Wątek zamknięty

Ciągły bluescreen

 
Wafelo
Nowy
Liczba postów: 5
Post: #1

Ciągły bluescreen


Witam. Od kiedy wymieniłem komputer mam ciągłe problemy z bluescreen'em. Występuje od różnie, podczas gier, pracy, przeglądania stron internetowych. Był aktualizowany BIOS, otrzymałem nowe ramy, sterowniki również są nowe, nawet była wymieniona karta graficzna. Problem wciąż pozostał. Proszę o pomoc:
( Trzy ostatnie raporty ) - Jest ich o wiele wiele więcej.

Kod PHP:
<?php 
System 

  
Provider 

   
Name]  Microsoft-Windows-Kernel-Power 
   
Guid]  {331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4
 
   
EventID 41 
 
   Version 2 
 
   Level 1 
 
   Task 63 
 
   Opcode 0 
 
   Keywords 0x8000000000000002 
 
  
TimeCreated 

   
SystemTime]  2010-07-01T09: 35: 40.892814700Z 
 
   EventRecordID 141053 
 
   Correlation 
 
  
Execution 

   
ProcessID]  
   
ThreadID]  
 
   Channel System 
 
   Computer pc
-Komputer 
 
  
Security 

   
UserID]  S-1-5-18 
 

EventData 

  BugcheckCode 209 
  BugcheckParameter1 0x0 
  BugcheckParameter2 0x2 
  BugcheckParameter3 0x1 
  BugcheckParameter4 0xfffff8800518e358 
  SleepInProgress false 
  PowerButtonTimestamp 0 


Kod PHP:
<?php 
System 

  
Provider 

   
Name]  Microsoft-Windows-Kernel-Power 
   
Guid]  {331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4
 
   
EventID 41 
 
   Version 2 
 
   Level 1 
 
   Task 63 
 
   Opcode 0 
 
   Keywords 0x8000000000000002 
 
  
TimeCreated 

   
SystemTime]  2010-06-30T20: 46: 55.750816300Z 
 
   EventRecordID 140228 
 
   Correlation 
 
  
Execution 

   
ProcessID]  
   
ThreadID]  
 
   Channel System 
 
   Computer pc
-Komputer 
 
  
Security 

   
UserID]  S-1-5-18 
 

EventData 

  BugcheckCode 30 
  BugcheckParameter1 0xffffffffc0000005 
  BugcheckParameter2 0xfffffa8003d565fa 
  BugcheckParameter3 0x1 
  BugcheckParameter4 0x6ad02348 
  SleepInProgress false 
  PowerButtonTimestamp 0 


Kod PHP:
<?php 
System 

  
Provider 

   
Name]  Microsoft-Windows-Kernel-Power 
   
Guid]  {331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4
 
   
EventID 41 
 
   Version 2 
 
   Level 1 
 
   Task 63 
 
   Opcode 0 
 
   Keywords 0x8000000000000002 
 
  
TimeCreated 

   
SystemTime]  2010-06-30T16: 35: 20.236015400Z 
 
   EventRecordID 139868 
 
   Correlation 
 
  
Execution 

   
ProcessID]  
   
ThreadID]  
 
   Channel System 
 
   Computer pc
-Komputer 
 
  
Security 

   
UserID]  S-1-5-18 
 

EventData 

  BugcheckCode 209 
  BugcheckParameter1 0x200 
  BugcheckParameter2 0x2 
  BugcheckParameter3 0x1 
  BugcheckParameter4 0xfffff8800479523e 
  SleepInProgress false 
  PowerButtonTimestamp 0 


Informacje o komputerze:

Windows 7 Home Premium
Karta graficzna ATI Radeon HD 5700 series
Ram 4GB kingston ( 2x 2GB )
Procesor Intel Core 2 Quad CPU Q 8300 (2.50)

Jeszcze raz proszę o pomoc.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.07.2010 11:27 przez Wafelo.)

01.07.2010 11:26

Znajdź wszystkie posty użytkownika
bodziulla
VIP

Liczba postów: 2.364
Post: #2

RE: Ciągły bluescreen


Hej.
Mam do Ciebie pytanie mówisz, że masz nowy komputer czyli cały nowy?. Teraz pytanie jak możesz napisać jaki jest numer błędu na bluescreenie. Czy problem zaczął się ogólnie od nowości czy po dołożeniu konkretnych części?. Jedna sugestia spróbuj popracować na jednej kości ramu a potem na drugiej. Gdy tutaj nie wyskoczy błąd będziemy myśleć dalejCwaniak
Pzdr
PS. Jest to stacjonarny czy laptop?

Jeżeli uważasz, że pomogłem kliknij POMÓGŁ. Pzdr :)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.07.2010 12:58 przez bodziulla.)

01.07.2010 12:57

Znajdź wszystkie posty użytkownika
ihatebuffering
VIP

Liczba postów: 4.011
Post: #3

RE: Ciągły bluescreen


Wafelo czy mógłbyś sprawdzić model zasilacza? Odkręć klapę obudowy i napisz co tam jest napisane.

01.07.2010 13:11

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wafelo
Nowy
Liczba postów: 5
Post: #4

RE: Ciągły bluescreen


Bardzo przepraszam, ale miałem wyjazd i nie dałem rady nic napisać. A więc tak :
- Tak, cały nowy komputer.
- Numery są różne ( d3, c4, d1, a) i parę innych, te najczęściej wyskakiwały.
- Problem zaczął się od kupna nowego komputera.
- Z kościami ram testowałem na początku, był problem gdy na jednej wyskakiwał bluescreen a na drugiej nie. Po wymianie na nowe rame ( kingstone 4GB ) problem znikł, ale czasowo - dwóch tygodniach problem wrócił. Ale czy to znów ram ?
- Stacjonarny

- Co do zasilacza : Zasilacz ATX o mocy 620 Wat ( Modecom MC 620 Carbon aktywne PFC atx 12v 2,2 )

Bardzo proszę o pomoc, zauważyłem że podczas gry cod mw 2 w trybie multiplayer problem rzadko kiedy występuje ( temperatura na obudowie kompa wynosi 33-34 stopnie). Natomiast gdy gram w single player który wiadomo wymaga więcej od kompa ( temperatura 37-39 stopni) bluescreen jest częściej spotykany. W inne gry tak samo, jedna np: ostatni przed dwa dni grałem w upalne dni i nie wywaliło a dziś jest nieco chłodniej i dwa bluescreeny poszły.

Proszę o odpowiedź i wskazówki co dalej robić.

23.07.2010 18:21

Znajdź wszystkie posty użytkownika
ihatebuffering
VIP

Liczba postów: 4.011
Post: #5

RE: Ciągły bluescreen


Przetestuj dyski programem HDtune, Ram-y też możesz jeszcze raz po testować programem Memtest.

23.07.2010 18:23

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wafelo
Nowy
Liczba postów: 5
Post: #6

RE: Ciągły bluescreen


HDtune test:
RE: Ciągły bluescreen

Uploaded with ImageShack.us

RE: Ciągły bluescreen

Uploaded with ImageShack.us

Error Scan: Wszystko ok.

Na zdjęciach powyżej nie znam się dlatego je tutaj zamieszczam. Zabieram się za testowanie ramu.

23.07.2010 18:53

Znajdź wszystkie posty użytkownika
StoProcent
User systemu

Liczba postów: 597
Post: #7

RE: Ciągły bluescreen


Ja także miałem podobne schematy na moim komputerze - bez przeróbek, od nowości.. nic nie pomagało a wyciągnąłem bateryjkę (znajdującą się na płycie głównej Uśmiechnięty) [reset cmos] i problem zniknął. Spróbuj i to, jak nie to będziemy myśleć. Wyciągnij, zaczekaj jak najdłużej możesz - czasami reset trwa długo - tak mówią informatycy, lecz ja po jakiś... nastu minutach wkładam i jest ok. Jednak jak nie poskutkuję to zostaw np na nockę bez baterii lub uruchom bez.

23.07.2010 21:29

Znajdź wszystkie posty użytkownika
ihatebuffering
VIP

Liczba postów: 4.011
Post: #8

RE: Ciągły bluescreen


Wafelo jeśli chodzi o test Memtestem, tak wiem o problemach z obsługą 4GB. Ale z tego co piszą na necie, memtest w wersji 4.0 obsługuje 4GB ram. Jeśli będziesz miał problem to wyciągnij jedną kość, przetestuj, a potem znów to samo na 2. Sprawdź na najnowszej wersji Memtest+ 4.15. Standardowo już polecę aktualizację sterowników Drivermaxem według tej porady:
Szukanie i aktualizacja sterowników oraz identyfikacja sprzętu (porada)

23.07.2010 21:47

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Sewer78
Młodszy user systemu
Liczba postów: 83
Post: #9

RE: Ciągły bluescreen


Może to wina upałów ? Otwórz obudowę i z boku postaw taki zwykły wiatrak pokojowy tak by dmuchał do środka kompa. Wtedy pograj i zobaczysz co się będzie działo - aha i wcześniej odkurz kompa !

ASUS P5Q Deluxe, E8200@4 GHz, Scythe Ninja rev2, AUDIGY 4
G Skill F2-8500CL5D-4GBPK , PowerColor HD 4870 @800/1100 ,HDD 2 x Seagate Barracuda 12 500GB + Barracuda 7200.10 320GB , Topower TOP-550P3 U12 EZ 550W, Logitech G25 , DELL 2209WA

25.07.2010 11:53

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wafelo
Nowy
Liczba postów: 5
Post: #10

RE: Ciągły bluescreen


Sprawdziłem i upały odpadają, problem wciąż istnieje. Ostatnio wyskoczyły mi dwa bluescreny:

Kod:
Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:     BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:     6.1.7600.2.0.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:     1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:     1a
  BCP1:     0000000000041287
  BCP2:     0000000000000001
  BCP3:     0000000000000000
  BCP4:     0000000000000000
  OS Version:     6_1_7600
  Service Pack:     0_0
  Product:     768_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C: \Windows\Minidump\080810-16567-01.dmp
  C: \Users\pc\AppData\Local\Temp\WER-38891-0.sysdata.xml


i
Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:     BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:     6.1.7600.2.0.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:     1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:     1e
  BCP1:     0000000000000000
  BCP2:     0000000000000000
  BCP3:     0000000000000000
  BCP4:     0000000000000000
  OS Version:     6_1_7600
  Service Pack:     0_0
  Product:     768_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C: \Windows\Minidump\072510-17378-01.dmp
  C: \Users\pc\AppData\Local\Temp\WER-37409-0.sysdata.xml



---- bluescreen ( 2 w ciągu 10 min ) który wyskoczył teraz:

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:     BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:     6.1.7600.2.0.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:     1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:     d1
  BCP1:     000000000000007B
  BCP2:     0000000000000002
  BCP3:     0000000000000000
  BCP4:     FFFFF8800514F549
  OS Version:     6_1_7600
  Service Pack:     0_0
  Product:     768_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C: \Windows\Minidump\080810-15849-01.dmp
  C: \Users\pc\AppData\Local\Temp\WER-37799-0.sysdata.xml


Te dwa błędy najczęściej są powodami plus sterownik ( d1 ). Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć w czym jest problem ?
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 09.08.2010 11:16 przez HrabiaHodon:

Logi umieszczamy w znacznikach [code]. Poprawiono.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.08.2010 20:03 przez Wafelo.)

08.08.2010 19:33

Znajdź wszystkie posty użytkownika
bodziulla
VIP

Liczba postów: 2.364
Post: #11

RE: Ciągły bluescreen


Hej.
Tak masz rację najprawdopodobniej masz problem z sterownikiem. Mam do Ciebie prośbę czy możesz wkleić zdjęcie z bluescreena byłby bardziej pomocny. Jeżeli ekran Tobie z błędem się restartuje i nie zatrzymuje to zrób tak: Komputer/ Właściwości/ Zaawansowane ustawienia systemu/ Zaawansowane/ Uruchamianie i odzyskiwanie (opcja ustawienia). Odchacz "Automatycznie uruchom ponownie" i będziesz miał na stałe okno z błędem i jak możesz zapodaj screenaCwaniak
Pzdr

Jeżeli uważasz, że pomogłem kliknij POMÓGŁ. Pzdr :)

08.08.2010 20:11

Znajdź wszystkie posty użytkownika
fourup
Niezarejestrowany
 
Post: #12

RE: Ciągły bluescreen


Masz może Neo na modemie Sagem?
To najczęstszy winowajca takiego "losowego" BSODa...

Jeśli tak - zainwestuj w najtańszego TP-Linka i problem zniknie.
Np.: TD-8840T - bez wi-fi, 4 porty RJ45 lub TD-W8901G - 4 porty RJ45 + wi-fi A/B/G

08.08.2010 22:11

Wafelo
Nowy
Liczba postów: 5
Post: #13

RE: Ciągły bluescreen


Nie, nie..zwykłą kablówkę mam i router. Czekam na bluescreena który jak trzeba to się nie chce 'ukazać'.

-Dzisiejszy blue:
Kod:
Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:     BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:     6.1.7600.2.0.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:     1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:     3b
  BCP1:     00000000C0000005
  BCP2:     FFFFF80002E87600
  BCP3:     FFFFF88008185120
  BCP4:     0000000000000000
  OS Version:     6_1_7600
  Service Pack:     0_0
  Product:     768_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C: \Windows\Minidump\080910-14991-01.dmp
  C: \Users\pc\AppData\Local\Temp\WER-46847-0.sysdata.xml

- Coś nowego:
Kod:
Stop:  0x0000003b (0x00000000C0000005, 0xFFFFF960000DA452, 0Xfffff88003C9C260, 0x0000000000000000
win32k.sys  -adress- FFFFF960000DA452 base at FFFFF96000080000 DateStamp 4bdc4376
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.08.2010 16:28 przez Wafelo.)

09.08.2010 08:33

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Bluescreen po włączeniu komputera lukkol34 0 1.346 26.08.2015 11:14
Ostatni post: lukkol34
Bluescreen Bad_Pool_Header tenken 0 1.394 16.08.2015 21:52
Ostatni post: tenken
Rozwiązany BlueScreen i Bad_Pool_Header Mateusz118 4 2.977 10.08.2015 22:23
Ostatni post: thermalfake
Problem z portami USB - unknown device, ciągły dźwięk podłączania/odłączania ragdoll 3 2.994 31.07.2015 22:36
Ostatni post: ragdoll
Bluescreen 0x0000000a - co go może powodować? makks 2 2.058 26.03.2015 12:47
Ostatni post: makks
Windows 7 bluescreen podczas urucham iOskar 6 1.823 27.09.2014 12:42
Ostatni post: iOskar
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.