Biuro Obslugi Klienta jednej z sieci komórkowej - nagrane rozmowy |
|
LadyInBlue Pani SuperMod
Liczba postów: 19.073
|
Post: #1
Biuro Obslugi Klienta jednej z sieci komórkowej - nagrane rozmowy
KONSULTANT: "proszę podać nazwisko"
KLIENT: "moje, czy żony?" KONSULTANT: "czy mają państwo różne nazwiska?" KLIENT: "nie"... KLIENT: "ja kupiłem dziś kartę tak-tak i nie zdążyłem jej jeszcze zaktywować, ale chyba ją zablokowałem". KLIENT: "ja mam taki malutki problem" KONSULTANT: "tak, słucham?" KLIENT: "zdeptałem swój telefon"... KONSULTANT: "powinien Pan wybierać numery bez zera, proszę pana" KLIENT: "dokładnie tak robię" KONSULTANT: "proszę mi więc podać numer jaki pan wybiera" KLIENT: "072..." KONSULTANT: "proszę wyjąć z aparatu kartę SIM" KLIENTKA: "nie mogę tego zrobić - ręce mi się trzęsą" KLIENT: "czy komórka może sama puszczać sms-y?" KLIENT: "ja kupiłem ten telefon i co ja mam teraz zrobić?" KLIENT: "proszę pana, ja się założyłem z kolegą i włożyłem swojego Siemensa M35 do szklanki z wodą, i teraz nie chcą mi go naprawić w ramach gwarancji" KONSULTANT: "żeby zmniejszyć koszty na tym koncie mogę jedynie zasugerować zmniejszenie ilości wykonywanych połączeń". KLIENT: "aha, a na czym to polega?" KLIENT: "gdzie ja mogę zadzwonić, żeby kogoś opieprzyć?" KLIENT: "proszę mi natychmiast podać lokalizację mojego drugiego aparatu, wiem, że jest to możliwe, bo widziałem coś takiego na filmie SF" KLIENT: "proszę pana, ja słucham jak ktoś mi się nagrał na poczcie głosowej i staram się odpowiedzieć tej osobie, i krzyczę "halo, halo!", ale ona mnie nie słyszy" KLIENT: "proszę mi powiedzieć, jakie promocje będziecie mieli we wrześniu przyszłego roku" KLIENT: "dlaczego Alcatel ma antenkę z prawej strony, Siemens z lewej, a Nokia wogóle nie ma?" KONSULTANT: "proszę pani, w dniu dzisiejszym pani konto było mniejsze niż 10 pln" KLIENT: "nie" KONSULTANT: "proszę pani, pani konto wynosiło dziś 2,46 pln, czyli mniej niż 10 pln" KLIENT: "nie" KLIENT: "ja dostałem taki komunikat, że w celu tam-tego to coś-tam. Co mam teraz zrobić?" KLIENT: "proszę pana, mam taki problem, ja nie wiem, czy mam przyjemność z tym samym panem...?" KLIENT: "proszę pana, mi chodzi o ten aparat Motorola za 49 złotych netto, czy to jest cena brutto?" KLIENT: "Jak wyjadę na Hawaje to ten telefon będzie działać? KONSULTANT: "tak" KLIENT: "a ten z domu?" KONSULTANT: "przepraszam czy pan chce zabrać telefon stacjonarny?" KLIENT: "a który lepiej działa?" KLIENT: "panie mam problem! nie mogę wejść w moją sekretarkę!" KLIENT: "dzień dobry, chciałbym rozmawiać z iwentyfikacją KONSULTANT: "z identyfikacją..." KLIENT: "no! z tymi od pieniędzy!" KLIENT: "czy mogłaby mi pani rozciągnąć telefon na Niemcy..?" KLIENT: "przepraszam ale ile naszczekałem do wczoraj?" KLIENTKA: "proszę pani, ja byłam wczoraj na grzybach i pies mi zablokował telefon i on teraz pisze, że trzeba PUK wpisać..." KLIENT: "czemu nie mam tej jadaczki w poczcie na powitanie?" KLIENT: "chciałbym uaktywnić krycie numeru..." KONSULTANTKA: "w tej taryfie będzie miał pan szczyt od siódmej do dwudziestej..." KLIENT: "to chyba po viagrze!" KLIENT: "ile ja mogę w sumie, ogółem, rozmawiać w ramach bezpłatnych minut? KONSULTANTKA: "a w jakiej jest Pan taryfie?" KLIENT: "Kielce Taxi... ale co to ma do rzeczy?" KLIENT: "czy to z Panią rozmawiałem przed chwilą?" KONSULTANTKA: "nie, tu w infolini siedzi sporo osób..." KLIENT: "A to w takim razie nie ma sensu, żebym Pani wszystko jeszcze raz tłumaczył". KLIENT: "dzień dobry, chciałbym zlokalizować gdzie teraz jest moja żona, bo dzwoniłem do niej i mówiła, że jest w Szczecinie, a miałem wrażenie,że pojechala jednak gdzie indziej, gdzieś w rejony Władysławowa". KONSULTANTKA: "ale my nie jesteśmy w stanie zlokalizować pańskiej żony..." KLIENT: "pani ją bezczelnie kryje! Jak nie możecie jej zlokalizować, jak ja do niej przed chwilą dzwoniłem i ją zlokalizowałem? KLIENT: "dzień dobry, chciałem się dowiedzieć ile kosztuje rozmowa w sieci. KONSULTANT: "1 złoty". KLIENT: "ciekawe, to się oszukujecie, mnie teraz wyświetlilo 0:33... KLIENT: "witam, ja dzwonię, bo właśnie jestem poza zasięgiem sieci, i chciałbym się dowiedzieć czy państwo mogą mnie połączyć..." KLIENT: "dzień dobry, przeczytałem właśnie w gazecie, że Państwo mogą mnie podsłuchiwać nawet jak mam wyłączony telefon. Czy to prawda?" KLIENT: "Pani, na wyświetlaczu koperta mi się pokazała". KONSULTANT: "ma pan wiadomość na poczcie" KLIENT: "a to dziękuję, do widzenia" 15 minut później KLIENT: "panie, jaja sobie pan ze mnie robisz!! Byłem na poczcie we wsi i tam żadnej poczty dla mnie nie ma..." KLIENT: "jestem waszym abonamentem..." Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz. Windows ❼ Forum 22.12.2010 10:16 |
Wiadomości w tym wątku |
Biuro Obslugi Klienta jednej z sieci komórkowej - nagrane rozmowy - LadyInBlue - 22.12.2010 10:16
|
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Tymczasem w jednej drogiej restauracji | GamerPL | 0 | 462 |
09.01.2016 19:51 Ostatni post: GamerPL |
"Inteligentne" rozmowy | LadyInBlue | 0 | 762 |
08.08.2015 11:27 Ostatni post: LadyInBlue |
Co thermal zastaje u nowego klienta | irocket | 2 | 665 |
01.03.2015 10:35 Ostatni post: thermalfake |
Rozmowy o randce | LadyInBlue | 1 | 793 |
17.06.2014 21:16 Ostatni post: thermalfake |
Osiem Praw Szanownego Klienta | LadyInBlue | 0 | 687 |
18.10.2013 20:49 Ostatni post: LadyInBlue |
Rozmowy pilotów 2 | LadyInBlue | 0 | 668 |
09.09.2013 21:11 Ostatni post: LadyInBlue |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: LadyInBlue Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 0 głosów. |