Wątek zamknięty

Windows 7 a Microsoft Office 2007

 
Browar
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #1

Windows 7 a Microsoft Office 2007


Witam, mam Windows 7 ultimate od roku. Niedawno robiłem format dysku C. Na dysku D miałem zainstalowany program Microsoft Office 2007. Przed formatem wszystko było ok. Po wgraniu Windowsa ustawiłem aby pliki doc były otwierane przez word (podałem lokalizacje programu), nic to nie dało i trzeba było zainstalować offica od nowa. Po instalacji pliki z rozszerzeniem .docx otwierają się normalnie (automatycznie). Pliki z rozszerzeniem .doc nie otwierają się, jedynie przez otwierając Worda > Otwórz plik. Wyskakuje komunikat:

Windows 7 a Microsoft Office 2007

Próbowałem zmieniać właściwości ale nie przyniosło to efektu.

Właściwości pliku .doc

Windows 7 a Microsoft Office 2007

Właściwości pliku .docx

Windows 7 a Microsoft Office 2007

Oto różnice między tymi plikami. Reinstal pakietu office też nie pomógł.

Bardzo proszę o pomoc, otwieranie plików przez worda jest uciążliwe

20.01.2011 22:44

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Jak przywrócić wstawianie linii poziomych w MS office word? Calmin 1 1.904 10.04.2016 21:45
Ostatni post: thermalfake
Office 2003 na Win7 barcelona1415 1 2.223 02.10.2015 09:56
Ostatni post: pasqudek
Subskrypcja Office 365 a pojemność OneDrive aro.cfc 0 1.323 13.05.2015 21:44
Ostatni post: aro.cfc
Rozwiązany HP LaserJet Pro MFP M127FN, drukarka nie drukuje plików MS Office marti 7 13.742 05.03.2015 19:25
Ostatni post: marti
Rozwiązany [Office 2013] nie można dodawać clipartów Negatyw 2 1.742 29.01.2015 14:40
Ostatni post: Negatyw
Rozwiązany Kilka wersji MS Office zainstalowanych w tym samym czasie budensik 2 1.515 09.08.2013 11:57
Ostatni post: shall
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.