Wątek zamknięty

Dell po awarii dysku (brak backup)

 
ermar
Nowy
Liczba postów: 1
Post: #1

Dell po awarii dysku (brak backup)


Witam.
W laptopie Dell Inspirion 15R (N5010) padł dysk (prawdopodobnie uszkodzony mechanicznie po upadku). Startuje w trybie awaryjnym, trwa próba naprawy błędów dysku ale nie wygląda to dobrze.
Niestety właściciel nie wykonał kopii na płytę DVD i teraz mam problem z instalacją systemu.
Jak rozumiem dla Win7 Home PRO 64 w wersji OEM OA klucz podany na naklejce nie jest prawowitym kluczem dla tej jednostki?
Czy prawdą jest, że mogę zainstalować system z "czystego" obrazu i aktywować system telefonicznie?
Na MSDN nie mogę pobrać obrazu - "There is no subscription associated with your Microsoft account. Add a subscription to this account."
Laptop jest po gwarancji, właściciel kupił nowy dysk i co dalej Uśmiechnięty?

14.11.2014 18:27

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
Dell po awarii dysku (brak backup) - ermar - 14.11.2014 18:27
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Upgrade starego laptopa Dell Damian5589 1 1.106 24.12.2018 21:14
Ostatni post: robiwielki
Brak sterownika dysku SDD lukasz82 1 1.204 29.08.2016 21:48
Ostatni post: thermalfake
Dell Venue 8 Pro zmiana 8.1 na win7 skarone 1 1.147 08.08.2016 20:29
Ostatni post: Parker
Brak dysku podczas instalacji Luxion 1 1.745 05.07.2016 12:45
Ostatni post: ampa
Klucz OEM w laptopie Dell pawlinho890 4 4.871 16.05.2016 20:44
Ostatni post: irondick
Instalka W7 dla brandowanych komputerów z nośnika zewnętrznego na wypadek awarii... irondick 4 2.042 12.12.2015 16:15
Ostatni post: thermalfake
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.