Wątek zamknięty

BSOD: problem związany z plikiem ntoskrnl.exe

 
obitoo
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #5

RE: Windows 7 Enterprise 64 - Blue screen


Z "memtest86" może być problem bo nie mam płytki (chyba ze mogę z pendrive to odpalić)

"verifier" zrobię to w najbliższą noc bo skoro mówisz ze to może potrwać kilka godzin ...

I pytanie:
Mam odinstalowywać antywirusa podczas robienia "verifier" ?
I czy mógłbyś mi powiedzieć jak ty debugujesz pliki .DMP to tak abym na przyszłość już wiedział
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.12.2012 14:11 przez obitoo.)

12.12.2012 10:27

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
RE: Blue Screen ntoskrnl.exe - obitoo - 11.12.2012, 15:55
RE: Windows 7 Enterprise 64 - Blue screen - obitoo - 12.12.2012 10:27
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
BSOD Moloch4 0 702 05.07.2019 11:29
Ostatni post: Moloch4
BSOD Windows 7 luzbluzoner 0 1.185 17.12.2016 20:25
Ostatni post: luzbluzoner
Błąd związany z wydajnością Windowsa-dotyczy wuaueng.dll (1036) SUS20ClientDataStore dalback 0 897 16.11.2016 08:56
Ostatni post: dalback
Częsty ekrad BSOD kubajed 0 1.162 03.10.2016 17:46
Ostatni post: kubajed
problem z ntoskrnl.exe Arek101 0 1.479 26.05.2016 20:03
Ostatni post: Arek101
Rozwiązany -Windows 7 64-bit Problem z bluescreen'ami (BSOD) jacob776 6 3.620 04.12.2015 17:45
Ostatni post: jacob776
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.