[Rozwiązany] Bufor wydruku "zawiesza się". |
|
|
Artdur Nowy
Liczba postów: 2
|
Bufor wydruku "zawiesza się".
Witam wszystkich forumowiczów,
Na początku wspomnę, że postanowiłem założyć wątek po tym jak przeszukałem Internet i niestety nie udało mi się znaleźć rozwiązania. Problem z buforem wydruku, który muszę restartować za każdym razem kiedy do kolejki wydruku drukarki udostępnionej w sieci lokalnej wpada nowe zadanie z komputera zdalnego z systemem Windows 7 x64. Sytuacja wygląda następująco, do komputera (oznaczmy PC1) podłączona jest drukarka przez USB (model drukarki HP LJ 1020). Drukarka nie sprawia problemów przy zadaniach drukowania wychodzących z PC1. Drukarka ta jest udostępniona w sieci lokalnej, aby mogły z niej korzystać 4 laptopy (2 laptopy z Windows 7 x64, 1 laptop z Windows Vista x32, 1 laptop z Windows XP). Zadania wydruku z Visty i XP wpadające do kolejki wydruku nie sprawiają żadnych problemów i drukowane są bezpośrednio tak jakby wychodziły z PC1. Problem pojawia się, kiedy zadania drukowania wpadają do kolejki wydruku z laptopów z Windows 7 x64, dowolne zadanie "zatyka" kolejkę wydruku, brak reakcji drukarki, status wydruku w kolejce "Drukowanie", blokada trwa aż do momentu ponownego uruchomienia Bufora wydruku lub restartu PC1. Po wspomnianym restarcie Bufora wydruku dopiero zadanie wychodzi z kolejki i jest drukowane. PC1 to komputer z systemem Windows 7 Pro x64 Będę wdzięczy za sugestie, podpowiedzi. Pozdrawiam.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.05.2013 13:15 przez Artdur.)
17.05.2013 13:12 |
|
|
|
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
RE: Bufor wydruku "zawiesza się"
Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ?
![]() W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 19.05.2013 22:07 |
Podziękowania od: |
Artdur |
|
|
|
|
Artdur Nowy
Liczba postów: 2
|
RE: Bufor wydruku "zawiesza się"(19.05.2013 22:07)thermalfake napisał(a): Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ? Serdeczne dzięki, pomogło. 21.05.2013 09:41 |
|
|
|
|
Nostromo Administrator
Liczba postów: 2.387
|
Bufor wydruku "zawiesza się" (rozwiązany)
Wątek rozwiązany.
21.05.2013 12:34 |
|
|
|
| Podobne wątki | ||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
| System zawiesza się przy zamykaniu | Delwin | 25 | 7.522 |
29.01.2016 00:46 Ostatni post: Illidan |
| Problem z komputerem. Długo się uruchamia i zawiesza. | GRYZLLI | 0 | 2.066 |
27.05.2015 21:02 Ostatni post: GRYZLLI |
| System działa poprawie ale po 10 sekundach zawiesza się zadanie, które trwało | Duczas | 0 | 1.340 |
25.05.2015 18:07 Ostatni post: Duczas |
| Komputer zawiesza się, wolno chodzi. Różowy ekran. | Bycepsiak | 3 | 2.602 |
28.02.2015 18:19 Ostatni post: thermalfake |
| Instalacja sterowników do mostka zawiesza komputer | Sativass | 0 | 1.617 |
21.01.2014 22:45 Ostatni post: Sativass |
| Skype zawiesza system | Slavko | 1 | 2.844 |
05.01.2014 22:11 Ostatni post: Maxim128 |
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: Artdur Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |



![[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]](http://obrazki.elektroda.pl/2089620800_1406976151.png)
