| [News] Shinra Technologies: chmurowa przyszłość grania według Square Enix | |
| Portator Redaktor   
Liczba postów: 10.980
	
 |  Post: #1 Shinra Technologies: chmurowa przyszłość grania według Square EnixDoskonale znana wszystkim miłośnikom gier firma Square Enix od jakiegoś czasu rozwija Shinra Technologies. To platforma strumieniowania, która zapoczątkować ma zupełnie nowy rozdział w sektorze elektronicznej rozrywki. Jasne, to samo mówiło się o OnLive, GRID i innych tego typu serwisach. Propozycji Square Enix naprawdę powinniśmy dać jednak szansę – projekt jest bowiem faktycznie ogromny. Założenie Shinra Technologies jest następujące: zbudować ogromne centrum obliczeniowe z niezwykle dużą liczbą współpracujących ze sobą procesorów i układów graficznych. Będąca wynikiem ich działania moc zostanie natomiast oddana do dyspozycji użytkowników, by ci mogli uruchamiać na swoich komputerach nawet te największe i najlepiej wyglądające tytuły na najwyższych detalach i bez większych opóźnień, niezależnie od tego jakim sprzętem dysponują. Wystarczy stabilne łącze – całość odbywać ma się bowiem w formie strumieniowania. Usługa Shinra Technologies została ogłoszona podczas ubiegłorocznej edycji targów Tokyo Games Show. Wówczas zapowiedziano jedynie, że ma ona nie tylko pozwolić graczom pecetowym grać w najnowsze tytuły AAA, ale też umożliwić producentom tworzenie gier opierających się w stu procentach na technologii chmurowej, co likwidowałoby wszelkie występujące obecnie ograniczenia sprzętowe (co szczególnie daje się we znaki w produkcjach multiplayer). W miniony weekend odbyła się kolejna prezentacja możliwości Shinra Technologies. Firma Square Enix przedstawiła demo technologiczne, które pokazuje co w rzeczywistości zaoferować będzie mogła ta chmurowa usługa. Na filmiku widzimy „żyjący swoim życiem” świat z obliczanymi w czasie rzeczywistym deformacjami terenu oraz symulowanym proceduralnie zachowaniem cieczy. Na powierzchni 32 x 32 km znajduje się w tym samym czasie milion drzew oraz 16 tysięcy smoków, będących obiektami AI. Twórcy dodają, że do tego świata jednocześnie dołączyć może 64 graczy w trybie multiplayer. A wygląda to tak: „Kiedy Nintendo wprowadziło gry na kartridżach, zyskały one sporo akcji. Kiedy na PlayStation zadebiutowały CD-ROMy wydłużyły się czasy ładowania, ale otrzymaliśmy w zamian świetną, niemal filmową jakość. Myślę, że granie w chmurze będzie kolejnym wielkim etapem” – powiedział dyrektor, Yoichi Wada. Jeszcze w tym roku wystartują beta testy tej technologii. Zostaną one jednak ograniczone do Stanów Zjednoczonych. Z czasem projekt ma być poszerzany i być może za kilka lat trafi też do Europy. Chcielibyście? Źródło: Shinra, Tech Times, GameSpot, za: benchmark.pl ![[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]](http://obrazki.elektroda.pl/2089620800_1406976151.png) Windows ❼ Forum 17.03.2015 06:14 | 
| Podobne wątki | ||||
| Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | 
| News Apple i Microsoft przygotowane na przyszłość | Portator | 0 | 1.557 | 28.06.2016 05:19 Ostatni post: Portator | 
| News Według Rady UE Google nie jest wyszukiwarką | Portator | 2 | 1.410 | 12.04.2016 12:43 Ostatni post: izaw | 
| News CES 2016 – Intel prognozuje przyszłość | Portator | 0 | 1.074 | 12.01.2016 07:57 Ostatni post: Portator | 
| News Rozwój według Mozilli: Firefoksowi ubędzie mało popularnych funkcji | Portator | 0 | 884 | 10.11.2015 06:19 Ostatni post: Portator | 
| News Jaka przyszłość czeka Javę? Oracle nie chce kierować jej rozwojem | Portator | 0 | 1.113 | 01.10.2015 04:44 Ostatni post: Portator | 
| News Facebooka nowe logo i plany na przyszłość | Portator | 1 | 939 | 03.07.2015 08:57 Ostatni post: GamerPL | 
| 
                    « Starszy wątek | Nowszy wątek » Autor: Portator Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. | 


 
 

