Problemy ze sprzętem |
|
Kelgar Nowy
Liczba postów: 1
|
Post: #1
Problemy ze sprzętem
Jeżeli między kontrolerem rozruchu i innym kontrolerem wystąpił konflikt przerwania IRQ lub konflikt adresu portu WE/WY, system Windows XP przestaje reagować (zawiesza się) lub zwraca komunikat o błędzie „Stop 0x0000007B”. Jeżeli niedawno został dodany nowy sprzęt, usuń go lub zmień jego konfigurację, aby nie był w konflikcie z zasobami innych zainstalowanych kontrolerów.
Jeżeli używasz dysku twardego SCSI, sprawdź, czy łańcuch SCSI jest prawidłowo zakończony. Usuń wszystkie nieużywane urządzenia SCSI lub upewnij się, że każdy identyfikator urządzenia SCSI jest unikatowy. Sprawdź, czy translacja dysku jest włączona (jeżeli jest to konieczne) i nie została zmieniona. Na przykład ten problem może wystąpić tuż po przełączeniu kontrolerów. Miał bym wielką prośbę... Nic nie rozumiem z tego tekstu i nie wiem jak postępować żeby poradzić sobie z błędem „Stop 0x0000007B” Cóż... żargon jakim jest pisana taka pomoc raczej w niczym nie pomaga a jeszcze komplikuje całą sprawę... Jeżeli ja nie wiem jak postępować według tekstu powyżej to jak mam sobie poradzić z błędem „Stop 0x0000007B” ? Proszę o pomoc. 15.01.2012 13:05 |
zorro223 Młodszy user systemu
Liczba postów: 126
|
Post: #2
RE: Problemy ze sprzętem
Zły dział tutaj powinieneś napisać post http://windows7forum.pl/pozostale-system...-f-31.html
15.01.2012 14:58 |
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Problem z bluescreenem i zawieszającym się sprzętem | Theo | 2 | 489 |
11.07.2011 10:33 Ostatni post: Theo |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: Kelgar Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 0 głosów. |