Wątek zamknięty

System po 15 minutach pracy zacina się

 
Gabrielek
Wdrażany
Liczba postów: 30
Post: #1

System po 15 minutach pracy zacina się


Witam.

Mój problem wygląda następująco. Dziś odpaliłem komputer i jak zawsze powchodziłem na strony typu Facebook itp. Nagle komputer się zawiesił, a ja myśląc że to nic strasznego zresetowałem go. Potem powtórzyło się to 2 razy i teraz piszę ten post. Dodam że wcześniej pokazywał się BS, lecz sądziłem że to także nic poważnego. Co poradzicie?

27.05.2012 18:44

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #2

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Jak pojawił się bsod to podrzuć pliki do analizy z katalogu c:\windows\minidump

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

27.05.2012 22:20

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Gabrielek
Wdrażany
Liczba postów: 30
Post: #3

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Nie wiem jak wrzucić pliki z minidump, lecz mam dla ciebie w .rar właśnie te pliki z ostatnich BSOD http://www.sendspace.com/file/fmh436

28.05.2012 07:15

Znajdź wszystkie posty użytkownika
peciaq
VIP

Liczba postów: 5.100
Post: #4

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Przede wszystkim go odkurz.

[Obrazek: havensygn.jpg]

28.05.2012 14:42

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Gabrielek
Wdrażany
Liczba postów: 30
Post: #5

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Wyczyscic? tj. przeinstalowac i/lub odkurzyc"

28.05.2012 16:34

Znajdź wszystkie posty użytkownika
peciaq
VIP

Liczba postów: 5.100
Post: #6

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Nie, chodzi mi o fizyczne zakurzenie podzespołów, szczególnie wiatraka procesora i karty graficznej.

[Obrazek: havensygn.jpg]

28.05.2012 16:43

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #7

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Wszystkie 3 błędy sprowadzają się do wadliwego działania sterowników tzn do odwoływania się do pamięci.
Nie wiem co to masz za sprzęt ale radziłbym poszukać najnowszych sterowników od wszystkich urządzeń (chipset/audio/lan/wlan/grafika/...) i je zainstalować.

Kod:
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.12.0002.633 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C: \Users\user\Desktop\bsody\dmp16\052112-20625-01.dmp]
Mini Kernel Dump File:  Only registers and stack trace are available

Symbol search path is:  symsrv*symsrv.dll*c: \symb*http: //msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is:  
Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (2 procs) Free x64
Product:  WinNt, suite:  TerminalServer SingleUserTS
Built by:  7601.17790.amd64fre.win7sp1_gdr.120305-1505
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`02e1b000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`0305f650
Debug session time:  Mon May 21 20: 53: 05.954 2012 (UTC + 2: 00)
System Uptime:  0 days 5: 59: 13.079
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
..........
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 4E, {99, a490c, 2, b10b}

Probably caused by :  memory_corruption ( nt!MiBadShareCount+4c )

Followup:  MachineOwner
---------

1:  kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

PFN_LIST_CORRUPT (4e)
Typically caused by drivers passing bad memory descriptor lists (ie:  calling
MmUnlockPages twice with the same list, etc).  If a kernel debugger is
available get the stack trace.
Arguments:
Arg1:  0000000000000099, A PTE or PFN is corrupt
Arg2:  00000000000a490c, page frame number
Arg3:  0000000000000002, current page state
Arg4:  000000000000b10b, 0

Debugging Details:
------------------


BUGCHECK_STR:   0x4E_99

CUSTOMER_CRASH_COUNT:   1

DEFAULT_BUCKET_ID:   VISTA_DRIVER_FAULT

PROCESS_NAME:   chrome.exe

CURRENT_IRQL:   2

LAST_CONTROL_TRANSFER:   from fffff80002f2010c to fffff80002e97c80

STACK_TEXT:  
fffff880`0abc6418 fffff800`02f2010c :  00000000`0000004e 00000000`00000099 00000000`000a490c 00000000`00000002 :  nt!KeBugCheckEx
fffff880`0abc6420 fffff800`02efaeea :  ffffffff`ffffffff 00000000`00000001 ffffffff`ffffffff 00000000`00000000 :  nt!MiBadShareCount+0x4c
fffff880`0abc6460 fffff800`02f98cba :  fffffa80`029503f8 fffff880`0abc6670 00000000`00000000 fffffa80`0000000c :  nt! ? : FNODOBFM: `string'+0x20ac3
fffff880`0abc6650 fffff800`030da56d :  fffffa80`04e65060 00000000`00000001 ffffffff`ffffffff fffff880`0abc6ca0 :  nt!MiEmptyWorkingSet+0x24a
fffff880`0abc6700 fffff800`032e819d :  00000000`00000001 fffff8a0`0d9e9220 00000000`00000000 00000000`00000000 :  nt!MmAdjustWorkingSetSizeEx+0xad
fffff880`0abc6780 fffff800`031ecfab :  00000000`00000008 00000000`00000000 00000000`00000001 00000000`025ce700 :  nt!PspSetQuotaLimits+0x32d
fffff880`0abc68d0 fffff800`02e96f13 :  fffffa80`04e65060 fffff880`0abc6ca0 00000000`7efd8000 00000000`7efd8000 :  nt! ? : NNGAKEGL: `string'+0x4a490
fffff880`0abc6c20 00000000`76e314da :  00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 :  nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x13
00000000`025ce6c8 00000000`00000000 :  00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 :  0x76e314da


STACK_COMMAND:   kb

FOLLOWUP_IP:  
nt!MiBadShareCount+4c
fffff800`02f2010c cc              int     3

SYMBOL_STACK_INDEX:   1

SYMBOL_NAME:   nt!MiBadShareCount+4c

FOLLOWUP_NAME:   MachineOwner

MODULE_NAME:  nt

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:   4f558b55

IMAGE_NAME:   memory_corruption

FAILURE_BUCKET_ID:   X64_0x4E_99_nt!MiBadShareCount+4c

BUCKET_ID:   X64_0x4E_99_nt!MiBadShareCount+4c

Followup:  MachineOwner
---------

Kod:
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.12.0002.633 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C: \Users\user\Desktop\bsody\dmp16\051712-21203-01.dmp]
Mini Kernel Dump File:  Only registers and stack trace are available

Symbol search path is:  symsrv*symsrv.dll*c: \symb*http: //msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is:  
Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (2 procs) Free x64
Product:  WinNt, suite:  TerminalServer SingleUserTS
Built by:  7601.17790.amd64fre.win7sp1_gdr.120305-1505
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`02e06000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`0304a650
Debug session time:  Thu May 17 08: 48: 26.595 2012 (UTC + 2: 00)
System Uptime:  0 days 0: 40: 43.642
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
..............................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
........
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 1A, {403, fffff6800039d988, d1d0000008395847, fffff68000047cc8}

Probably caused by :  ntkrnlmp.exe ( nt! ? : FNODOBFM: `string'+3266c )

Followup:  MachineOwner
---------

0:  kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

MEMORY_MANAGEMENT (1a)
    # Any other values for parameter 1 must be individually examined.
Arguments:
Arg1:  0000000000000403, The subtype of the bugcheck.
Arg2:  fffff6800039d988
Arg3:  d1d0000008395847
Arg4:  fffff68000047cc8

Debugging Details:
------------------


BUGCHECK_STR:   0x1a_403

CUSTOMER_CRASH_COUNT:   1

DEFAULT_BUCKET_ID:   VISTA_DRIVER_FAULT

PROCESS_NAME:   iw5mp.exe

CURRENT_IRQL:   0

LAST_CONTROL_TRANSFER:   from fffff80002e2ac56 to fffff80002e82c80

STACK_TEXT:  
fffff880`092837a8 fffff800`02e2ac56 :  00000000`0000001a 00000000`00000403 fffff680`0039d988 d1d00000`08395847 :  nt!KeBugCheckEx
fffff880`092837b0 fffff800`02eb4017 :  fffff700`01080000 fffff680`0039dbd0 fffffa80`040358e0 fffff680`002aaae8 :  nt! ? : FNODOBFM: `string'+0x3266c
fffff880`09283960 fffff800`02e6f4bf :  fffffa80`00000000 00000000`73b7afff 00000000`00000000 00000000`00000000 :  nt!MiDeleteVirtualAddresses+0x41f
fffff880`09283b20 fffff800`02e81f13 :  ffffffff`ffffffff 00000000`0008e320 00000000`0008e318 00000000`00008000 :  nt!NtFreeVirtualMemory+0x61f
fffff880`09283c20 00000000`779614fa :  00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 :  nt!KiSystemServiceCopyEnd+0x13
00000000`0008e2e8 00000000`00000000 :  00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 :  0x779614fa


STACK_COMMAND:   kb

FOLLOWUP_IP:  
nt! ? : FNODOBFM: `string'+3266c
fffff800`02e2ac56 cc              int     3

SYMBOL_STACK_INDEX:   1

SYMBOL_NAME:   nt! ? : FNODOBFM: `string'+3266c

FOLLOWUP_NAME:   MachineOwner

MODULE_NAME:  nt

IMAGE_NAME:   ntkrnlmp.exe

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:   4f558b55

FAILURE_BUCKET_ID:   X64_0x1a_403_nt!_??_: FNODOBFM: _string_+3266c

BUCKET_ID:   X64_0x1a_403_nt!_??_: FNODOBFM: _string_+3266c

Followup:  MachineOwner
---------

Kod:
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.12.0002.633 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C: \Users\user\Desktop\bsody\dmp16\051512-19609-01.dmp]
Mini Kernel Dump File:  Only registers and stack trace are available

Symbol search path is:  symsrv*symsrv.dll*c: \symb*http: //msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is:  
Windows 7 Kernel Version 7601 (Service Pack 1) MP (2 procs) Free x64
Product:  WinNt, suite:  TerminalServer SingleUserTS
Built by:  7601.17790.amd64fre.win7sp1_gdr.120305-1505
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`02e55000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`03099650
Debug session time:  Tue May 15 21: 33: 56.446 2012 (UTC + 2: 00)
System Uptime:  0 days 6: 52: 54.493
Loading Kernel Symbols
................................................Unable to load image Unknown_Module_00000000`00000000, Win32 error 0n2
*** WARNING:  Unable to verify timestamp for Unknown_Module_00000000`00000000
Unable to add module at 00000000`00000000

Loading User Symbols
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck A, {fffffffffffffff9, 2, 0, fffff80002edce8c}

Probably caused by :  ntkrnlmp.exe ( nt!KiInsertTimerTable+1cc )

Followup:  MachineOwner
---------

0:  kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (a)
An attempt was made to access a pageable (or completely invalid) address at an
interrupt request level (IRQL) that is too high.  This is usually
caused by drivers using improper addresses.
If a kernel debugger is available get the stack backtrace.
Arguments:
Arg1:  fffffffffffffff9, memory referenced
Arg2:  0000000000000002, IRQL
Arg3:  0000000000000000, bitfield :
    bit 0 :  value 0 = read operation, 1 = write operation
    bit 3 :  value 0 = not an execute operation, 1 = execute operation (only on chips which support this level of status)
Arg4:  fffff80002edce8c, address which referenced memory

Debugging Details:
------------------


READ_ADDRESS:  GetPointerFromAddress:  unable to read from fffff80003103100
fffffffffffffff9

CURRENT_IRQL:   0

FAULTING_IP:  
nt!KiInsertTimerTable+1cc
fffff800`02edce8c 4c3b78f8        cmp     r15,qword ptr [rax-8]

CUSTOMER_CRASH_COUNT:   1

DEFAULT_BUCKET_ID:   VISTA_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR:   0xA

LAST_CONTROL_TRANSFER:   from fffff80002eda809 to fffff880069719c2

STACK_TEXT:  
fffff800`00b9cc98 fffff800`02eda809 :  00000000`0023d1ce fffffa80`03e757b8 4fcad23f`e1e2f5e7 a5f5034e`1a07aea0 :  0xfffff880`069719c2
fffff800`00b9cca0 fffff800`02ec995c :  fffff800`03046e80 fffff800`00000000 00000000`00000000 fffff880`0678552c :  nt!PoIdle+0x52a
fffff800`00b9cd80 00000000`00000000 :  00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 :  nt!KiIdleLoop+0x2c


STACK_COMMAND:   .bugcheck ; kb

FOLLOWUP_IP:  
nt!KiInsertTimerTable+1cc
fffff800`02edce8c 4c3b78f8        cmp     r15,qword ptr [rax-8]

SYMBOL_NAME:   nt!KiInsertTimerTable+1cc

FOLLOWUP_NAME:   MachineOwner

MODULE_NAME:  nt

IMAGE_NAME:   ntkrnlmp.exe

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:   4f558b55

FAILURE_BUCKET_ID:   X64_0xA_nt!KiInsertTimerTable+1cc

BUCKET_ID:   X64_0xA_nt!KiInsertTimerTable+1cc

Followup:  MachineOwner
---------

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

28.05.2012 19:43

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Gabrielek
Wdrażany
Liczba postów: 30
Post: #8

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Mieliście rację - wyczyściłem i żadnego BS nie miałem. A co do sterów to mam problemy z wyszukaniem do chipsetu, a tak to mam aktualne.

02.06.2012 08:42

Znajdź wszystkie posty użytkownika
peciaq
VIP

Liczba postów: 5.100
Post: #9

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Na stronie producenta szukałeś?

[Obrazek: havensygn.jpg]

02.06.2012 12:09

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Gabrielek
Wdrażany
Liczba postów: 30
Post: #10

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Tak, nic nie mogłem znaleźć. :/

03.06.2012 12:14

Znajdź wszystkie posty użytkownika
zygus26
Wdrażany
Liczba postów: 43
Post: #11

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Podaj czego ci trzeba na pewno coś znajdziemy.

04.06.2012 06:59

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Gabrielek
Wdrażany
Liczba postów: 30
Post: #12

RE: System po 15 minutach pracy zacina się


Chipset - INTEL P35/G33/G31
Southbridge - INTEL 82801IR (ICH9R)

04.06.2012 07:30

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Nowy laptop do pracy i gier za 2500 luki_matrix 0 1.007 04.09.2016 17:29
Ostatni post: luki_matrix
skoki wydajności i pracy procesora GhostofAmon 0 1.413 31.05.2016 21:42
Ostatni post: GhostofAmon
Laptop do codziennej pracy i gier za 3000 zł Niemczol 0 1.062 17.08.2015 17:13
Ostatni post: Niemczol
BSOD Podczas pracy systemu windows oraz jego uruchamiania bulken 3 1.970 12.05.2015 22:56
Ostatni post: thermalfake
BSOD: błąd o kodzie 0x124 po kilkunastu minutach grania frutill 2 1.533 30.01.2014 11:48
Ostatni post: frutill
Komputer się zacina i tnie dźwięk holok88 4 1.796 22.01.2014 20:44
Ostatni post: holok88
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.