Wątek zamknięty

Xna.Framework problem

 
Akaido
Młodszy user systemu

Liczba postów: 55
Post: #1

Xna.Framework problem


Witam, chciałbym się spytać o co chodzi i jak naprawić następujący problem: Ściągnąłem sobie Magicke Demo ze steama i gdy próbuje ją uruchomić w folderze pojawia się wpis errorlog czy coś takiego:

Cytat:Version: 1.4.0.0 Thread: RenderThread


System.ArgumentException: Texture width or height is larger than the device supports.
Nazwa parametru: width
w Microsoft.Xna.Framework.Graphics.Texture3D.CreateTexture(GraphicsDevice graphicsDevice, Int32 width, Int32 height, Int32 depth, Int32 numberLevels, TextureUsage usage, SurfaceFormat format)
w Microsoft.Xna.Framework.Graphics.Texture3D..ctor(GraphicsDevice graphicsDevice, Int32 width, Int32 height, Int32 depth, Int32 numberLevels, TextureUsage usage, SurfaceFormat format)
w Microsoft.Xna.Framework.Content.Texture3DReader.Read(ContentReader input, Texture3D existingInstance)
w Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentReader.InvokeReader[T](ContentTypeReader reader, Object existingInstance)
w Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentReader.ReadObjectInternal[T](Object existingInstance)
w Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentReader.ReadObject[T]()
w Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentReader.ReadAsset[T]()
w Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentManager.ReadAsset[T](String assetName, Action`1 recordDisposableObject)
w Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentManager.Load[T](String assetName)
w Magicka.Game.LoadContent()
w Microsoft.Xna.Framework.Game.Initialize()
w Magicka.Game.Initialize()
w Microsoft.Xna.Framework.Game.Run()
w Magicka.Program.Main(String[] args)


0x01c4 Microsoft.Xna.Framework.dll->Microsoft.Xna.Framework.Graphics.Texture3D.CreateTexture
0x0006 Microsoft.Xna.Framework.dll->Microsoft.Xna.Framework.Graphics.Texture3D..ctor
0x003a Microsoft.Xna.Framework.dll->Microsoft.Xna.Framework.Content.Texture3DReader.Read
0x0023 Microsoft.Xna.Framework.dll->Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentReader.InvokeReader
0x0040 Microsoft.Xna.Framework.dll->Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentReader.ReadObjectInternal
0x0000 Microsoft.Xna.Framework.dll->Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentReader.ReadObject
0x0007 Microsoft.Xna.Framework.dll->Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentReader.ReadAsset
0x0039 Microsoft.Xna.Framework.dll->Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentManager.ReadAsset
0x0085 Microsoft.Xna.Framework.dll->Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentManager.Load
0x02dd Magicka.exe->Magicka.Game.LoadContent
0x0054 Microsoft.Xna.Framework.Game.dll->Microsoft.Xna.Framework.Game.Initialize
0x0141 Magicka.exe->Magicka.Game.Initialize
0x0039 Microsoft.Xna.Framework.Game.dll->Microsoft.Xna.Framework.Game.Run
0x01c6 Magicka.exe->Magicka.Program.Main
Instalowałem aktualizacje Xna.Framework itp i nadal to samo.

18.12.2011 12:24

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty


Wiadomości w tym wątku
Xna.Framework problem - Akaido - 18.12.2011 12:24
RE: Xna.Framework problem - Akaido - 18.12.2011, 14:10
Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Burnout Paradise - Problem z Framework Patryczek_16 0 1.605 15.01.2011 10:45
Ostatni post: Patryczek_16
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.