Odpowiedz

Problem z pobieraniem przez BitComet - zablokowane porty

 
Jasior
Wdrażany
Liczba postów: 24
Post: #1

Problem z pobieraniem przez BitComet - zablokowane porty


Witam
W Bitcomecie wyskakuje mi okienko że porty są zablkowoane. Jestem w tych sprawach kompletnie zielony , nawet nie wiem czym są owe porty , ale nic sie nie sciąga m a jak już to 1-2 kbps :/ Co robić?

23.04.2012 14:06

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Jasior
Wdrażany
Liczba postów: 24
Post: #2

RE: Bitcomet zablkowane porty


myslisz że to pomoże?

23.04.2012 15:08

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
HrabiaHodon
VIP

Liczba postów: 750
Post: #3

RE: Bitcomet zablkowane porty


Panie Jasior dla poprawnej diagnozy problemu potrzebne są takie informację jak: jakie urządzenia znajdują się w Twojej sieci (routery, huby etc.), jak masz dostarczany Internet (Wifi czy " po kablu?), antywirusy oraz firewalle jakich używasz.

[Obrazek: windowsphone_logo.jpg]

23.04.2012 15:17

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Jasior
Wdrażany
Liczba postów: 24
Post: #4

RE: Bitcomet zablkowane porty


Internet - livebox , ale nie po kablu , tylko 'gwizdkiem' czyli tym małym modemikiem . Antywirus - avast , jak sprawdzić jakiego mam firewalla?

23.04.2012 15:23

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
HrabiaHodon
VIP

Liczba postów: 750
Post: #5

RE: Bitcomet zablkowane porty


Modem masz podłączony bezpośrednio pod komputer czy jest po drodze jakieś urządzenie aktywne w postaci routera?

[Obrazek: windowsphone_logo.jpg]

23.04.2012 15:26

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Windows 77
User systemu

Liczba postów: 237
Post: #6

RE: Bitcomet zablkowane porty


(23.04.2012 15:26)HrabiaHodon napisał(a):  Modem masz podłączony bezpośrednio pod komputer czy jest po drodze jakieś urządzenie aktywne w postaci routera?

Mam też livebox'a i z tym "gwizdkiem" chodziło mu o adapter Wi-Fi z tego co wiem.

23.04.2012 15:37

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Jasior
Wdrażany
Liczba postów: 24
Post: #7

RE: Bitcomet zablkowane porty


dokładnie , żadnych routerów

23.04.2012 15:46

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Windows 77
User systemu

Liczba postów: 237
Post: #8

RE: Bitcomet zablkowane porty


(23.04.2012 15:46)Jasior napisał(a):  dokładnie , żadnych routerów

LiveBox to ruter tylko że rozbudowany o funkcje telefoniczne i telewizyjne (wejścia)

23.04.2012 15:51

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Jasior
Wdrażany
Liczba postów: 24
Post: #9

RE: Bitcomet zablkowane porty


mówiłem , nie znam sięZadowolony

23.04.2012 16:06

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
jacek-placek
Młodszy specjalista

Liczba postów: 1.237
Post: #10

RE: Bitcomet zablkowane porty


(23.04.2012 15:08)Jasior napisał(a):  myslisz że to pomoże?

Nie wiem, spróbować możeszUśmiechnięty

[Obrazek: 04a55a03ba27.jpg]

23.04.2012 17:01

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #11

RE: Problem z pobieraniem przez BitComet - zablokowane porty


No to jedziemy:
Uruchamiasz BitCometa, wchodzimy do opcji zobaczyć na jakim porcie nasłuchuje P2P
Opcje (Ctrl + P) -> zakładka Połączenie
Sekcja Port nasłuchu - spisz na kartce numer
Sekcja Mapowanie portów -> zaznaczone
"Dodaj do wyjątków zapory Windows" dzięki czemu w zaporze systemowej zostanie dodana reguła pozwalająca na komunikację in/out tymże portem protokołami TCP/UDP
"Włącz mapowanie portów UPnP" - ja tej opcji nie do końca ufam pomimo, że od dawna routery posiadaja funkcję UPnP więc robię przekierowanie portów ręcznie tzw port forwarding
Teraz zajmujemy się liveboxem:
Uruchamiasz przeglądarkę wpisując domyślne ustawienia na których działa ten router 192.168.1.1 i wklepując login/pass: admin/admin
Po zalogowaniu przejdź do zakładki "Dostęp do internetu" a następnie "Serwery LAN"
Teraz musimy dodać konfigurację (przykładowo)

Nazwa serwera: bitcomet_tcp
Dostęp włączony: tak
Protokół: TCP
Port od: 20286 (ten spisany z kartki)
Port do: 20286
Lokalny adres IP: 192.168.1.X np 192.168.1.2 (swój adres ip znajdziesz wpisując do wiersza poleceń ipconfig/all)
Z jedną uwagą - livebox ma włączone DHCP czyli przypisuje adresy IP sprzętom z puli. Może się zdarzyć, że Twój sprzęt za którymś razem nie otrzyma tego samego adresu - w momencie jeśli ktoś inny się podłączy a Twój sprzęt później. W zasadzie jak jest non stop tylko ten sam komputer można olać sprawę. W przeciwnym wypadku trzeba zrobić ręczne adresowanie sieci - tzn wyłączamy DHCP w liveboxie (konfiguracja lan i dhcp -> zatrzymaj) i na każdym komputerze wklepujemy we właściwościach protokołu tcp/ip karty sieciowej konfigurację składającą się z
- unikalnego adresu ip
- maski podsieci
- bramki
- adresu dns (zazwyczaj jest nią brama)

Klikamy "zastosuj"

Identycznie przekierowujemy protokół UDP
Nazwa serwera: bitcomet_udp
Dostęp włączony: tak
Protokół: UDP
Port od: 20286
Port do: 20286
Lokalny adres IP: 192.168.1.X

RE: Problem z pobieraniem przez BitComet - zablokowane porty

Po czym uruchamiamy ponownie liveboxa (wystarczy odłączyć zasilanie na moment) i odpalić ponownie BitCometa.

Avast Free Antivirus nie posiada w tej wersji zapory (firewall). Masz tylko zaporę systemową, której swoje reguły dodaje Bt.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2012 18:25 przez thermalfake.)

23.04.2012 18:16

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
utg
Nowy
Liczba postów: 8
Post: #12
Lightbulb 

RE: Problem z pobieraniem przez BitComet - zablokowane porty


thermalfake sory że odswiezam stary temat ale mam ten samem problem co autor z tym ze ja mam router tp link wr340g i nie umiem tego sam ustawić, mógłbym liczyc na jakas pomoc ?
Notatka została dodana 16.07.2012 13:42. Ostatnia edycja dokonana 16.07.2012 13:43 przez peciaq:

Na pomoc możesz liczyć, od tego jest to forum.
Ale nie podpinaj się do cudzego wątku. Załóż własny, zatytułuj go poprawnie zgodnie z zasadą Jak poprawnie tytułować wątki?. Opisz w nim dokładnie swój problem. Wtedy otrzymasz pomoc.
I pamiętaj że na naszym forum piszemy po polski, czyli używamy polskich znaków.

16.07.2012 12:42

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Rozwiązany Problem z połączeniem przez kabel Ethernet paulll97 1 3.234 10.02.2017 16:16
Ostatni post: paulll97
Internet przez Lan nie działa, a przez WiFi tak potok555 1 1.964 09.04.2015 22:39
Ostatni post: thermalfake
Rozwiązany Brak dostępu do sieci - zablokowane porty bobroy 6 3.606 29.09.2014 09:28
Ostatni post: bobroy
nagły brak internetu przez wifi, przez kabel działa maviyildiz 6 9.581 28.09.2014 20:45
Ostatni post: maviyildiz
Rozwiązany Laptop nie łączy się z internetem przez kabel-ethernet a łączy przez wifi rafal1200 2 7.412 10.07.2014 13:37
Ostatni post: rafal1200
Rozwiązany Problem z pingiem przy połączeniu przez router dziaq 3 2.462 19.11.2013 09:38
Ostatni post: LadyInBlue
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.