Wątek zamknięty

[W koszu] Upierdliwe Blue Screen'y!

 
I3ober
Nowy
Liczba postów: 0
Post: #1

Upierdliwe Blue Screen'y!


Witam! Od jakiegoś czasu spotykają mnie Blue Screen'y. Najczęściej dzieje się to gdy gram w grę SMITE, przechodzę na chwilkę na pulpit i BUM! blue..
Strasznie jest to denerwujące dlatego proszę was o pomoc. Podrzucę wam jeden z logów tych BS'ów. Nie wiem czy da się wysłać w postaci folderu dlatego skopiuje jeden i wkleję tutaj.

Plik zrzutu : 112914-37050-01.dmp
Data wystąpienia błędu: 2014-11-29 23:28:40
Typ błędu : PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Kod błędu : 0x00000050
Parametr 1 : fffff900`c1fd0030
Parametr 2 : 00000000`00000000
Parametr 3 : fffff960`0028c69d
Parametr 4 : 00000000`00000000
Spowodowane przez sterownik: win32k.sys
Spowodowane przez adres: win32k.sys+c40d1
Opis pliku : Współużytkowany sterownik Win32
Nazwa produktu : System operacyjny Microsoft® Windows®
Firma : Microsoft Corporation
Wersja pliku : 6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255)
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+71f00
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\112914-37050-01.dmp
Processors Count : 6
Major Version : 15
Minor Version : 7600
Dump File Size : 275 368
Dump File Time : 2014-11-29 23:33:09
Notatka została dodana 01.12.2014 17:17. Ostatnia edycja dokonana 01.12.2014 17:17 przez irocket:

Temat przenoszę do kosza ze względu na złamanie regulaminu. Zanim następnym razem będziesz potrzebował pomocy, to zaopatrz się w oryginalny system.

30.11.2014 14:56

Znajdź wszystkie posty użytkownika
irocket
Senior Moderator

Liczba postów: 2.337
Post: #2

RE: Upierdliwe Blue Screen'y!


Wrzuć ten plik: C:\Windows\Minidump\112914-37050-01.dmp i ewentualnie inne, które jeszcze tam są (skopiuj na pulpit, bo tam nie będziesz mógł spakować.

30.11.2014 15:16

Znajdź wszystkie posty użytkownika
I3ober
Nowy
Liczba postów: 0
Post: #3

RE: Upierdliwe Blue Screen'y!


Sorka ale pierwszy raz jestem na tym forum i po prostu nie mam pojęcia gdzie jest przycisk który odpowiada za wrzucenie takich plików.. :C

30.11.2014 16:33

Znajdź wszystkie posty użytkownika
irocket
Senior Moderator

Liczba postów: 2.337
Post: #4

RE: Upierdliwe Blue Screen'y!


Najlepiej to wrzucić na jakiś normalny zewnętrzny hosting (np zippyshare)

30.11.2014 16:56

Znajdź wszystkie posty użytkownika
I3ober
Nowy
Liczba postów: 0
Post: #5

RE: Upierdliwe Blue Screen'y!


(30.11.2014 16:56)irocket napisał(a):  Najlepiej to wrzucić na jakiś normalny zewnętrzny hosting (np zippyshare)

Może być tak?
http://www27.zippyshare.com/v/64159813/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/50874932/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/43857342/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/42055265/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/22402034/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/52451213/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/27932695/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/55134789/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/97485167/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/83037262/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/77002558/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/2552046/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/89957152/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/19201003/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/77629996/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/35553036/file.html
http://www27.zippyshare.com/v/84059837/file.html

30.11.2014 17:35

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #6

RE: Upierdliwe Blue Screen'y!


Mogłeś to spakować wszystko razem i wystawić jeden link......ehhh

Edycja:
OJP, chłopie myśl co robisz. Z grubej rury ale inaczej się nie da. Nie dość, że każdy plik z osobna linkujesz to jeszcze tekstówki. To jest dla mnie bezwartościowe,, z tego nie da się zrobić debugów, dodatkowo zwiększasz czas roboty.
Dostałeś jasny rozkaz - miałeś spakować do jakiegokolwiek archiwum zip/rar pliki *.dmp znajdujące się w folderze c:\windows\minidump.
To nawet widać gdzie jest ścieżka na pierwszym zrzucie jądra do pliku. Nie wykręcaj się niewiedzą bo wystarczyło przejrzeć jakikolwiek temat z bsodami żeby zauważyć jak się za to zabrać.
Poza tym już na pierwszy rzut oka widać iż system nie jest aktualizowany - brakuje choćby Service Pack 1.
W takim razie poproszę jeszcze o pełny log z Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool
Zrobię to za Ciebie, w wynikach wyszukiwania pierwszy link.
http://bit.ly/1tBSLtr
Kod z guzika Copy masz umieścić po wklejeniu ze schowka (ctrl+v) na forum w znaczniki code

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2014 21:39 przez thermalfake.)

30.11.2014 19:31

Znajdź wszystkie posty użytkownika
I3ober
Nowy
Liczba postów: 0
Post: #7

RE: Upierdliwe Blue Screen'y!


(30.11.2014 19:31)thermalfake napisał(a):  Mogłeś to spakować wszystko razem i wystawić jeden link......ehhh

Edycja:
OJP, chłopie myśl co robisz. Z grubej rury ale inaczej się nie da. Nie dość, że każdy plik z osobna linkujesz to jeszcze tekstówki. To jest dla mnie bezwartościowe,, z tego nie da się zrobić debugów, dodatkowo zwiększasz czas roboty.
Dostałeś jasny rozkaz - miałeś spakować do jakiegokolwiek archiwum zip/rar pliki *.dmp znajdujące się w folderze c:\windows\minidump.
To nawet widać gdzie jest ścieżka na pierwszym zrzucie jądra do pliku. Nie wykręcaj się niewiedzą bo wystarczyło przejrzeć jakikolwiek temat z bsodami żeby zauważyć jak się za to zabrać.
Poza tym już na pierwszy rzut oka widać iż system nie jest aktualizowany - brakuje choćby Service Pack 1.
W takim razie poproszę jeszcze o pełny log z Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool
Zrobię to za Ciebie, w wynikach wyszukiwania pierwszy link.
http://bit.ly/1tBSLtr
Kod z guzika Copy masz umieścić po wklejeniu ze schowka (ctrl+v) na forum w znaczniki code

A więc logi:
http://www58.zippyshare.com/v/23306964/file.html
Kod:
Genuine:
Diagnostic Report (1.9.0027.0):
-----------------------------------------
Windows Validation Data-->

Validation Code:  0
Cached Online Validation Code:  N/A, hr = 0xc004f012
Windows Product Key:  *****-*****-X92GV-V7DCV-P4K27
Windows Product Key Hash:  aU2z1/fnhnLHmhBm699qYZT2E6s=
Windows Product ID:  00426-OEM-8992662-00400
Windows Product ID Type:  2
Windows License Type:  OEM SLP
Windows OS version:  6.1.7600.2.00010100.0.0.001
ID:  {9D164AF7-0D28-4787-B473-EF2C67D331A9}(3)
Is Admin:  Yes
TestCab:  0x0
LegitcheckControl ActiveX:  N/A, hr = 0x80070002
Signed By:  N/A, hr = 0x80070002
Product Name:  Windows 7 Ultimate
Architecture:  0x00000009
Build lab:  7600.win7_rtm.090713-1255
TTS Error:  
Validation Diagnostic:  
Resolution Status:  N/A

Vista WgaER Data-->
ThreatID(s):  N/A, hr = 0x80070002
Version:  N/A, hr = 0x80070002

Windows XP Notifications Data-->
Cached Result:  N/A, hr = 0x80070002
File Exists:  No
Version:  N/A, hr = 0x80070002
WgaTray.exe Signed By:  N/A, hr = 0x80070002
WgaLogon.dll Signed By:  N/A, hr = 0x80070002

OGA Notifications Data-->
Cached Result:  N/A, hr = 0x80070002
Version:  N/A, hr = 0x80070002
OGAExec.exe Signed By:  N/A, hr = 0x80070002
OGAAddin.dll Signed By:  N/A, hr = 0x80070002

OGA Data-->
Office Status:  103 Blocked VLK
Microsoft Office Enterprise 2007 - 103 Blocked VLK
OGA Version:  N/A, 0x80070002
Signed By:  N/A, hr = 0x80070002
Office Diagnostics:  025D1FF3-364-80041010_025D1FF3-229-80041010_025D1FF3-230-1_025D1FF3-517-80040154_025D1FF3-237-80040154_025D1FF3-238-2_025D1FF3-244-80070002_025D1FF3-258-3

Browser Data-->
Proxy settings:  N/A
User Agent:  Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Win32)
Default Browser:  N/A, hr=0x80070002
Download signed ActiveX controls:  Prompt
Download unsigned ActiveX controls:  Disabled
Run ActiveX controls and plug-ins:  Allowed
Initialize and script ActiveX controls not marked as safe:  Disabled
Allow scripting of Internet Explorer Webbrowser control:  Disabled
Active scripting:  Allowed
Script ActiveX controls marked as safe for scripting:  Allowed

File Scan Data-->
File Mismatch:  C: \Windows\system32\wat\watadminsvc.exe[Hr = 0x80070003]
File Mismatch:  C: \Windows\system32\wat\npwatweb.dll[Hr = 0x80070003]
File Mismatch:  C: \Windows\system32\wat\watux.exe[Hr = 0x80070003]
File Mismatch:  C: \Windows\system32\wat\watweb.dll[Hr = 0x80070003]

Other data-->
Office Details:  <GenuineResults><MachineData><UGUID>{9D164AF7-0D28-4787-B473-EF2C67D331A9}</UGUID><Version>1.9.0027.0</Version><OS>6.1.7600.2.00010100.0.0.001</OS><Architecture>x64</Architecture><PKey>*****-*****-*****-*****-P4K27</PKey><PID>00426-OEM-8992662-00400</PID><PIDType>2</PIDType><SID>S-1-5-21-2982940453-1483056571-3474469421</SID><SYSTEM><Manufacturer>To Be Filled By O.E.M.</Manufacturer><Model>To Be Filled By O.E.M.</Model></SYSTEM><BIOS><Manufacturer>American Megatrends Inc.</Manufacturer><Version>P1.60</Version><SMBIOSVersion major="2" minor="6"/><Date>20121005000000.000000+000</Date></BIOS><HWID>EABA3607018400FC</HWID><UserLCID>0415</UserLCID><SystemLCID>0415</SystemLCID><TimeZone>Środkowoeuropejski czas stand.(GMT+01: 00)</TimeZone><iJoin>0</iJoin><SBID><stat>3</stat><msppid></msppid><name></name><model></model></SBID><OEM><OEMID>HPQOEM</OEMID><OEMTableID>SLIC-MPC</OEMTableID></OEM><GANotification/></MachineData><Software><Office><Result>103</Result><Products><Product GUID="{90120000-0030-0000-0000-0000000FF1CE}"><LegitResult>103</LegitResult><Name>Microsoft Office Enterprise 2007</Name><Ver>12</Ver><Val>ACD7202654E586</Val><Hash>fFic3JgCreGGRxyF8uMWB4R4Jcg=</Hash><Pid>89388-707-1528066-65192</Pid><PidType>14</PidType></Product></Products><Applications><App Id="15" Version="12" Result="103"/><App Id="16" Version="12" Result="103"/><App Id="18" Version="12" Result="103"/><App Id="19" Version="12" Result="103"/><App Id="1A" Version="12" Result="103"/><App Id="1B" Version="12" Result="103"/><App Id="44" Version="12" Result="103"/><App Id="A1" Version="12" Result="103"/><App Id="BA" Version="12" Result="103"/></Applications></Office></Software></GenuineResults>  

Spsys.log Content:  0x80070002

Licensing Data-->
Wersja usługi licencjonowania oprogramowania:  6.1.7600.16385

Nazwa:  Windows(R) 7, Ultimate edition
Opis:  Windows Operating System - Windows(R) 7, OEM_SLP channel
Identyfikator aktywacji:  7cfd4696-69a9-4af7-af36-ff3d12b6b6c8
Identyfikator aplikacji:  55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f
Rozszerzony identyfikator PID:  00426-00178-926-600400-02-1045-7600.0000-3342012
Identyfikator instalacji:  005224401181797110908853220444543360135283469500123450
Adres URL certyfikatu procesora:  http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=88338
Adres URL certyfikatu komputera:  http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=88339
Adres URL licencji użytkowania:  http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=88341
Adres URL certyfikatu klucza produktu:  http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=88340
Częściowy klucz produktu:  P4K27
Stan licencji:  licencjonowano
Licznik pozostałych operacji przywrócenia pierwotnego stanu licencjonowania systemu Windows:  3
Godzina zaufana:  2014-12-01 17: 11: 12

Windows Activation Technologies-->
HrOffline:  0x00000000
HrOnline:  N/A
HealthStatus:  0x0000000000000000
Event Time Stamp:  N/A
ActiveX:  Not Registered - 0x80040154
Admin Service:  Not Registered - 0x80040154
HealthStatus Bitmask Output:


HWID Data-->
HWID Hash Current:  PgAAAAEABgABAAEAAAACAAAABQABAAEAHKImUe4vVPkUE5SyEDN0xLC4jpoKMp7U0LDIcezoZnqwFnTRICE=

OEM Activation 1.0 Data-->
N/A

OEM Activation 2.0 Data-->
BIOS valid for OA 2.0:  yes
Windows marker version:  0x20001
OEMID and OEMTableID Consistent:  yes
BIOS Information:  
  ACPI Table Name    OEMID Value    OEMTableID Value
  APIC            100512        APIC2151
  FACP            A_M_I         OEMFACP
  HPET            100512        OEMHPET
  MCFG            100512        OEMMCFG
  OEMB            100512        OEMB2151
  AAFT            100512        OEMAAFT
  SSDT            A M I         POWERNOW
  SLIC            HPQOEM        SLIC-MPC
Notatka została dodana 01.12.2014 17:13. Ostatnia edycja dokonana 01.12.2014 17:13 przez Maxim128:

Logi wstawiaj w tagi [code]! Poprawiłem, ale proszę pamiętać na następny raz.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.12.2014 17:12 przez I3ober.)

01.12.2014 17:09

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
W koszu Blue Screen Jozefa 1 744 18.02.2016 23:20
Ostatni post: thermalfake
W koszu blue screen 0x0000050 Dexter1412 4 706 08.10.2015 23:17
Ostatni post: Dexter1412
W koszu Blue Screen Win 7 64bit - co powoduje? Ethrond 4 777 04.08.2015 11:54
Ostatni post: Ethrond
W koszu Blue Screen 0x0000009f xRazoor 0 411 20.02.2015 18:58
Ostatni post: xRazoor
W koszu Blue Screen przy filmach online sirnative 5 993 11.02.2015 16:53
Ostatni post: thermalfake
W koszu blue screen 3b i d5 PLDaro 2 827 29.01.2015 21:53
Ostatni post: thermalfake
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.