Odpowiedz

Opóźnienia urządzeń wejściowych w grach

 
kamild1996
Nowy
Liczba postów: 9
Post: #3

RE: Opóźnienia urządzeń wejściowych w grach


Mysz to E5 M020/RE00547, a klawiatura to Titanum TK101. Jak widać sama tandeta, ale jeżeli na XP wszystko działało to dlaczego na nowszym systemie nawala?
PS: Mam podejrzenia, że problem może sprawiać DirectX. Po przełączeniu się w osu! na OpenGL problemy zniknęły - lecz inne gry na DX i tak nie ogarniają poprawnie klawiatury.

16.01.2013 23:00

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Opóźnienia urządzeń wejściowych w grach - kamild1996 - 16.01.2013 23:00
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Windows 7 x64 Bluescreen przy grach skailer213 1 1.220 04.08.2016 14:46
Ostatni post: thermalfake
Zbyt duże zużycie procesora oraz utrata więkoszości FPS w grach. Th3xPro 1 1.572 10.01.2016 12:29
Ostatni post: thermalfake
Centrum obsługi urządzeń z systemem Windows Mobile sebamak 9 18.143 18.01.2014 21:36
Ostatni post: thermalfake
Menedżer urządzeń pusty, konto admin zereb 1 2.553 26.11.2013 21:11
Ostatni post: thermalfake
Rozwiązany Widok urządzeń w mikserze dźwięków. Jak dodać mikrofon? hofindos 6 6.637 22.11.2013 05:05
Ostatni post: hofindos
Rozwiązany Niski FPS i "stop klatki" w grach pomimo dobrego sprzętu. WrongHole 8 4.712 11.10.2013 21:46
Ostatni post: LadyInBlue
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.