem w stanie określić co się działo podczas bsodu, jaka była konfiguracja sprzętowa, jakie załadowane sterowniki i informacje o nich, czy zainstalowany jest przynajmniej SP1. Więc rzeczy do zrobienia to - zrewidowanie tego o czym pisałem już wcześniej; - wykonanie kilku godzinnego memtestu; - wykonanie weryfikacji sterowników - o ile nastąpią podczas pracy błędy wtedy zostanie wygenerowany bsod a do tego jeśli będzie wszystko grało z plikiem wymiany i usługą raportowania błędów co masz sprawdzić to szybciej dojdziemy do celu Cytat:- Kliknij Start, wpisz cmd a potem verifier.exe RE: BlueScreen: Problem codzienny - thermalfake - 11.05.2015 21:40 Zamykamy ze względu na brak zaangażowania w wątku ze strony autora. |