Wątek zamknięty

problem z corel PaintShop Pro X2

 
trefl
User systemu

Liczba postów: 354
Post: #2

RE: problem z corel PaintShop Pro X2


Usuń ręcznie w następującej kolejności:
1 usuń z c:Użytkownicy/nazwa użytkownika/AppData/Roaming cały katalog Corel
2. Usuń cały katalog Corel z c:Pliki programów (x86)
3. klawisze Win+R i wpisz regedit
4.HKEY_CURRENT_USER\Software usuń cały katalog Corel
5.Przeczyść np cccleaner lub innym programem do porządkowania rejestru
Zrestartuj komputer i zainstaluj na nowo uruchamiając instalator Corela jako administrator

"Nie ma żadnego powodu, dla którego ktoś chciałby mieć w domu komputer." 1977 Ken Olson, prezes i założyciel DEC.
-----------------------------------------

14.11.2009 11:38

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
RE: problem z corel PaintShop Pro X2 - trefl - 14.11.2009 11:38
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Programy corel'a nie działają na Windows 7 x64 CrashJack 2 5.723 27.01.2012 04:55
Ostatni post: CrashJack
Brak znaków w Corel 12 lepakkomies 4 4.669 04.05.2011 19:21
Ostatni post: ihatebuffering
Pakiet Corel X5 - jak wyłączyć Aero Peek? stingear 2 5.248 16.06.2010 12:48
Ostatni post: stingear
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.