problem z corel PaintShop Pro X2 |
|
trefl User systemu ![]()
Liczba postów: 354
|
![]() RE: problem z corel PaintShop Pro X2
Usuń ręcznie w następującej kolejności:
1 usuń z c:Użytkownicy/nazwa użytkownika/AppData/Roaming cały katalog Corel 2. Usuń cały katalog Corel z c:Pliki programów (x86) 3. klawisze Win+R i wpisz regedit 4.HKEY_CURRENT_USER\Software usuń cały katalog Corel 5.Przeczyść np cccleaner lub innym programem do porządkowania rejestru Zrestartuj komputer i zainstaluj na nowo uruchamiając instalator Corela jako administrator "Nie ma żadnego powodu, dla którego ktoś chciałby mieć w domu komputer." 1977 Ken Olson, prezes i założyciel DEC. ----------------------------------------- 14.11.2009 11:38 |
|
Wiadomości w tym wątku |
problem z corel PaintShop Pro X2 - casoni - 14.11.2009, 09:29
RE: problem z corel PaintShop Pro X2 - trefl - 14.11.2009 11:38
RE: problem z corel PaintShop Pro X2 - nieboraku - 14.11.2009, 14:42
|
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Programy corel'a nie działają na Windows 7 x64 | CrashJack | 2 | 5.723 |
27.01.2012 04:55 Ostatni post: CrashJack |
Brak znaków w Corel 12 | lepakkomies | 4 | 4.669 |
04.05.2011 19:21 Ostatni post: ihatebuffering |
Pakiet Corel X5 - jak wyłączyć Aero Peek? | stingear | 2 | 5.248 |
16.06.2010 12:48 Ostatni post: stingear |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: casoni Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 0 głosów. |