Wątek zamknięty

Problem z COD 5 - World at War i PES 2009

 
Morntex
Nowy
Liczba postów: 1
Post: #1

Problem z COD 5 - World at War i PES 2009


Podczas uruchomienia Call of duty wywala mi ze program przestał działać i pokazuje się takie coś:
Kod:
Initializing Renderer ----
execing ragdoll.cfg from disk
----- Client Initialization -----
----- Client Initialization Complete -----
Trying SMP acceleration...
...succeeded.
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 4x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory:  0 msec. Using sum:  0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Loading fastfile 'code_post_gfx'
used 1.13 MB memory in DB alloc
Setting initial state...
DirectX reports 256 MB of video memory and 950 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 240 MB.
Texture detail is set automatically.
Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 3 on specular maps
Waited 11 msec for asset 'depthprepass' of type 'material'.
Waited 103 msec for asset 'shadowcaster' of type 'material'.
Waited 47 msec for asset 'cinematic' of type 'material'.
Error:  Could not load material "water_droplet".
Error:  Could not load material "water_dynamic_spray".
Loading fastfile 'ui'
used 39.48 MB memory in DB alloc

------- sound system initialization -------


Error during initialization:
Unhandled exception caught

a co do Pes 2009 - włączam grę niby wszystko pięknie ale zamiast włączyć się logo KONAMI to caly czas migają mi te gwiazdki od ładowania Zadowolony

Wersja systemu - Windows 7 Ultimate 32-bit build 7600
Sprzęt:
procesor: Amd Athlon™ 64 X2 Dual Core 5000+ (2.60GHz)
pamięć: 2gb ddr2 667mhz
grafika: Geforce 8600gt 256 mb
płyta główna: gigabyte GA-M61SME-S2

@EDIT
Problem rozwiązany. pomogla instalacja aktualizacji windows (KB972630) oraz instalacja najnowszych sterowników od płyty głównej i karty graficznej Cwaniak
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 12.08.2009 18:56 przez Admin:

Proszę zapoznać się z zasadami poprawnego tytułowania wątków i zasadami polskiej pisowni

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.08.2009 11:46 przez Morntex.)

12.08.2009 02:08

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
Problem z COD 5 - World at War i PES 2009 - Morntex - 12.08.2009 02:08
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Problem z World Of Tanks na Win 7 BeneKox 0 3.361 10.04.2013 17:25
Ostatni post: BeneKox
Rozwiązany Problem z grą World of Tanks majtas85 4 4.623 02.11.2012 22:47
Ostatni post: LadyInBlue
Plik odpalający World of Tanks jest niezgodny z Windows 7 wrapek 1 3.634 30.09.2012 17:19
Ostatni post: thermalfake
Rozwiązany Jaka karta graficzna do World of Tanks? qba1970@o2.pl 3 4.560 23.09.2012 14:28
Ostatni post: peciaq
Ogromny spadek fps w World of warcraft sn0w 2 3.804 08.03.2012 19:56
Ostatni post: sn0w
instalka World of tanks na win7 (64bit) Rosomak73 3 10.727 01.01.2012 13:08
Ostatni post: tomcio931
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.