Rozwiązany Bufor wydruku "zawiesza się". - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f) +--- Wątek: Rozwiązany Bufor wydruku "zawiesza się". (/bufor-wydruku-zawiesza-sie-33198-t) |
Bufor wydruku "zawiesza się". - Artdur - 17.05.2013 13:12 Witam wszystkich forumowiczów, Na początku wspomnę, że postanowiłem założyć wątek po tym jak przeszukałem Internet i niestety nie udało mi się znaleźć rozwiązania. Problem z buforem wydruku, który muszę restartować za każdym razem kiedy do kolejki wydruku drukarki udostępnionej w sieci lokalnej wpada nowe zadanie z komputera zdalnego z systemem Windows 7 x64. Sytuacja wygląda następująco, do komputera (oznaczmy PC1) podłączona jest drukarka przez USB (model drukarki HP LJ 1020). Drukarka nie sprawia problemów przy zadaniach drukowania wychodzących z PC1. Drukarka ta jest udostępniona w sieci lokalnej, aby mogły z niej korzystać 4 laptopy (2 laptopy z Windows 7 x64, 1 laptop z Windows Vista x32, 1 laptop z Windows XP). Zadania wydruku z Visty i XP wpadające do kolejki wydruku nie sprawiają żadnych problemów i drukowane są bezpośrednio tak jakby wychodziły z PC1. Problem pojawia się, kiedy zadania drukowania wpadają do kolejki wydruku z laptopów z Windows 7 x64, dowolne zadanie "zatyka" kolejkę wydruku, brak reakcji drukarki, status wydruku w kolejce "Drukowanie", blokada trwa aż do momentu ponownego uruchomienia Bufora wydruku lub restartu PC1. Po wspomnianym restarcie Bufora wydruku dopiero zadanie wychodzi z kolejki i jest drukowane. PC1 to komputer z systemem Windows 7 Pro x64 Będę wdzięczy za sugestie, podpowiedzi. Pozdrawiam. RE: Bufor wydruku "zawiesza się" - thermalfake - 19.05.2013 22:07 Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ? RE: Bufor wydruku "zawiesza się" - Artdur - 21.05.2013 09:41 (19.05.2013 22:07)thermalfake napisał(a): Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ? Serdeczne dzięki, pomogło. Bufor wydruku "zawiesza się" (rozwiązany) - Nostromo - 21.05.2013 12:34 Wątek rozwiązany. |