Odpowiedz

Facebook może stać się jeszcze bardziej irytujący

 
Portator
Redaktor

Liczba postów: 10.980
Post: #1
Information 

Facebook może stać się jeszcze bardziej irytujący


Powodów, by nie lubić Facebooka, przybywa. Na 2013 rok witryna przygotowała jednak coś specjalnego...
Facebook może stać się jeszcze bardziej irytujący
Na Facebooku prawdopodobnie pojawią się również reklamy wideo - informują źródła serwisu Ad Age, powołując się na szefów agencji reklamowych. Prawdopodobnie będą irytowały z kilku powodów...

Bardziej inwazyjne reklamy to źródło większych zysków. Facebook, który zadebiutował na giełdzie już ponad pół roku temu, musi realizować zadania nie tylko z myślą o użytkownikach, ale również licznych akcjonariuszach. Ostateczny efekt może jednak nie przypaść do gustu internautom.

Największym problemem reklam wideo na Facebooku może być fakt, że ich odtwarzanie ma się rozpoczynać automatycznie po załadowaniu strony. Nietrudno wyobrazić sobie, jakie może mieć do konsekwencje w przypadku użytkowników słuchających w tle muzyki (choć sam dźwięk może zostać domyślnie wyłączony).

Reklamy tego typu prawdopodobnie będą również szersze niż standardowy rozmiar strumienia wiadomości. Duży obraz może więc na co najmniej kilkanaście sekund przesłonić naprawdę istotne dla internautów informacje.

Trzecim elementem wywołującym irytację może być obecność tego typu form reklamowych również na urządzeniach przenośnych. Nie jest tajemnicą, że przyszłość Facebooka to właśnie mobilne gadżety - "monetyzowanie" użytkowników tego typu urządzeń jest więc koniecznością. Fakt, że internauci prawdopodobnie więcej zapłacą za transfer mobilnych danych, zmuszeni do ściągania materiałów wideo, jest tutaj przykrym skutkiem ubocznym.

Facebook działający jako osobna aplikacja może prezentować użytkownikom niemal dowolne formy reklamowe. Niewiele będzie można z tym zrobić, jednak społecznościowy gigant bez wątpienia postara się nie zawieść swoich użytkowników.

Za tym, by dać usłudze Zuckerberga szansę, przemawia fakt, że do tej pory naprawdę starano się uczynić reklamy nieinwazyjnymi i dopasowanymi do strony. Na Facebooku wciąż nie znajdziemy wyskakujących banerów czy grafik wypełniających całą szerokość okna. Nowości wideo prawdopodobnie zaimplementowane zostaną dopiero w kwietniu następnego roku...

Źródło: Ad Age

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]
Windows ❼ Forum

21.12.2012 07:26

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Facebook może stać się jeszcze bardziej irytujący - Portator - 21.12.2012 07:26
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
News Konferencja F8 rozpoczęta – oto, jaki będzie Facebook i świat, dzisiaj i jutro Portator 0 893 13.04.2016 05:23
Ostatni post: Portator
News Facebook testuje narzędzie, które pomoże w walce z fałszywymi kontami Portator 0 924 25.03.2016 05:25
Ostatni post: Portator
News Cyberprzestępcy coraz bardziej bezwzględni – atakują szpitale Portator 0 877 17.03.2016 06:35
Ostatni post: Portator
News Microsoft jeszcze bardziej otwarty: dołącza do fundacji Eclipse Portator 0 859 10.03.2016 07:03
Ostatni post: Portator
News Facebook zapłaci większe podatki w Wielkiej Brytanii Portator 0 944 06.03.2016 07:28
Ostatni post: Portator
News Tyle zarabia Google, Apple, Facebook oraz Microsoft w ciągu sekundy Portator 0 1.091 12.02.2016 06:37
Ostatni post: Portator
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.