System Windows nie może odnaleźć pliku „Product.exe” |
|
matta Nowy
Liczba postów: 9
|
Post: #1
System Windows nie może odnaleźć pliku „Product.exe”
Witam,
Mój problem polega na tym, iż po uruchomieniu komputera na pulpicie pojawia się komunikat: "System Windows nie może odnaleźć pliku „Product.exe”. Upewnij się, że wpisana nazwa jest poprawna i spróbuj ponownie." Nie mam pojęcia w czym może tkwić problem. Z góry dziękuję za pomoc. 26.05.2013 15:52 |
|
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #2
RE: System Windows nie może odnaleźć pliku „Product.exe”
Uruchom msconfig i pokaż zakładkę uruchamianie ale żeby cała kolumna Polecenie była widoczna.
W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 26.05.2013 16:06 |
|
|
ADAHU Nowy
Liczba postów: 3
|
Post: #3
RE: System Windows nie może odnaleźć pliku
Problem polega na tym, że program który jest uruchamiany wraz ze startem systemu, został odinstalowany i stąd zapewne ten błąd. Wciśnij kombinację klawiszy Win (klawisz z logo Windows) + R - otworzy się okno "Uruchom", i wpisz msconfig i zatwierdź OK. Uruchomi się okno "Konfiguracja systemu". Ciebie interesuje zakładka "Uruchamianie" - przechodzisz na nią. Wyświetli Ci się lista programów uruchamianych bezpośrednio po zalogowaniu. Na tej liście znajdź "Product.exe" (w kolumnie "Polecenie" szukaj). Jeśli znajdziesz owy program - odznaczasz go aby się nie uruchamiał ze startem systemu. Potem "Zastosuj", "OK". Na koniec wyświetli się komunikat czy uruchomić ponownie - klikasz "Uruchom ponownie". Jeśli metoda nie zadziała - rozwiń menu Start -> i znajdź folder Autostart. Kliknij na niego. Jeśli tam będzie Product.exe - prawym przyciskiem myszy -> Usuń. Restartujesz. Powinno to pomóc...
Pozdrawiam, ADAHU... Seria E, Windows 7 Home Premium x64 | Intel Core i3 370M, 2,40 GHz | 4 GB RAM | ATI Radeon HD5650, 1 GB | 2xHDD: Samsung 500 GB + WD Caviar 320 GB 26.05.2013 16:08 |
|
|
Nostromo Administrator
Liczba postów: 2.387
|
Post: #4
RE: System Windows nie może odnaleźć pliku „Product.exe”
PRODUCT.exe jest rozpoznawany jako program niepożądany, szkodliwy. Uruchomiany jest przy starcie jako usługa systemu Windows.
Zalecane jest uruchomienie programu antywirusowego i usunięcie ew. szkodnika. Dodatkowo skanowanie MalwareBytes i czyszczenie rejestru CCleanerem. Zapoznaj się z poniższymi tematami. Co to jest PRODUCT.exe? Jak usunąć trojany, wirusy, robaki lub inne szkodliwe oprogramowanie? 26.05.2013 16:16 |
|
|
matta Nowy
Liczba postów: 9
|
Post: #5
RE: System Windows nie może odnaleźć pliku „Product.exe”(26.05.2013 16:06)thermalfake napisał(a): Uruchom msconfig i pokaż zakładkę uruchamianie ale żeby cała kolumna Polecenie była widoczna. 26.05.2013 19:47 |
|
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Zmiana właściciela pliku - brak zakładki zabezpieczenia | djwebber | 1 | 1.507 |
12.09.2019 19:43 Ostatni post: LadyInBlue |
Błąd systemu (explorer.exe), brak pliku hccutils | Adveris | 1 | 2.035 |
23.11.2015 20:28 Ostatni post: trefl |
Wirus w pliku explorer.exe | mich2633 | 13 | 6.043 |
19.09.2012 17:54 Ostatni post: mich2633 |
Brak pliku systemowego - Czarny ekran po zalogowaniu | anadri | 14 | 16.188 |
05.07.2012 19:00 Ostatni post: anadri |
Jak nadać pełne uprawnienia do pliku systemowego | JasonCreator | 2 | 2.483 |
22.10.2011 17:08 Ostatni post: jacek-placek |
Problem Wirus w pliku explorer.exe | Prusek | 10 | 9.964 |
15.09.2011 15:45 Ostatni post: Portator |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: matta Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |