Wątek zamknięty

Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji

 
atomic
Młodszy user systemu
Liczba postów: 53
Post: #1

Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji


Witam

Zauważyłem, że podczas większej akcji tzn. kilka modeli w widoku pojawiają się ścinki grafiki. Bardzo podobne do tych, które występują podczas spadku fps. Jednak komenda cl_showfps pokazuje stałe 99 fps.

Sprzęt:

//Notebook Asus K70IO:
*Grafika Geforce GT 120M 1 GB
*Procesor: Intel Core 2 Duo
* RAM 4 GB

//Monitor Flatron 775FT

//Karta dźwiękowa zewnętrzna usb Creative X-Fi Surround 5.1

//Internet 8 MB UPC

//Windows 7 32 bity

Ustawienia grafiki:
Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji
Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji

CFG:


Kod:
// This file is overwritten whenever you change your user settings in the game.
// Add custom configurations to the file "userconfig.cfg".

unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+attack2"
bind "'" "vest"
bind "," "buyammo1"
bind "-" "flash"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "defuser"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "vesthelm"
bind "=" "hegren;flash;flash;sgren"
bind "H" "rzygaj"
bind "[" "galil;famas;primammo"
bind "\" "ak47;m4a1;primammo"
bind "]" "deagle"
bind "`" "toggleconsole"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "showbriefing"
bind "j" "menu"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "v" "piss"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "~" "toggleconsole"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+zoom"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F1" "autobuy"
bind "F2" "rebuy"
bind "F5" "snapshot"
bind "F11" "awp"
bind "F12" "mp5;primammo"
bind "MWHEELDOWN" "+jump"
bind "MWHEELUP" "+jump"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+duck"
bind "MOUSE4" "+jump"
bind "MOUSE5" "slot2"
bind "PAUSE" "pause"
_cl_autowepswitch "0"
_snd_mixahead "0.1"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
bgmvolume "0.000000"
bottomcolor "6"
brightness "2"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_backspeed "400"
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "101"
cl_corpsestay "600.000000"
cl_crosshair_color "50 250 50"
cl_crosshair_size "medium"
cl_crosshair_translucent "0"
cl_dlmax "128"
cl_download_ingame "1"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_forwardspeed "400"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1"
cl_logocolor "#Valve_Blue"
cl_logofile "skull"
cl_lw "1"
cl_minmodels "0"
cl_radartype "1"
cl_righthand "1"
cl_shadows "1"
cl_timeout "30"
cl_updaterate "101"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "0"
con_color "255 180 30"
console "1"
crosshair "1"
fastsprites "0"
fps_max "101.000000"
fps_modem "0.0"
gamma "3"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
hisound "1"
hpk_maxsize "0.001"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "1"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0"
joystick "0"
lookspring "0.000000"
lookstrafe "0.000000"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "gordon"
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "0"
mp_decals "120"
name "atomic"
net_graph "0"
net_graphpos "1"
net_scale "5"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0"
s_a3d "0.0"
s_automax_distance "45"
s_automin_distance "1"
s_bloat "2"
s_distance "100"
s_doppler "0"
s_eax "0.0"
s_leafnum "0"
s_max_distance "2000"
s_min_distance "4"
s_numpolys "200"
s_polykeep "0"
s_polysize "0"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1"
s_verbwet "0.25"
sensitivity "2.300000"
skin ""
spec_autodirector_internal "0"
spec_drawcone_internal "1"
spec_drawnames_internal "1"
spec_drawstatus_internal "1"
spec_mode_internal "4"
spec_pip "0"
suitvolume "1"
sv_aim "0"
sv_voiceenable "1"
team ""
topcolor "30"
viewsize "120.000000"
voice_enable "1"
voice_forcemicrecord "1"
voice_modenable "1"
voice_scale "2"
volume "0.860000"
setinfo "lang" "pl"
setinfo "_vgui_menus" "0"
setinfo "_ah" "0"
+mlook
+jlook
exec userconfig.cfg

USER CFG:
Kod:
cl_rate "20000"
rate "25000"
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
cl_cmdbackup "2"
ex_interp "0.01"
gl_max_size "512"
gl_keeptjunctions "1"
gl_clear "1"
gl_lightholes "1"

cl_showfps "1"

gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
max_shells "120"
max_smokepuffs "120"
mp_decals "120"

zoom_sensitivity_ratio "1"

Domyślam się, że nie jest to wina karty graficznej, ponieważ jak mam stałe 99 fps? Tzn, tak pokazuję showfps.

Macie może jakieś pomysły czego to może być wina?

22.07.2010 23:04

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji - atomic - 22.07.2010 23:04
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Znaczny spadek FPS w grze Counter Strike 1.6 KubaMuzyk 9 4.657 11.08.2013 05:30
Ostatni post: KubaMuzyk
Przycinanie się gry Counter-strike Steam zorro223 8 3.755 11.04.2012 16:47
Ostatni post: MrDanio
Counter Strike gra się zawiesza sznapi 21 36.830 11.01.2012 15:30
Ostatni post: Waves97
Rozdzielczość ekranu w Counter-Strike Steam zorro223 6 10.482 23.12.2011 12:16
Ostatni post: Waves97
Rozwiązany Counter-Strike STEAM Mario14125 2 2.620 13.12.2011 16:45
Ostatni post: Mario14125
Counter Strike Problem z zawieszaniem się radzioo110 4 3.408 08.12.2011 20:43
Ostatni post: radzioo110
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.