Child of the 90s - nowa i emocjonalna reklama IE |
|
Portator Redaktor
Liczba postów: 10.980
|
Post: #1
Child of the 90s - nowa i emocjonalna reklama IEYou grow up, so did we - takim hasłem Microsoft reklamuje przeglądarkę Internet Explorer w najnowszym spocie przypominającym o najpopularniejszych przedmiotach z lat 90-tych.
Spot związany jest kampanią The Browser You Love(d) To Hate. Akcja ma na celu ocieplenie wizerunku marki Internet Explorer i pokazanie użytkownikom jak wielu zmian na przestrzeni lat doczekała się przeglądarka Microsoftu. Reklama skierowana jest przede wszystkim do tych osób, które wychowywały się w latach 90-tych ubiegłego wieku. W spocie pokazane są takie przedmioty jak yo-yo, sportowe buty z diodami, tamagotchi czy bardziej związane z rozwojem informatyki 3,5 calowe dyskietki i modem telefoniczny. Spot może wywołać bardzo pozytywne emocje, a przez to może wpłynąć na lepsze postrzeganie przeglądarki przez społeczność sieci. Źródło: własne Windows ❼ Forum 24.01.2013 06:54 |
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
News Ministerstwo Finansów łagodnieje. Zamiast cenzury reklama legalnego hazardu | Portator | 0 | 1.363 |
05.07.2016 05:59 Ostatni post: Portator |
News Windows 10: nowa taktyka aktualizacyjna pozwoli Microsoftowi zdominować rynek | Portator | 0 | 1.001 |
21.01.2016 07:09 Ostatni post: Portator |
News Facebook testuje nową przeglądarkę WWW | Portator | 0 | 1.005 |
19.01.2016 06:37 Ostatni post: Portator |
Sony otworzy nową fabrykę smartfonów | Portator | 0 | 772 |
25.10.2015 05:33 Ostatni post: Portator |
News Nowa kompilacja Windowsa 10 to przede wszystkim przyjemne dla oka detale | Portator | 0 | 757 |
15.09.2015 05:27 Ostatni post: Portator |
News Nowa Wikipedia na Androida z wygodnym i przejrzystym podglądem artykułów | Portator | 0 | 802 |
11.09.2015 04:44 Ostatni post: Portator |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: Portator Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |