Wątek zamknięty

problem z internetem

 
marta2992
Nowy
Liczba postów: 3
Post: #1
Exclamation 

problem z internetem


Witam! Zakupiłam bezprzewodowy internet play online. Wszystko działało poprawnie do dzisiaj. Otoż gdy chce połączyć się z siecią od razu wyskakuje mi komunikat POŁĄCZENIE ZAKOŃCZONO. Przy ikonce zasięgu jest czerwony krzyżyk i napisane brak połączeń. Mam laptop toshiba i win7. Wszystkiego już próbowałamSmutny i dalej nic... Proszę o pomoc. Czy bluetooth i wi fi powinno być włączone?
Proszę o szybką odpowiedź.

26.01.2011 17:10

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #2

RE: problem z internetem


Nie ma znaczenia czy BT i WLAN ma być włączone bo przecież z pewnością korzystasz z modemu na usb.
Zobacz sobie w managerze urządzeń czy ten modem jest wykrywany i czasem po prostu nie ma praktycznie od razu odłączonego zasilania (zdarza się po przestawieniu opcji zasilania dla sprzętu).

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

26.01.2011 17:27

Znajdź wszystkie posty użytkownika
marta2992
Nowy
Liczba postów: 3
Post: #3

RE: problem z internetem


Nic to nie pomogłoSmutny Czy może być to wina po prostu brakiem zasięgu na wsi?

26.01.2011 19:19

Znajdź wszystkie posty użytkownika
andrew-jar
Starszy user systemu
Liczba postów: 784
Post: #4

RE: problem z internetem


Witam
Podłącz modem i sprawdź w menadżerze urządzeń czy coś nie mówi na ten temat.
Drugie sprawa czy modemik podpięty jest pod to gniazdo USB z którego była instalacja?

Pozdrawiam
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.01.2011 19:44 przez andrew-jar.)

26.01.2011 19:44

Znajdź wszystkie posty użytkownika
marta2992
Nowy
Liczba postów: 3
Post: #5

RE: problem z internetem


Modem jest podpięty w te samo gniazdo. W menadżerze wszystkie urządzenia działają poprawnie. Cały czas jest czerwony x przy zasięgu.

26.01.2011 19:46

Znajdź wszystkie posty użytkownika
andrew-jar
Starszy user systemu
Liczba postów: 784
Post: #6

RE: problem z internetem


Jaki to modem? ewentualnie przeinstaluj go jeszcze raz.

Cytat:Nie powinno mieć znaczenia jaki to port USB
czasami różnie bywa - na Windows 7 i blueconect znam przypadki i tego typu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.01.2011 21:22 przez andrew-jar.)

26.01.2011 19:52

Znajdź wszystkie posty użytkownika
dhapollo
VIP

Liczba postów: 755
Post: #7

RE: problem z internetem


Witam.

Nie powinno mieć znaczenia jaki to port USB. Sprawdź czy ie ma żadnego wykrzyknika MU. Oraz może banał czy w przypadkiem nie wyłączyłeś połączenia?

[Obrazek: sygnatura.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.01.2011 19:08 przez dhapollo.)

26.01.2011 20:36

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Problem z internetem kamill1998 0 1.111 24.01.2017 14:10
Ostatni post: kamill1998
Rozwiązany łączy z internetem tylko po resecie rutera, czasem rozłącza w trakcie działania. joasia1234 1 1.767 28.11.2016 19:53
Ostatni post: joasia1234
WIFI Siec niezidentyfikowana - Brak połączenia z internetem Rulonek 0 1.997 28.08.2016 14:12
Ostatni post: Rulonek
Problem z internetem KeeRy 1 1.115 21.07.2016 18:53
Ostatni post: LadyInBlue
Jak połączyć komputer po formacie z internetem? laurka1724 2 2.237 14.02.2016 12:07
Ostatni post: Gotthard1299
Komputer traci połączenie z internetem (kabel ethernet) edgee 1 2.309 21.08.2015 09:02
Ostatni post: thermalfake
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.