Odpowiedz

Problemy ze sprzętem

 
Kelgar
Nowy
Liczba postów: 1
Post: #1

Problemy ze sprzętem


Jeżeli między kontrolerem rozruchu i innym kontrolerem wystąpił konflikt przerwania IRQ lub konflikt adresu portu WE/WY, system Windows XP przestaje reagować (zawiesza się) lub zwraca komunikat o błędzie „Stop 0x0000007B”. Jeżeli niedawno został dodany nowy sprzęt, usuń go lub zmień jego konfigurację, aby nie był w konflikcie z zasobami innych zainstalowanych kontrolerów.
Jeżeli używasz dysku twardego SCSI, sprawdź, czy łańcuch SCSI jest prawidłowo zakończony. Usuń wszystkie nieużywane urządzenia SCSI lub upewnij się, że każdy identyfikator urządzenia SCSI jest unikatowy.
Sprawdź, czy translacja dysku jest włączona (jeżeli jest to konieczne) i nie została zmieniona. Na przykład ten problem może wystąpić tuż po przełączeniu kontrolerów.



Miał bym wielką prośbę... Nic nie rozumiem z tego tekstu i nie wiem jak postępować żeby poradzić sobie z błędem „Stop 0x0000007B”
Cóż... żargon jakim jest pisana taka pomoc raczej w niczym nie pomaga a jeszcze komplikuje całą sprawę... Jeżeli ja nie wiem jak postępować według tekstu powyżej to jak mam sobie poradzić z błędem „Stop 0x0000007B” ?

Proszę o pomoc.

15.01.2012 13:05

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
zorro223
Młodszy user systemu

Liczba postów: 126
Post: #2

RE: Problemy ze sprzętem


Zły dział tutaj powinieneś napisać post http://windows7forum.pl/pozostale-system...-f-31.html

15.01.2012 14:58

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Problem z bluescreenem i zawieszającym się sprzętem Theo 2 455 11.07.2011 10:33
Ostatni post: Theo
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.