[Rozwiązany] Utrata klucza produktu |
|
|
Maikus86 Nowy
Liczba postów: 4
|
RE: Utrata klucza produktu
Dzięki wielkie za wszelką pomoc, Zobaczymy na jaką aplikacje padnie wybór. Myśle jednak że jest to tylko idealna alternatywa do czasu zakupu 7-ki choć może faktycznie po zainstalowaniu aplikacji i upływie czasu wyleci mi z głowy pomysł wydawania kasy na coś co graficznie już mam
. Jeszcze raz dziękuję za dobre rady, nie sądziłem że jeszcze dziś dostanę odpowiedź i rozwiązanie. Do przeczytania przy następnym problemie bo pomoc z mojej strony była by bliska cudu. ![]() Pozdrawiam 01.01.2014 22:39 |
|
|
|
| Wiadomości w tym wątku |
|
Utrata klucza produktu - Maikus86 - 01.01.2014, 20:51
RE: Utrata klucza produktu - irocket - 01.01.2014, 20:53
RE: Utrata klucza produktu - Maikus86 - 01.01.2014, 20:57
RE: Utrata klucza produktu - irocket - 01.01.2014, 20:59
RE: Utrata klucza produktu - Maikus86 - 01.01.2014, 21:52
RE: Utrata klucza produktu - irocket - 01.01.2014, 21:57
RE: Utrata klucza produktu - Maikus86 - 01.01.2014 22:39
Utrata klucza produktu (rozwiązany) - LadyInBlue - 01.01.2014, 22:56
Utrata klucza produktu (rozwiązany) - Admin - 15.01.2014, 19:17
|
| Podobne wątki | ||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
| HP Pavilion dv6 utrata dysku a Win7 | Krasko | 1 | 2.633 |
19.02.2016 01:07 Ostatni post: thermalfake |
| Rozwiązany Utrata recovery | kondziol93 | 2 | 3.084 |
16.02.2016 14:14 Ostatni post: kondziol93 |
| Klucz produktu systemu Windows | fiore | 2 | 2.491 |
29.11.2015 19:57 Ostatni post: thermalfake |
| Rozwiązany Zmiana klucza OEM na ten z MSDNAA | fis | 1 | 3.080 |
31.10.2015 19:12 Ostatni post: thermalfake |
| ACER ASPIRE 5736Z-4826 - nie przyjmuje klucza | smyk834 | 2 | 1.803 |
04.07.2015 07:56 Ostatni post: thermalfake |
| kupiłem oryginalny Win7 ale nie mogę aktywować klucza | ruad | 10 | 6.639 |
20.04.2015 23:02 Ostatni post: thermalfake |
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: Maikus86 Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |


. Jeszcze raz dziękuję za dobre rady, nie sądziłem że jeszcze dziś dostanę odpowiedź i rozwiązanie. Do przeczytania przy następnym problemie bo pomoc z mojej strony była by bliska cudu. 

