Wątek zamknięty

[Rozwiązany] Nośnik do Home Premium x64

 
marcin0588
Nowy
Liczba postów: 6
Post: #1

Nośnik do Home Premium x64


Witam
Mam Windows 7 Home Premium 32-Bit OEM, chciałbym zainstalować go ale w wersji 64-bit.
Rozmawiałem wiele razy z Microsoftem przez ten numer centrum pomocy, uzyskałem informacje że klucz jaki posiadam będzie działać w wersji 64-bit, system będzie też w pełni legalny. Problemem jest dla mnie tylko pozyskanie oryginalnego nośnika ( dvd ) z wersją 64-bit. Konsultantka przez telefon pokierowała mnie na stronę http://support.microsoft.com/kb/326246/pl po czym kazała wybrać opcje "Wymiana nośników dla użytkowników końcowych będących klientami producentów systemów" i dokonać zamówienia. Problem pojawił się około 10 dni temu, wypełniłem wszystkie formularze, system potwierdził zamówienie ( nie potwierdzając co konkretnie zamawiam) i po paru godzinach dostałem email od Microsoft System Builder Component Replacement że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji, wraz z listą zamawianych produktów. Na tej liście pojawił się zupełnie inny produkt niż ten który wybrałem ( wybór odbywa się na zasadzie podania numeru COA z naklejki oraz wyboru opcji UPGRADE 32/64 Bit, konsultantka potwierdziła że firma będzie wiedziała o co mi chodzi ... ), więc zadzwoniłem na drugi dzień z prośbą o wyjaśnienie sprawy abym otrzymał to co faktycznie potrzebuję. Po podaniu odpowiednich numerów zamówienia, konsultantka potwierdziła ze jest takie zamówienie i faktycznie wkradł się tam błąd, sugerując ze to ja musiałem źle przepisać numer z naklejki, co wydaje mi się dziwne bo klucz ten wpisuje się dwa razy. Poprosiłem o zmianę tego numeru lub jeśli to nie możliwe to anulowanie zamówienia. Okazało się ze nie można dokonywać zmian w zamówieniach więc konsultantka anulowała całe zamówienie ( pieniądze, 24 Euro, odblokowało na koncie po około tygodniu). I problem jest teraz taki że od tych 10 dni nie mogę złożyć zamówienia przez te stronę ponieważ pojawia się błąd który zaleca kontakt z działem obsługi przez telefon. Sprawdzałem że nie jest to błąd po mojej stronie, próbowałem z innej przeglądarki, z innego komputera, nawet na inny klucz aby system uznał to za zupełnie nowe zamówienie, nie działa. Zgodnie z zaleceniem zadzwoniłem do MS ponownie, przedstawiłem sprawę od początku, a tam konsultant pokierował mnie na na stronę http://www.microsoft.com/windowsvista/10...fault.mspx zaznaczając ze nie ma znaczenia że chodzi tu o Win7 bo system rozpozna to i zadziała tak jak powinno. Nie zadziałało, system nie przyjął klucza produktu z naklejki, konsultant poprosił o podanie klucza po czym stwierdził ze klucz jest prawidłowy a nie działa strona ( ta od zamówień) i przełączył do działu wymiany uszkodzonych nośników. Tam pomimo mojego wyboru języka Polskiego zgłosiła się konsultantka mówiąca po angielsku, informując mnie ze Polska infolinia tego działu jest czasowo niedostępna. Podziękowałem i poczekałem do dziś. Ponownie zadzwoniłem do MS wybierając od razu dział wymiany uszkodzonych nośników, ponownie przełączyło mnie do zagranicznego centrum pomocy ( pomimo wyboru Polskiego) ponownie poinformowała mnie pani że Polskie centrum czasowo nie istnieje i próbowała udzielić mi pomocy niestety w języku angielskim, znam ten język jednak trudno rozmawiać jak panią słabo słychać a ta używa zwrotów dość specialistycznych i dodatkowo mamroce pod nosem .... ale usłyszałem że nie istnieje możliwość wymiany nośnika 32 na 64 bity w Windows 7, jest taka opcja w Viscie ( podejrzewam że pani chodziło o stronę na którą pokierował mnie pan z rozmowy nr 2 ). Tak więc :

1. W jaki sposób mogę zamówić/kupić nośnik do Windows 7 Home Premium 64-bit
2. Czy jeśli posiadam płytę z Windows 7 Enterprise RTM 64 bit ( trial na 90 dni), i zmienię w jakimś tam pliku ( czy usunę go z obrazu) aby pojawiła się opcja instalacji wersji Home Premium. Aktywuję go na kluczu który posiadam, to czy taka instalacja będzie działała, czy będzie w pełni taka jak kupiony dziś system 64 bitowy. Czy aktualizację ( Windows Update) pobiorą wszystkie wydane poprawki aby ten RTM doprowadzić do stanu 1:1 jak wersja kupiona w sklepie.
3. Czy jeśli do tej pory używałem wersji RTM Enterprise i wpiszę klucz od Home Premium to system się aktywuje, zmodyfikuje ( cofnie) do wersji Home Premium i będzie działał tak jak zwyczajny Home Premium.
4. Komu na tej Infolinii należy wierzyć ? ( 3 rozmowy, 3 różne wersje)

22.07.2010 12:51

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
Nośnik do Home Premium x64 - marcin0588 - 22.07.2010 12:51
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Duze zuzycie ramu Windows 7 Home Premium 64 Maciejek12 0 2.048 04.09.2016 09:55
Ostatni post: Maciejek12
Windows 7 Home Premium - różne wersje? artek0210 4 3.012 26.04.2015 19:40
Ostatni post: artek0210
Który system wybrać: Home Premium, Professional czy może Ultimate PL? szybki 9 56.532 02.09.2012 19:52
Ostatni post: LadyInBlue
Rozwiązany Home premium BOX i instalacja na 2 komputerach AndKas 7 6.235 29.06.2011 20:41
Ostatni post: Raizo
Zakup Windows 7 Home Premium arkadius 6 4.693 02.11.2010 22:10
Ostatni post: nieboraku
Rozwiązany Windows 7 Home Premium czy Ultimate? Raizo 17 64.723 05.04.2010 17:58
Ostatni post: mlody17m
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.