Odpowiedz

wiadomość dla jacek-placek

 
olo168
Wdrażany
Liczba postów: 13
Post: #1

wiadomość dla jacek-placek


na stronie http://pinnacle.com.pl/pomoc.php jest napisane:
Warunki uzyskania pomocy technicznej
Aby uzyskać pomoc techniczną dotyczącą produktów firmy Pinnacle Systems można do nas zadzwonić lub napisać e-mail'a, w którym musza znaleźć sie nastepujące dane:
• pełny numer seryjny karty Pinnacle Systems oraz numer wydrukowanej gwarancji np. 123/0209. W przypadku oprogramowania data zakupu towaru.
• numer wersji sterownika, dokładna wersja oprogramowania
• nazwa systemu operacyjnego
• płyta główna, jej producent oraz chipset
• procesor
• model nagrywarki
• karta graficzna
• rodzaje dysków twardych
• szczegółowy opis poblemu
UWAGA ! Pomoc techniczna dotyczy tylko kart lub oprogramowania zakupionego bezpośrednio u nas.

Rozmawiałem z nimi telefonicznie 2 razy - jak jest program kupiony gdzie indziej nie pomogą.
Zanim więc napiszesz: "nie wierzę" - sprawdź
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 02.11.2011 08:54 przez Nostromo:

Z lewej strony u dołu jest przycisk PW, takie i podobne wiadomości należy przesyłać bezpośrednio do jednego lub więcej odbiorców.

02.11.2011 08:32

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.