| [Rozwiązany] Bufor wydruku "zawiesza się". | |
| Artdur Nowy 
Liczba postów: 2
	
 |  Post: #1   Bufor wydruku "zawiesza się".
			Witam wszystkich forumowiczów, Na początku wspomnę, że postanowiłem założyć wątek po tym jak przeszukałem Internet i niestety nie udało mi się znaleźć rozwiązania. Problem z buforem wydruku, który muszę restartować za każdym razem kiedy do kolejki wydruku drukarki udostępnionej w sieci lokalnej wpada nowe zadanie z komputera zdalnego z systemem Windows 7 x64. Sytuacja wygląda następująco, do komputera (oznaczmy PC1) podłączona jest drukarka przez USB (model drukarki HP LJ 1020). Drukarka nie sprawia problemów przy zadaniach drukowania wychodzących z PC1. Drukarka ta jest udostępniona w sieci lokalnej, aby mogły z niej korzystać 4 laptopy (2 laptopy z Windows 7 x64, 1 laptop z Windows Vista x32, 1 laptop z Windows XP). Zadania wydruku z Visty i XP wpadające do kolejki wydruku nie sprawiają żadnych problemów i drukowane są bezpośrednio tak jakby wychodziły z PC1. Problem pojawia się, kiedy zadania drukowania wpadają do kolejki wydruku z laptopów z Windows 7 x64, dowolne zadanie "zatyka" kolejkę wydruku, brak reakcji drukarki, status wydruku w kolejce "Drukowanie", blokada trwa aż do momentu ponownego uruchomienia Bufora wydruku lub restartu PC1. Po wspomnianym restarcie Bufora wydruku dopiero zadanie wychodzi z kolejki i jest drukowane. PC1 to komputer z systemem Windows 7 Pro x64 Będę wdzięczy za sugestie, podpowiedzi. Pozdrawiam. 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.05.2013 13:15 przez Artdur.)
 17.05.2013 13:12 | 
|  | |
| thermalfake Ostatni Mohikanin   
Liczba postów: 13.580
	
 |  Post: #2 RE: Bufor wydruku "zawiesza się"
			Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ?
		 ![[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]](http://obrazki.elektroda.pl/2089620800_1406976151.png) W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 19.05.2013 22:07 | 
|  Podziękowania od: | Artdur | 
|  | |
| Artdur Nowy 
Liczba postów: 2
	
 |  Post: #3 RE: Bufor wydruku "zawiesza się"(19.05.2013 22:07)thermalfake napisał(a): Czy próbowałeś we właściwościach drukarki w zakładce Porty wyłączyć opcję "włącz obsługę dwukierunkową" ? Serdeczne dzięki, pomogło. 21.05.2013 09:41 | 
|  | |
| Nostromo Administrator   
Liczba postów: 2.387
	
 |  Post: #4 Bufor wydruku "zawiesza się" (rozwiązany)
			Wątek rozwiązany.
		 21.05.2013 12:34 | 
|  | |
| Podobne wątki | ||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | 
| System zawiesza się przy zamykaniu | Delwin | 25 | 7.513 | 29.01.2016 00:46 Ostatni post: Illidan | 
| Problem z komputerem. Długo się uruchamia i zawiesza. | GRYZLLI | 0 | 2.065 | 27.05.2015 21:02 Ostatni post: GRYZLLI | 
| System działa poprawie ale po 10 sekundach zawiesza się zadanie, które trwało | Duczas | 0 | 1.337 | 25.05.2015 18:07 Ostatni post: Duczas | 
| Komputer zawiesza się, wolno chodzi. Różowy ekran. | Bycepsiak | 3 | 2.585 | 28.02.2015 18:19 Ostatni post: thermalfake | 
| Instalacja sterowników do mostka zawiesza komputer | Sativass | 0 | 1.615 | 21.01.2014 22:45 Ostatni post: Sativass | 
| Skype zawiesza system | Slavko | 1 | 2.842 | 05.01.2014 22:11 Ostatni post: Maxim128 | 
| 
                    « Starszy wątek | Nowszy wątek » Autor: Artdur Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. | 



