Odpowiedz

Klasyfikacja wydajności komputera - błąd

 
crowiack
Nowy

Liczba postów: 9
Post: #1
Sad 

Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Witam.
Od niedawna zmagam się z nurtującą sprawą odmawiania posłuszeństwa przez mój system. Wstydniś Otóż gdy przeprowadzam test wydajności systemu, którego system się domaga (Wykryto nowy sprzęt. Indeks wydajności systemu wymaga odświeżenia) wyskakuje błąd. Zniesmaczony Pojawia się mniej więcej w 3/4 paska i wygląda on tak:
Klasyfikacja wydajności komputera - błąd

(tu daje link: http://img20.imageshack.us/i/przechwyt.png/)

Czy wie ktoś może czym to jest spowodowane? Procesor w syngaturze, dodam jeszcze że nie mam żadnego antywitusa, więc to nie on blokuję. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

Karta graficzna: Radeon X1600
Procesor: AMD Phenom 9750 Quad-Core
Zainstalowana pamięć RAM: 1,5 GB (narazie)
Typ systemu: 32-bit
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.12.2009 11:29 przez crowiack.)

17.12.2009 11:28

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
teofi7
Oczekujący na aktywację

Liczba postów: 44
Post: #2

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Najprawdopodobniej wyłączyłeś indeks wydajności w MSCONFIG

17.12.2009 11:58

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
crowiack
Nowy

Liczba postów: 9
Post: #3

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Ah, super! Zacieszacz A jak to włączyć z powrotem? Bo w magiczną sferę czarnych okienek itp. ja się tam zbyt chętnie nie rzucam Zadowolony

Karta graficzna: Radeon X1600
Procesor: AMD Phenom 9750 Quad-Core
Zainstalowana pamięć RAM: 1,5 GB (narazie)
Typ systemu: 32-bit

17.12.2009 12:16

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Nostromo
Administrator

Liczba postów: 2.387
Post: #4

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


@ crowiackUśmiechnięty,
gratuluję luzu,
napisałeś "nie mam żadnego antywitusa":s ,używasz komputera od jakiegoś czasu...na co czekasz,
jeśli może być gorzej to na pewno będzie...-prawo Murphy'ego. Czuję ,że nadchodzi "kumulacja błędów.
Na dole obrazka niebieska ikonka z napisem...sprawdź co to, może kod błędu, wrzuć na forum,
daj sobie pomóc,
pozdrawiam
a tak jeszcze na marginesie, czy aktywowałeś swój system?

17.12.2009 13:43

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
crowiack
Nowy

Liczba postów: 9
Post: #5

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


(17.12.2009 13:43)Nostromo napisał(a):  @ crowiackUśmiechnięty,
gratuluję luzu,
napisałeś "nie mam żadnego antywitusa":s ,używasz komputera od jakiegoś czasu...na co czekasz,
jeśli może być gorzej to na pewno będzie...-prawo Murphy'ego. Czuję ,że nadchodzi "kumulacja błędów.
Na dole obrazka niebieska ikonka z napisem...sprawdź co to, może kod błędu, wrzuć na forum,
daj sobie pomóc,
pozdrawiam
a tak jeszcze na marginesie, czy aktywowałeś swój system?

Hmm.. spróbuję odpowiedzieć na wszystko, co zrozumiem Cwaniak
Pierwsze primo: Nie mam antywirusa, po nieszczęśliwych przeżyciach z super antywirem Kaspersky :-/ Czekam na NODa na siódemkę, bo firma ma licencję na niego, ale możliwe, że będzie przesiadka na jakiegoś innego, ale na razie nie mam. Rzeczywiście, przydałby się antywirus, ale to chyba nie ma związku z problemem.
Drugie primo: Czy słynna niebieska ikonka na dole obrazka to ten odnośnik do 'pomocy'? Jeśli o to chodzi to nie ma kodu błędu, a powiem więcej, nic nie ma.
Trzecie primo: 'Daj sobie pomóc'? Bardzo chętnie, a nawet dziękuje bardzo, ale wolałbym polecenia typu uruchom '...', wpisz '...', kliknij '...'. Zadowolony A nie 'rozsynchronizowywując impulsy indeksu synchronizacji wyłączyłeś hibernalator czasoprzestrzenny'. Bardzo się ciesze, ale co dalej?Zacieszacz

I czwarte primo, czyli podmargines: Ja już raz robiłem ten test i mam konkretny wynik. Kombajn prosi mnie o puszczenie jeszcze raz, bo wynik jest nieaktualny, ale tym razem odmawia współpracy. To mnie najbardziej martwi, działało, ale co, obraziło się?

Aha i jeszcze dzięki za zainteresowanie i pomoc. Wstydniś

Karta graficzna: Radeon X1600
Procesor: AMD Phenom 9750 Quad-Core
Zainstalowana pamięć RAM: 1,5 GB (narazie)
Typ systemu: 32-bit

17.12.2009 14:19

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Nostromo
Administrator

Liczba postów: 2.387
Post: #6

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


@ crowiackUśmiechnięty
nie musisz cytować, szkoda papieru...Zacieszacz
zapytałem też, "czy aktywowałeś swój system?" bo przed aktywacją miałem ten sam problem(Lenovo Y530), ale może
ciebie to nie dotyczy...Śpiący
a co w Centrum akcji>wyświetl zarchiwizowane komunikaty-czy coś tam masz ?
Pozdrawiam...

17.12.2009 15:01

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
crowiack
Nowy

Liczba postów: 9
Post: #7

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


A jak można sprawdzić, czy na pewno aktywowałem system? Aha, mam tam coś, ale niema to wg. mnie nic związanego z tym. Ściągam antywir. i 'przelecę' system Cwaniak

EDIT:

System mam aktywowany, antywirus wciąż pracuje, na razie 6 wirusów. Ma ktoś jeszcze jakiieś propozycje rozwiązania mojego problemu?

Karta graficzna: Radeon X1600
Procesor: AMD Phenom 9750 Quad-Core
Zainstalowana pamięć RAM: 1,5 GB (narazie)
Typ systemu: 32-bit
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.12.2009 19:13 przez crowiack.)

17.12.2009 16:01

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Nostromo
Administrator

Liczba postów: 2.387
Post: #8

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


@crowiack Uśmiechnięty,
aktywację sprawdzisz-prawoklik na ikonkę komputer w menu start>właściwości ,
...antywir OK.ale to nie wszystko,
twój "komputer" to PC czy laptop,czy masz jeden system, jaka wersja Windows ?
pytanie o komputer niepotrzebne, wróciłem do początku tego posta

17.12.2009 19:29

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
crowiack
Nowy

Liczba postów: 9
Post: #9

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


No to Pecet (nie laptop), aktywowany, z antywirusem (wiem, że już masz odpowiedź, ale...). Spróbowałem nawet w rozruchu zmienić ilość procesorów na 4, bo mam quad-core'a, ale i to nic nie dało Zły Przydał by się tu jakiś dobry pomysł Cwaniak

Karta graficzna: Radeon X1600
Procesor: AMD Phenom 9750 Quad-Core
Zainstalowana pamięć RAM: 1,5 GB (narazie)
Typ systemu: 32-bit

17.12.2009 21:36

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Sewer78
Młodszy user systemu
Liczba postów: 83
Post: #10

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Widzisz masz podobny problem jak ja.
Tobie tez wywala sie na samym poczatku przy sprawdzaniu d3d costam ?

ASUS P5Q Deluxe, E8200@4 GHz, Scythe Ninja rev2, AUDIGY 4
G Skill F2-8500CL5D-4GBPK , PowerColor HD 4870 @800/1100 ,HDD 2 x Seagate Barracuda 12 500GB + Barracuda 7200.10 320GB , Topower TOP-550P3 U12 EZ 550W, Logitech G25 , DELL 2209WA

17.12.2009 23:56

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #11

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Jakkolwiek by to nie zabrzmiało dokonajcie defragmentacji dysków najlepiej jakimś zewnętrznym programem i zobaczcie czy coś się zmieniło.

W cmd wydajcie polecenie:

winsat formal -v >> output.txt

Kilka chwil będzie działać więc cierpliwości.

Poszukuje informacji o tym problemie na razie tyle, nic ciekawego nie znalazłem, ale dam znać jeśli znajdę.

W katalogu w obrębie którego zostanie uruchomiony cmd utworzony zostanie plik output.txt z obliczonym indeksem.

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

18.12.2009 01:44

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Nostromo
Administrator

Liczba postów: 2.387
Post: #12

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


crowiack
Sewer78
Następujące warunki mogą uniemożliwić systemowi Windows aktualizację Indeksu wydajności systemu Windows:

Praca w trybie zasilania z baterii.‌ System Windows automatycznie próbuje oszczędzać energię podczas zasilania wyłącznie z baterii. Zatem jeśli komputer pracuje w trybie zasilania z baterii, ocena wydajności nie odda w pełni jego możliwości. Należy podłączyć zasilacz i ponownie przeprowadzić ocenę wydajności.

Brak dostatecznej ilości miejsca na dysku. Narzędzie oceny Indeks wydajności systemu Windows tworzy plik testowy na dysku twardym. Jeśli na dysku twardym nie ma wolnego miejsca na utworzenie pliku testowego, ocena wydajności nie może zostać zakończona. Do zwiększenia ilości wolnego miejsca na dysku można użyć narzędzia Oczyszczanie dysku.

Ocena wydajności jest już uruchomiona. Jeśli narzędzie oceny Indeks wydajności systemu Windows jest już uruchomione, nie można aktualizować wyników.

Używana jest starsza wersja sterownika monitora. Jeśli komputer używa starszej wersji sterownika monitora, wyniki mogą nie być aktualizowane.

Brak obsługi multimediów. Jeśli komputer nie obsługuje multimediów, nie można aktualizować wyników.

Przed indeksowaniem zrób defragmentację,

powodzenia.
widzę,że slump też radzi defragmentację...
defragmentację zrób innym programem niż windowsowym, ten nie zawsze sobie radzi.

18.12.2009 01:47

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #13

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Odnośnie mojego poprzedniego postu. Może być tak, że plik zostanie utworzony ale będzie pusty, nie wiem czemu tak się dzieje
Ale za to podczas oglądania wyniku w panelu sterowania powinniście mieć wyświetlone wyniki jakie osiągnęliście po skanowaniu tamtą metodą. Plik xml tez się utworzyły, oczywiście jeśli i podczas tej metody nie został napotkany jakiś błąd.

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

18.12.2009 02:22

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
crowiack
Nowy

Liczba postów: 9
Post: #14

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


1.
(17.12.2009 23:56)Sewer78 napisał(a):  Widzisz masz podobny problem jak ja.
Tobie tez wywala sie na samym poczatku przy sprawdzaniu d3d costam ?
Nie, pisałem w 1 poście, że przy 3/4 paska - wyskakuje, że nie może zmierzyć wydajności procesora. Najgorsze jest to, że to kiedyś DZIAŁAŁO, a teraz NIE. Miałem już jedną ocenę, ale pisze, że ocena jest nieaktualna i żeby odświeżyć. Wyskakuje okienko z mojego pierwszego posta.

2.
(18.12.2009 01:44)slump napisał(a):  W cmd wydajcie polecenie:

winsat formal -v >> output.txt

Kilka chwil będzie działać więc cierpliwości.

W katalogu w obrębie którego zostanie uruchomiony cmd utworzony zostanie plik output.txt z obliczonym indeksem.
To jak mniemam, zrobić po defrag. I co mam zrobić z tym plikiem?
Aha, czyli to jest tak jakby odpalenie tego pomiaru, tylko metodą 'superczitera'? Zadowolony Okej, jak dojdę do komputera, to posprawdzam
3. Nostromo, żaden z problemów mnie nie dotyczy

Pod koniec jeszcze raz wyjaśnię mój problem: Ocena już kiedyś działała, windows mówi, że jest nieaktualna i żeby ją odświeżyć. Więc odświeżam, idzie gładko, ale w 3/4 paska w okienu wyskakuje 'zakończono', szybko znika i pojawia się okno (screen w pierwszym poście tego tematu), które informuje, że nie można obliczyć indexu wydajności, nie można zmierzyć wydajności procesora. Powrót do punktu 0, ocena systemu zamiast niebieskiego, ma szare tło, a na górze pisze, żeby odświeżyć pomiar indeksu.
Sądze, że sprecyzowałem to precyzyjnie. Uśmiechnięty

(Dla każdego, kto zaangażował się w problem czeka nagroda w postaci 'pomógł' Proszący )

Karta graficzna: Radeon X1600
Procesor: AMD Phenom 9750 Quad-Core
Zainstalowana pamięć RAM: 1,5 GB (narazie)
Typ systemu: 32-bit
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.12.2009 09:45 przez crowiack.)

18.12.2009 09:30

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Sewer78
Młodszy user systemu
Liczba postów: 83
Post: #15

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Niestety żadna z waszych porad nie pomogła Smutny
Po uruchomieniu polecenia winsat formal -v mam ten sam error - obrazek poniżej .



edit : zainstalowalem cat 9.12 i dalej ten sam błąd ..


Załączone pliki Miniatury
   

ASUS P5Q Deluxe, E8200@4 GHz, Scythe Ninja rev2, AUDIGY 4
G Skill F2-8500CL5D-4GBPK , PowerColor HD 4870 @800/1100 ,HDD 2 x Seagate Barracuda 12 500GB + Barracuda 7200.10 320GB , Topower TOP-550P3 U12 EZ 550W, Logitech G25 , DELL 2209WA
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.12.2009 10:28 przez Sewer78.)

18.12.2009 10:11

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
crowiack
Nowy

Liczba postów: 9
Post: #16

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Po odpaleniu winsata otrzymałem takie wyniki:

W czarnym okienku: RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd

(mnie zaciekawiła podpowiedź "Narzędzie WinSat nie może zainicjować kodera formatu WMV", czyżby tu był błąd)

A w notatniku:
Kod:
Narz©dzie do oceny wydajno˜ci systemu Windows
> Wiersz polecenia 'winsat  formal -v'
> Wykonywanie formalnej oceny wydajno˜ci
> DWM running... turnning DWM off
> Systemowe zasady zarzĄdzania zasilaniem zostaˆy zapisane i ustawione na maksymalnĄ wydajno˜†.
> Dziaˆa:  Wyliczanie funkcji ''
> Gathering System Information
> Operating System                        :  6.1 Build-7600
> Processor                               :  AMD Phenom(tm) 9750 Quad-Core Processor
> TSC Frequency                           :  2411700000
> Number of Processors                    :  1
> Number of Cores                         :  4
> Number of CPUs                          :  4
> Number of Cores per Processor           :  4
> Number of CPUs Per Core                 :  1
> Cores have logical CPUs                 :  NO
> L1 Cache and line Size                  :  65536  64
> L2 Cache and line Size                  :  524288  64
> Total physical mem available to the OS  :  1,49 GB (1˙610˙145˙792 bytes)
> Adapter Description                     :  Radeon X1600/X1650 Series
> Adapter Manufacturer                    :  ATI Technologies Inc.
> Adapter Driver Version                  :  8.56.1.15
> Adapter Driver Date (yy/mm/dd)          :  2009\4\24
> Has DX9 or better                       :  Yes
> Has Pixel shader 2.0 or better          :  Yes
> Has LDDM Driver                         :  Yes
> Dedicated (local) video memory          :  255.387MB
> System memory dedicated as video memory :  0MB
> System memory shared as video memory    :  511.5MB
> Primary Monitor Size                    :  1280 X 1024  (1310720 total pixels)
> WinSAT is Official                       :  Yes
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname DWM -time 10 -fbc 10 -disp off -normalw 12 -width 1280 -height 1024 -winwidth C(1144) -winheight C(915) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -nolock'
> Ocenianie wydajno˜ci grafiki pulpitu
Wej˜cie do funkcji SimpleDWM: SimpleDWMState: ProcessCommandLine
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 13.55
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci pakietu DirectX
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.53
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX Alpha blend
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.55
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX Texture load
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono gˆ©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 12.66
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX ALU
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono gˆ©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 16.16
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname GeomF4 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 150;200;241 -batchcnt C(50);C(200);C(300) -objs C(12);C(26);C(45) -noalpha -geomf4shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname GeomV8 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75;100;120 -batchcnt C(25);C(100);C(150) -objs C(8);C(17);C(29) -noalpha -geomv8shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname CBuffer -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75 -batchcnt C(25) -objs C(8) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1) -cbuffershader -cbufa 2 -cbuff 5 -cbufp 6'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  Ocena wydajno˜ci odtwarzania platformy Media Foundation '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.wmv -nopmp'
Creating temporary files for ETW tracing...
Temporary trace files created.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving source.
Creating session for source.
Attaching event sinks.
Building topology.
Resizing window.
Starting kernel logger.
Starting EVR logger.
Starting playback.
Waiting for finish.
Finished!
Stopping EVR logger.
Stopping kernel logger.
Opening kernel trace log...
Opening EVR trace log...
Processing kernel trace log...
Finished processing kernel trace!
ETW-  CPU  0 time:          126731.9 us user +            173.6 us isr/dpc
ETW-  CPU  1 time:         1151259.5 us user +             50.9 us isr/dpc
ETW-  CPU  2 time:          124971.7 us user +            437.6 us isr/dpc
ETW-  CPU  3 time:           67927.1 us user +              0.0 us isr/dpc
ETW-  Summed time:         1470890.3 us user +            662.2 us isr/dpc
ETW-   Max thread:         1167520.6 us
ETW- Elapsed time:         1361092.6 us
EVR- 143 frames
EVR- Min frame time:  6422 usec
EVR- Max frame time:  23755 usec
EVR- Mean frame time:  8942 usec
EVR- Median frame time:  7982 usec
Cleaning up.
... EVR.
... session.
... source.
... event sink.
... playback window.
Shutting down Media Foundation.
Shutting down COM.
Deleting temporary ETW traces...
Finished!
> Czas wykonywania 00: 00: 02.52
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_MPEG2_HD_15mbps.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.91
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_VC1_15mbps.wmv -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.64
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480i_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.20
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480p_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.67
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_10mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.88
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480_5sec_6mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.48
> Dziaˆa:  Ocena wydajno˜ci kodowania/dekodowania multimedi˘w '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsatencode.wmv -encode C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx'
Initializing COM.
Creating temporary file for encoding output...
Temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-10-35-00.tmp" created.
Creating temporary file for ETW kernel trace...
Temporary trace file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-10-35-00.etl" created.
Creating filter graph.
Loading encoder profile from "C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx".
Creating encoder, saving to temporary file.
FAIL:  mediaencode.cpp @ 572:  0xc00d1b5e == Unknown
      ({AMGetErrorText() failed!})
FAIL:  mediatest.cpp @ 479:  0xc00d1b5e == Unknown
      ({AMGetErrorText() failed!})
Deleting temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-10-35-00.tmp"...
Deleting temporary ETW trace "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-10-35-00.etl"...
> Czas wykonywania 00: 00: 00.22
> Wydajno˜† Direct3D Batch                     159.14 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Alpha Blend               155.47 F/s
> Wydajno˜† Direct3D ALU                       58.54 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Texture Load              53.64 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Batch                     0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Alpha Blend               0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D ALU                       0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Texture Load              0.00 F/s
> Wydajno˜† geometrii pakietu Direct3D         0.00 F/s
> Wydajno˜† geometrii pakietu Direct3D         0.00 F/s
> Wydajno˜† staˆego buforu pakietu Direct3D    0.00 F/s
> Przepˆywno˜† pami©ci wideo                   3632.35 MB/s
> Czas dekodowania platformy Media Foundation  1.16752 s
> Caˆkowity czas wykonywania 00: 01: 41.84
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
> Przywr˘cono systemowe zasady zasilania procesora.
> Composition restarted
Narz©dzie do oceny wydajno˜ci systemu Windows
> Wiersz polecenia 'winsat  formal -v'
> Wykonywanie formalnej oceny wydajno˜ci
> DWM running... turnning DWM off
> Systemowe zasady zarzĄdzania zasilaniem zostaˆy zapisane i ustawione na maksymalnĄ wydajno˜†.
> Dziaˆa:  Wyliczanie funkcji ''
> Gathering System Information
> Operating System                        :  6.1 Build-7600
> Processor                               :  AMD Phenom(tm) 9750 Quad-Core Processor
> TSC Frequency                           :  2411700000
> Number of Processors                    :  1
> Number of Cores                         :  4
> Number of CPUs                          :  4
> Number of Cores per Processor           :  4
> Number of CPUs Per Core                 :  1
> Cores have logical CPUs                 :  NO
> L1 Cache and line Size                  :  65536  64
> L2 Cache and line Size                  :  524288  64
> Total physical mem available to the OS  :  1,49 GB (1˙610˙145˙792 bytes)
> Adapter Description                     :  Radeon X1600/X1650 Series
> Adapter Manufacturer                    :  ATI Technologies Inc.
> Adapter Driver Version                  :  8.56.1.15
> Adapter Driver Date (yy/mm/dd)          :  2009\4\24
> Has DX9 or better                       :  Yes
> Has Pixel shader 2.0 or better          :  Yes
> Has LDDM Driver                         :  Yes
> Dedicated (local) video memory          :  255.387MB
> System memory dedicated as video memory :  0MB
> System memory shared as video memory    :  511.5MB
> Primary Monitor Size                    :  1280 X 1024  (1310720 total pixels)
> WinSAT is Official                       :  Yes
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname DWM -time 10 -fbc 10 -disp off -normalw 12 -width 1280 -height 1024 -winwidth C(1144) -winheight C(915) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -nolock'
> Ocenianie wydajno˜ci grafiki pulpitu
Wej˜cie do funkcji SimpleDWM: SimpleDWMState: ProcessCommandLine
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 13.64
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci pakietu DirectX
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.64
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX Alpha blend
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 06.61
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX Texture load
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono gˆ©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 12.22
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: StartKernelTracing
> Ocenianie wydajno˜ci funkcji DirectX ALU
Wej˜cie do funkcji GenGame: StartGenGame
Wej˜cie do funkcji GenGame: GenGameState: ProcessCommandLine
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Funkcja oceny wydajno˜ci D3D przetworzyˆa wiersz polecenia.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Init
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnCreateDevice
Pomy˜lnie utworzono tekstury w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono deklaracje wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekty kul w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono programy do cieniowania pikseli i wierzchoˆk˘w w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: CreateQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDeviceToTexture
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono obiekt docelowy renderowania w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Pomy˜lnie utworzono gˆ©bi©/wzornik w celu wykonania oceny wydajno˜ci D3D.
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnResetDevice
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnLostDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: FreeQueries
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDeviceToTexture
Wej˜cie do funkcji `anonymous-namespace': OnDestroyDevice
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: ProcessLog
> Czas wykonywania 00: 00: 15.67
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Batch -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(10) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Alpha -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 300 -batchcnt C(75) -objs C(26) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1)'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname Tex -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -texshader -totaltex 10 -texpobj C(4) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname ALU -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 500 -batchcnt C(125) -objs C(20) -noalpha -alushader -totaltex 10 -texpobj C(1) -rendertotex 6 -rtdelta 3'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.02
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname GeomF4 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 150;200;241 -batchcnt C(50);C(200);C(300) -objs C(12);C(26);C(45) -noalpha -geomf4shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname GeomV8 -time 7 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75;100;120 -batchcnt C(25);C(100);C(150) -objs C(8);C(17);C(29) -noalpha -geomv8shader -texpobj C(0) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -tierframes 60 -tiertime 1'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  WinSAT ? ocena wydajno˜ci Direct3D '-dx10  -aname CBuffer -time 5 -fbc 10 -disp off -animate 10 -width 1280 -height 1024 -totalobj 75 -batchcnt C(25) -objs C(8) -rendertotex 6 -rtdelta 3 -texpobj C(1) -cbuffershader -cbufa 2 -cbuff 5 -cbufp 6'
> Czas wykonywania 00: 00: 00.00
> Dziaˆa:  Ocena wydajno˜ci odtwarzania platformy Media Foundation '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.wmv -nopmp'
Creating temporary files for ETW tracing...
Temporary trace files created.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving source.
Creating session for source.
Attaching event sinks.
Building topology.
Resizing window.
Starting kernel logger.
Starting EVR logger.
Starting playback.
Waiting for finish.
Finished!
Stopping EVR logger.
Stopping kernel logger.
Opening kernel trace log...
Opening EVR trace log...
Processing kernel trace log...
Finished processing kernel trace!
ETW-  CPU  0 time:         1170774.1 us user +            904.5 us isr/dpc
ETW-  CPU  1 time:          137333.1 us user +              0.0 us isr/dpc
ETW-  CPU  2 time:          121171.1 us user +            386.7 us isr/dpc
ETW-  CPU  3 time:           78193.0 us user +              0.0 us isr/dpc
ETW-  Summed time:         1507471.2 us user +           1291.2 us isr/dpc
ETW-   Max thread:         1195802.9 us
ETW- Elapsed time:         1455802.8 us
EVR- 143 frames
EVR- Min frame time:  6573 usec
EVR- Max frame time:  23217 usec
EVR- Mean frame time:  9157 usec
EVR- Median frame time:  8303 usec
Cleaning up.
... EVR.
... session.
... source.
... event sink.
... playback window.
Shutting down Media Foundation.
Shutting down COM.
Deleting temporary ETW traces...
Finished!
> Czas wykonywania 00: 00: 03.03
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_MPEG2_HD_15mbps.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 08.30
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_VC1_15mbps.wmv -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.17
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480i_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 07.48
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480p_5sec_6mbps_new.mpg -dshow -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing DSPlayer.
Initializing COM.
Creating filter graph.
Creating playback window.
Creating EVR filter.
Creating DirectSound filter.
Creating source filter and rendering pins.
Setting video policy.
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Tearing down DSPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.67
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_1080_5sec_10mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 135 -expfrmmax 150 -overrideframetype prog'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.75
> Dziaˆa:  Rozszerzona ocena no˜nika '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\Clip_480_5sec_6mbps_h264.mp4 -video offscreen -audio mute -width 100%m -height 100%m -constrain -savereg -autoprofname -expfrmmin 270 -expfrmmax 300 -overrideframetype int2fps'
* Starting ETW recording.
* Initializing MFPlayer.
* Preparing for playback.
Initializing COM.
Initializing Media Foundation.
Creating playback window.
Resolving input.
Creating partial topology.
Creating media session.
Creating event sink for media session.
Queuing topology to media session.
Setting video policy.
Video ready for playback!
* Playing content.
Starting playback.
Playback completed normally.
* Cleaning up playback pipeline.
Cleaning up.
* Tearing down MFPlayer.
* Playback finished.
* Stopping ETW recording.
* ETW recording stopped.
* Parsing ETW trace.
* Parsing complete.
* Test complete.
> Czas wykonywania 00: 00: 06.39
> Dziaˆa:  Ocena wydajno˜ci kodowania/dekodowania multimedi˘w '-input C: \Windows\Performance\WinSAT\winsatencode.wmv -encode C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx'
Initializing COM.
Creating temporary file for encoding output...
Temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-26-33-39.tmp" created.
Creating temporary file for ETW kernel trace...
Temporary trace file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-26-33-39.etl" created.
Creating filter graph.
Loading encoder profile from "C: \Windows\Performance\WinSAT\winsat.prx".
Creating encoder, saving to temporary file.
FAIL:  mediaencode.cpp @ 572:  0xc00d1b5e == Unknown
      ({AMGetErrorText() failed!})
FAIL:  mediatest.cpp @ 479:  0xc00d1b5e == Unknown
      ({AMGetErrorText() failed!})
Deleting temporary output file "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEnc-2009-12-18-12-26-33-39.tmp"...
Deleting temporary ETW trace "c: \users\adrian\appdata\local\temp\TempWinSAT-MediaEtw-2009-12-18-12-26-33-39.etl"...
> Czas wykonywania 00: 00: 00.39
> Wydajno˜† Direct3D Batch                     154.40 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Alpha Blend               159.98 F/s
> Wydajno˜† Direct3D ALU                       0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Texture Load              52.98 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Batch                     0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Alpha Blend               0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D ALU                       0.00 F/s
> Wydajno˜† Direct3D Texture Load              0.00 F/s
> Wydajno˜† geometrii pakietu Direct3D         0.00 F/s
> Wydajno˜† geometrii pakietu Direct3D         0.00 F/s
> Wydajno˜† staˆego buforu pakietu Direct3D    0.00 F/s
> Przepˆywno˜† pami©ci wideo                   3623.69 MB/s
> Czas dekodowania platformy Media Foundation  1.19580 s
> Caˆkowity czas wykonywania 00: 01: 45.14
Wej˜cie do funkcji D3DCommon: DX9Shutdown
> Przywr˘cono systemowe zasady zasilania procesora.
> Composition restarted


Proszę o opinie w tej sprawie Uśmiechnięty Pozdraiwam

Karta graficzna: Radeon X1600
Procesor: AMD Phenom 9750 Quad-Core
Zainstalowana pamięć RAM: 1,5 GB (narazie)
Typ systemu: 32-bit

18.12.2009 12:34

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Nostromo
Administrator

Liczba postów: 2.387
Post: #17

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


crowiack
Sewer78

Na stronie Microsoft znalazłem rozwiązanie dla waszego problemu,
które prezentuje Piotr Palusiński

[url]http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.pl.windows&tid=ede56900-156b-4f7f-8e40-2507b29581ee&cat=pl_PL_23cf9ef0-716f-4283-a0e3-703f46c65c71&lang=pl&cr=PL&sloc=&p=1[/],


większe znaczenie ma dla mnie to,że pomogłem niż klik na pomógł, choć to też miłe
pozdrawiam
mała pomyłkahttp://www.microsoft.com/communities/new...&sloc=&p=1
chociaż rozwiązanie, które podaje


Krzysztof Petrykowski

Specjalista ds. Pomocy Technicznej

wygląda na bardziej trafione

18.12.2009 12:55

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #18

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


(18.12.2009 10:11)Sewer78 napisał(a):  Niestety żadna z waszych porad nie pomogła Smutny
Po uruchomieniu polecenia winsat formal -v mam ten sam error - obrazek poniżej .



edit : zainstalowalem cat 9.12 i dalej ten sam błąd ..

Przykro mi, ale błąd wyskakuje w momencie działania tej aplikacji która podałem czy osobno uruchomiłeś narzędzie z panelu sterowania?

Proponuje Ci założyć osobny watek, bo Twój problem jest odmienny.

(18.12.2009 12:34)crowiack napisał(a):  Po odpaleniu winsata otrzymałem takie wyniki:

W czarnym okienku: RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd

(mnie zaciekawiła podpowiedź "Narzędzie WinSat nie może zainicjować kodera formatu WMV", czyżby tu był błąd)

Proszę o opinie w tej sprawie Uśmiechnięty Pozdraiwam

Otrzymałeś wyniki bez błędów (tzn aplikacja się nie wysypała). Czy w panelu sterowania masz wyniki przedstawione z tego badania czy nadal informacje o przestarzałych wynikach?

Ad błędu który sygnalizuje to chyba drobnostka, chyba kodeków jakichś mu brakuje na szybko w Google nic o tym nie znalazłem.

Ad podanego linka to sprawdźcie u siebie jeszcze go nie przeczytałem.

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

18.12.2009 20:44

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Sewer78
Młodszy user systemu
Liczba postów: 83
Post: #19

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Slump czy uruchamiam tak czy tak to zawsze aplikacja konczy działanie zaraz na samym poczatku. Rozwiazania panów z microsoftu tez nie pomogły . W sumie to chyba nie warto sobie tym zawracać gitary bo w czym mi niby ten brak indeksu wydajności przeszkadza?

ASUS P5Q Deluxe, E8200@4 GHz, Scythe Ninja rev2, AUDIGY 4
G Skill F2-8500CL5D-4GBPK , PowerColor HD 4870 @800/1100 ,HDD 2 x Seagate Barracuda 12 500GB + Barracuda 7200.10 320GB , Topower TOP-550P3 U12 EZ 550W, Logitech G25 , DELL 2209WA

18.12.2009 23:22

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
slump
VIP

Liczba postów: 2.048
Post: #20

RE: Klasyfikacja wydajności komputera - błąd


Absolutnie w niczym.
Mogę Ci jeszcze doradzić odpalenie instalatora i zrobienie upgrade. Straty minimalne a takie sprawy powinny się naprawić, ale też uważam, że nie warto.

Jeśli pomogłem, proszę o kliknięcie w [Obrazek: postbit_thx.gif] przy pomocnych wypowiedziach. Dziękuje bardzo.
[Obrazek: windows7forum_1.jpg]

18.12.2009 23:25

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Rozwiązany Zmiana wyglądu czcionki po "Dospasowaniu systemu do jak najlepszej wydajności" w win7 luki_matrix 2 2.602 28.07.2015 20:59
Ostatni post: luki_matrix
Nie można obliczyć indeksu wydajności systemu Windows dla tego systemu. nexomes2388 2 3.952 17.05.2015 20:15
Ostatni post: nexomes2388
Samsung NC110 poprawienie wydajności javroox 4 2.950 23.12.2014 23:29
Ostatni post: thermalfake
Nagły spadek wydajności systemu. mapciu 2 2.785 05.12.2014 01:23
Ostatni post: thermalfake
Poprawa wydajności komputera oskalw 2 2.105 14.04.2014 23:15
Ostatni post: thermalfake
Niski indeks wydajności (5,9) na dysku SSD arturpu 1 2.825 30.08.2013 18:34
Ostatni post: thermalfake
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 2 głosów.