Okienko ze statusem caps, srcoll, num. |
|
ppaulina23 Nowy
Liczba postów: 8
|
Post: #1
Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Wiecie może jak wyłączyć takie wyskakujące okienka przy włączeniu lub wyłączeniu caps, scroll, num lock:
Jest to dla mnie szczególnie uciążliwe, bo jak używam caps locka podczas gry, pojawia się czarny ekran i dopiero po chwili gra wraca. Tak samo jest ze zmianą głośności podczas grania. Windows 7 Proffesional 64-bit
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.04.2015 19:49 przez ppaulina23.)
15.04.2015 19:35 |
dz1kus Wdrażany
Liczba postów: 36
|
Post: #2
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
A nie masz przypadkiem zainstalowanych jakichś sterowników szczególnych od klawiatury (dedykowanych)?
15.04.2015 22:23 |
ppaulina23 Nowy
Liczba postów: 8
|
Post: #3
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Nie wiem, jak mam to sprawdzić ?
W sterownikach klawiatury mam: Standarowa klawiatura PS/2 i Urządzenie klawiatury HID 16.04.2015 00:11 |
beabea Senior Moderator
Liczba postów: 716
|
Post: #4
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
U mnie takie okienka wyskakują na laptopie Lenovo i odpowiada za to program dedykowany od producenta lapka.
16.04.2015 08:09 |
ppaulina23 Nowy
Liczba postów: 8
|
Post: #5
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Też mam Lenovo. Można to wyłączyć ?
16.04.2015 09:53 |
beabea Senior Moderator
Liczba postów: 716
|
Post: #6
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Myślę, że można. Jak tylko włączę tamten laptop to sprawdzę i napiszę (nie do końca jest mój, tylko jednego z domowników, ale na pewno będę mogła to sprawdzić, tylko troszkę później )
16.04.2015 10:11 |
LadyInBlue Pani SuperMod
Liczba postów: 19.073
|
Post: #7
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
U mnie to zniknęło po aktualizacji sterownika klawiatury
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz. Windows ❼ Forum 16.04.2015 12:07 |
beabea Senior Moderator
Liczba postów: 716
|
Post: #8
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Ech, okazało się, że jednak na tamtym laptopie jest to już od dawna wyłączone i teraz nie mogę znaleźć, co to za program wyświetlał. Znalazłam za to wątek na elektrodzie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...l#13028337 - możliwe, że właśnie w ten sposób wyłączyłam, a jak nie, to sprawdź, jakie aplikacje i usługi od Lenovo startują z systemem i poszukaj w Google, za co są odpowiedzialne.
https://forums.lenovo.com/t5/T400-T500-a...d-p/308782 - i jeszcze tu coś o tym piszą @Edit: Już wiem! Przejrzałam w tamtym Lenovo wyłączone usługi, posprawdzałam i za wyświetlanie tych ikon odpowiedzialne są usługi: On Screen Display oraz Lenovo PM Service ( w każdym razie ta pierwsza jest zależna od tej drugiej, ale w zasadzie to ta pierwsza za to odpowiada). Tak więc wystarczy je zatrzymać i ustawić uruchamianie na Wyłączony lub Ręczny oraz odznaczyć w zakładce Uruchamianie (narzędzie konfiguracji systemu). 16.04.2015 17:22 |
ppaulina23 Nowy
Liczba postów: 8
|
Post: #9
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Na jednej stronie jak i drugiej jest podane rozwiązanie:
"Odpowiem na to pytanie może się komuś przyda : 1.Prawym klawiszem myszy klikamy na pulpicie 2.Wybieramy "rozdzielczość ekranu" 3.Klikamy na "ustawienia zaawansowane" 4.Wybieramy zakładkę "on screen display" 5.Przestawiamy kropeczki na "show ............." 6. OK " i "Go to the panel to adjust resolution (right-click desktop, select "Screen resolution"). Click "Advanced settings". Select "On Screen Display" tab in popup. At the bottom, it shows options for both the CapsLock and NumLock options. Adjust both of these settings to "Show the indicator for a few seconds." Click OK." Podobno działa i jest banalne proste, ale... Wchodzę w "Rozdzielczość ekranu" > "Ustawienia zaawansowane" i nie wiem co dalej. Jakie "on screen display" ? 16.04.2015 18:57 |
beabea Senior Moderator
Liczba postów: 716
|
Post: #10
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Powinno być w usługach: Narzędzia administracyjne -> Usługi. W każdym razie jak uruchomię te usługę, to się wtedy pojawiają owe ikony/okienka na ekranie, a jak ją zatrzymam, to znikają (po restarcie).
16.04.2015 19:01 |
Meksyk1968 Niezarejestrowany |
Post: #11
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Jaki to laptop, tylko dokładnie.
16.04.2015 19:07 |
|
|
ppaulina23 Nowy
Liczba postów: 8
|
Post: #12
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.(16.04.2015 19:01)beabea napisał(a): Powinno być w usługach: Narzędzia administracyjne -> Usługi. W każdym razie jak uruchomię te usługę, to się wtedy pojawiają owe ikony/okienka na ekranie, a jak ją zatrzymam, to znikają (po restarcie). Niestety nie znalazłam wśród usług i ich opisów czegoś co by za to odpowiadało... 16.04.2015 19:30 |
beabea Senior Moderator
Liczba postów: 716
|
Post: #13
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Hmm, to może w Twoim modelu jest jakoś inaczej. W takim razie podaj jednak dokładny model tego laptopa i/lub ew. zrzut z uruchomionych usług (tylko uruchomione - wystarczy uporządkować wg stanu) albo z zakładki Usługi w oknie narzędzia Konfiguracji systemu po zaznaczeniu: "Ukryj wszystkie usługi Microsoft" (można też z zakładki Uruchamianie).
16.04.2015 19:36 |
ppaulina23 Nowy
Liczba postów: 8
|
Post: #14
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.(16.04.2015 19:07)Meksyk1968 napisał(a): Jaki to laptop, tylko dokładnie. Lenovo G510. Windows 7 Professional 64-bit SP 1 Karty graficzne: AMD Radeon R7 M265 Service Intel HD Graphics 4600 Procesor: Inter Core i5-4200M CPU 2.50GHz 4 GB RAM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.04.2015 19:49 przez ppaulina23.)
16.04.2015 19:42 |
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #15
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Primo podsunięte rozwiązanie pochodziło ze strony supportu lenovo ale dla urządzeń biznesowych z serii Thinkpad i wcale nie musi być tak samo jak dla innych np IdeaPad. Sporo obracam różnymi sprzętami Lenovo i widać różnice w oprogramowaniu pomiędzy nimi. Nawet pomiędzy różnymi modelami Ideapadów różnie to wygląda.
Tutaj jest nawet informacja, będzie widoczna zakładka OSD ale w połączeniu z pakietem Hotkey Features Integration http://support.lenovo.com/us/en/documents/ht080929 https://forums.lenovo.com/t5/W-Series-Th...a-p/722745 Pytanie czy ten Professional jest fabryczny ? Power Management zainstalowane ? Proszę usunąć i ponownie zainstalować a potem jeszcze raz sprawdzić czy pojawiła się zakładka OSD. W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 16.04.2015 22:26 |
ppaulina23 Nowy
Liczba postów: 8
|
Post: #16
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.(16.04.2015 22:26)thermalfake napisał(a): Primo podsunięte rozwiązanie pochodziło ze strony supportu lenovo ale dla urządzeń biznesowych z serii Thinkpad i wcale nie musi być tak samo jak dla innych np IdeaPad. Sporo obracam różnymi sprzętami Lenovo i widać różnice w oprogramowaniu pomiędzy nimi. Nawet pomiędzy różnymi modelami Ideapadów różnie to wygląda. Nie, kupiłam laptopa bez systemu, a Win 7 postawiłam dopiero niedawno. Mówiąc zakładka OSD masz na myśli te okienko ? Nie widzę nigdzie wśród sterowników Power Management, ale go zainstaluje... Tak na próbę... 17.04.2015 11:18 |
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #17
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Tak, zakładka OSD to On Screen Display.
Jedna z ważnych paczek driverów instalowana na sam koniec - kilka razy podawałem kolejność instalacji sterowników http://download.lenovo.com/consumer/mobi...gt26ww.exe W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 17.04.2015 17:14 |
ppaulina23 Nowy
Liczba postów: 8
|
Post: #18
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.(17.04.2015 17:14)thermalfake napisał(a): Tak, zakładka OSD to On Screen Display. Niestety jestem nowa na forum i system też stawiałam sobie po raz pierwszy. Nie pomyślałam, że kolejność instalacji sterowników ma jakieś znaczenie. Sytuacja po zainstalowaniu sterowników z linku od Ciebie nadal bez zmian...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.04.2015 08:26 przez ppaulina23.)
18.04.2015 17:38 |
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #19
RE: Okienko ze statusem caps, srcoll, num.
Czy poprzednie Power Management zostało odinstalowane, sprzęt przerestartowany czy tylko pobrane i od razu zainstalowane na to co jest ? Bo to jest duża różnica.
W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 22.04.2015 19:38 |
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Problem z Windowsem 7 - Wyskakujące okienko podczas startu | DawidJ1906 | 11 | 2.677 |
26.12.2016 18:54 Ostatni post: DawidJ1906 |
Brak możliwości uruchomienia gadżetów; puste okienko restartu gadżetu | StrumskiBoy | 6 | 2.161 |
13.05.2013 11:58 Ostatni post: peciaq |
Rozwiązany Czy można zablokować okienko podglądu w Windows 7 | foxu | 5 | 11.077 |
06.05.2013 22:02 Ostatni post: foxu |
Okienko nawigacji oraz rozwijanie widoku folderu | Kaspej | 3 | 2.623 |
15.11.2012 12:06 Ostatni post: krzysiekl7 |
Gdzie mogę znaleźć okienko diagnostyczne DXDIAG? | trzoda_chlewna | 1 | 2.966 |
25.09.2011 21:41 Ostatni post: madelline |
Okienko z okejką przy skrócie na pulpicie | sashin_xd | 1 | 1.937 |
04.12.2010 17:21 Ostatni post: slawektor |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: ppaulina23 Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |