Wątek zamknięty

Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium

 
mateusz28011
Wdrażany
Liczba postów: 42
Post: #1

Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium


Witam.
Dziś przeinstalowalem Win 7 i co 30 min czas wyświetla mi się blue screen.

Podpis problemu :
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 109
BCP1: A3A039D896654949
BCP2: B3B7465EE8E21B77
BCP3: FFFFF800028D8000
BCP4: 0000000000000001
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.08.2011 19:59 przez mateusz28011.)

18.08.2011 19:55

Znajdź wszystkie posty użytkownika
DamiaX
Ekspert

Liczba postów: 2.920
Post: #2

RE: Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium


Najpierw czy system jest legalny.
Czy przed przeinstalowaniem systemu było wszystko ok ?.
Czy przed instalacją systemu zmieniałeś konfigurację sprzętową ?.

[Obrazek: Sygnatura.png]
Copyright © 2014 revo-design.pl

18.08.2011 20:07

Róża Podziękowania od: mateusz28011
Znajdź wszystkie posty użytkownika
mateusz28011
Wdrażany
Liczba postów: 42
Post: #3

RE: Blue screen Windows 7 Home Premium


Teraz pisze 0x0000099
System jest legalny .
Przed przeinstalowaniem systemu było to samo . Myślałem , że format coś pomoże .
Konfiguracji sprzętowej nie zmieniałem .
Cały czas inny kod albo zły program pobrałem. Smutny
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.08.2011 20:11 przez mateusz28011.)

18.08.2011 20:07

Znajdź wszystkie posty użytkownika
DamiaX
Ekspert

Liczba postów: 2.920
Post: #4

RE: Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium


Hmm wina może być tez antywirusa.
Przeskanuj jeszcze dysk w poszukiwaniu błędów.
Podaje link który nakieruje cię co może być nie tak.
KLIK
Radzę przetestować pamięć ram jakiś dobrym programem.

[Obrazek: Sygnatura.png]
Copyright © 2014 revo-design.pl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.08.2011 20:15 przez DamiaX.)

18.08.2011 20:13

Róża Podziękowania od: mateusz28011
Znajdź wszystkie posty użytkownika
mateusz28011
Wdrażany
Liczba postów: 42
Post: #5

RE: Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium


Mam problem ze zainstalowaniem tego programu pobrałem program 64 bit ale gdy już mi się pobiera pasek stoi w miejscu
Wersja 32 bit tak samo reaguje :/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.08.2011 20:30 przez mateusz28011.)

18.08.2011 20:24

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #6

RE: Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium


To pliki z c:\windows\minidumps spakowane *.dmp wrzuć tu na forum to popatrzę.
Jeszcze takie pytanie - jaki soft do czystego systemu zainstalowałeś ?
http://windows7forum.pl/testowanie-pamie...12774.html

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

18.08.2011 21:11

Róża Podziękowania od: mateusz28011
Znajdź wszystkie posty użytkownika
mateusz28011
Wdrażany
Liczba postów: 42
Post: #7

RE: Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium


Dobrze już spakowane .
A co to dokładniej soft ?
http://www.speedyshare.com/files/29930283/Minidump.rar
Już wiem co to soft ale co zainstalowałem oprogramowania . ?
Okazało się , że to problem z plikiem ntoskrnl.exe
Probably caused by : ntoskrnl.exe ( nt+71f00 )
Ten plik znajduję się w plikach systemu :/
Dodatkowa informacja :
http://img3.imageshack.us/img3/6203/wtfpd.png
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.08.2011 23:45 przez mateusz28011.)

18.08.2011 22:39

Znajdź wszystkie posty użytkownika
mateusz28011
Wdrażany
Liczba postów: 42
Post: #8

RE: Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium


Raczej mam uszkodzoną pamięć ram mam 2 kości 1 kosztuje od 70 do 80 zł . Jak sprawdzić która jest uszkodzona ? Bo te programy wypaliłem na płytkę obraz .iso i nie działa :/

Kod:
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.11.0001.404 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C: \Windows\Minidump\081811-31683-01.dmp]
Mini Kernel Dump File:  Only registers and stack trace are available

Symbol search path is:  *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path.           *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path.                   *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is:  
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                     *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING:  Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR:  Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows 7 Kernel Version 7600 MP (2 procs) Free x64
Product:  WinNt, suite:  TerminalServer SingleUserTS Personal
Built by:  7600.16385.amd64fre.win7_rtm.090713-1255
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`02660000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`0289de50
Debug session time:  Thu Aug 18 20: 09: 11.060 2011 (GMT+2)
System Uptime:  0 days 0: 42: 00.011
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                     *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** WARNING:  Unable to verify timestamp for ntoskrnl.exe
*** ERROR:  Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
....
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 109, {a3a039d896654949, b3b7465ee8e21b77, fffff800028d8000, 1}

***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis.

*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced:  nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced:  nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*************************************************************************
***                                                                   ***
***                                                                   ***
***    Your debugger is not using the correct symbols                 ***
***                                                                   ***
***    In order for this command to work properly, your symbol path   ***
***    must point to .pdb files that have full type information.      ***
***                                                                   ***
***    Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not      ***
***    contain the required information.  Contact the group that      ***
***    provided you with these symbols if you need this command to    ***
***    work.                                                          ***
***                                                                   ***
***    Type referenced:  nt!_KPRCB                                     ***
***                                                                   ***
*************************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                     *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                     *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Probably caused by :  ntoskrnl.exe ( nt+71f00 )

Followup:  MachineOwner
---------
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 19.08.2011 11:33 przez peciaq:

Diagnozę zamknięto w kod.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.08.2011 11:02 przez mateusz28011.)

19.08.2011 10:55

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #9

RE: Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium


Pierwszy błąd

Kod:
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.12.0002.633 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C: \Users\user\Desktop\bsod\081811-28407-01.dmp]
Mini Kernel Dump File:  Only registers and stack trace are available

Symbol search path is:  C: \Symbols;symsrv*symsrv.dll*c: \symb*http: //msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is:  
Windows 7 Kernel Version 7600 MP (2 procs) Free x64
Product:  WinNt, suite:  TerminalServer SingleUserTS Personal
Built by:  7600.16385.amd64fre.win7_rtm.090713-1255
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`02611000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`0284ee50
Debug session time:  Thu Aug 18 17: 04: 40.002 2011 (UTC + 2: 00)
System Uptime:  0 days 0: 02: 06.843
Loading Kernel Symbols
.

Press ctrl-c (cdb, kd, ntsd) or ctrl-break (windbg) to abort symbol loads that take too long.
Run !sym noisy before .reload to track down problems loading symbols.

..............................................................
................................................................
.............
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
....
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 109, {a3a039d8956d565d, b3b7465ee7ea288b, fffff8000276fa50, 1}

*** WARNING:  Unable to verify timestamp for win32k.sys
Probably caused by :  memory_corruption

Followup:  memory_corruption
---------

0:  kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

CRITICAL_STRUCTURE_CORRUPTION (109)
This bugcheck is generated when the kernel detects that critical kernel code or
data have been corrupted. There are generally three causes for a corruption:
1) A driver has inadvertently or deliberately modified critical kernel code
or data. See http: //www.microsoft.com/whdc/driver/kernel/64bitPatching.mspx
2) A developer attempted to set a normal kernel breakpoint using a kernel
debugger that was not attached when the system was booted. Normal breakpoints,
"bp", can only be set if the debugger is attached at boot time. Hardware
breakpoints, "ba", can be set at any time.
3) A hardware corruption occurred, e.g. failing RAM holding kernel code or data.
Arguments:
Arg1:  a3a039d8956d565d, Reserved
Arg2:  b3b7465ee7ea288b, Reserved
Arg3:  fffff8000276fa50, Failure type dependent information
Arg4:  0000000000000001, Type of corrupted region, can be
    0 :  A generic data region
    1 :  Modification of a function or .pdata
    2 :  A processor IDT
    3 :  A processor GDT
    4 :  Type 1 process list corruption
    5 :  Type 2 process list corruption
    6 :  Debug routine modification
    7 :  Critical MSR modification

Debugging Details:
------------------


BUGCHECK_STR:   0x109

CUSTOMER_CRASH_COUNT:   1

DEFAULT_BUCKET_ID:   CODE_CORRUPTION

PROCESS_NAME:   System

CURRENT_IRQL:   0

LAST_CONTROL_TRANSFER:   from 0000000000000000 to fffff80002682f00

STACK_TEXT:  
fffff880`02fee5d8 00000000`00000000 :  00000000`00000109 a3a039d8`956d565d b3b7465e`e7ea288b fffff800`0276fa50 :  nt!KeBugCheckEx


STACK_COMMAND:   kb

CHKIMG_EXTENSION:  !chkimg -lo 50 -d !nt
    fffff8000276fc2a - nt!MiSetSystemCodeProtection+1da
    [ f6: 76 ]
1 error :  !nt (fffff8000276fc2a)

MODULE_NAME:  memory_corruption

IMAGE_NAME:   memory_corruption

FOLLOWUP_NAME:   memory_corruption

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:   0

MEMORY_CORRUPTOR:   ONE_BIT

FAILURE_BUCKET_ID:   X64_MEMORY_CORRUPTION_ONE_BIT

BUCKET_ID:   X64_MEMORY_CORRUPTION_ONE_BIT

Followup:  memory_corruption
---------

Kod:
Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.12.0002.633 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C: \Users\user\Desktop\bsod\081811-31683-01.dmp]
Mini Kernel Dump File:  Only registers and stack trace are available

Symbol search path is:  C: \Symbols;symsrv*symsrv.dll*c: \symb*http: //msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is:  
Windows 7 Kernel Version 7600 MP (2 procs) Free x64
Product:  WinNt, suite:  TerminalServer SingleUserTS Personal
Built by:  7600.16385.amd64fre.win7_rtm.090713-1255
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff800`02660000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`0289de50
Debug session time:  Thu Aug 18 20: 09: 11.060 2011 (UTC + 2: 00)
System Uptime:  0 days 0: 42: 00.011
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
....
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

Use !analyze -v to get detailed debugging information.

BugCheck 109, {a3a039d896654949, b3b7465ee8e21b77, fffff800028d8000, 1}

Probably caused by :  Unknown_Image ( ANALYSIS_INCONCLUSIVE )

Followup:  MachineOwner
---------

0:  kd> !analyze -v
*******************************************************************************
*                                                                             *
*                        Bugcheck Analysis                                    *
*                                                                             *
*******************************************************************************

CRITICAL_STRUCTURE_CORRUPTION (109)
This bugcheck is generated when the kernel detects that critical kernel code or
data have been corrupted. There are generally three causes for a corruption:
1) A driver has inadvertently or deliberately modified critical kernel code
or data. See http: //www.microsoft.com/whdc/driver/kernel/64bitPatching.mspx
2) A developer attempted to set a normal kernel breakpoint using a kernel
debugger that was not attached when the system was booted. Normal breakpoints,
"bp", can only be set if the debugger is attached at boot time. Hardware
breakpoints, "ba", can be set at any time.
3) A hardware corruption occurred, e.g. failing RAM holding kernel code or data.
Arguments:
Arg1:  a3a039d896654949, Reserved
Arg2:  b3b7465ee8e21b77, Reserved
Arg3:  fffff800028d8000, Failure type dependent information
Arg4:  0000000000000001, Type of corrupted region, can be
    0 :  A generic data region
    1 :  Modification of a function or .pdata
    2 :  A processor IDT
    3 :  A processor GDT
    4 :  Type 1 process list corruption
    5 :  Type 2 process list corruption
    6 :  Debug routine modification
    7 :  Critical MSR modification

Debugging Details:
------------------


BUGCHECK_STR:   0x109

CUSTOMER_CRASH_COUNT:   1

DEFAULT_BUCKET_ID:   VISTA_DRIVER_FAULT

PROCESS_NAME:   System

CURRENT_IRQL:   0

LAST_CONTROL_TRANSFER:   from 0000000000000000 to fffff800026d1f00

STACK_TEXT:  
fffff880`02fe05d8 00000000`00000000 :  00000000`00000109 a3a039d8`96654949 b3b7465e`e8e21b77 fffff800`028d8000 :  nt!KeBugCheckEx


STACK_COMMAND:   kb

SYMBOL_NAME:   ANALYSIS_INCONCLUSIVE

FOLLOWUP_NAME:   MachineOwner

MODULE_NAME:  Unknown_Module

IMAGE_NAME:   Unknown_Image

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:   0

BUCKET_ID:   BAD_STACK

Followup:  MachineOwner
---------

Następny błąd taki sam jak poprzedni.
Wypaliłeś płytkę to musi działać. Dobrze bootujesz z nośnika? Wystarczy uruchomić podczas startu boot menu zazwyczaj to jest klawisz funkcyjny F1-F12 i wybrać napęd. Zrób test pamięci najpierw obydwóch, jak pojawią się błędy (czasem nie tak szybko) to kończysz test, wyjmujesz jedną kostkę, uruchamiasz komputer i kolejny test. Może być uszkodzona zarówno jedna jak i wszystkie lub co gorsza banki pamięci na płycie głównej także.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.08.2011 16:57 przez thermalfake.)

19.08.2011 16:39

Róża Podziękowania od: mateusz28011
Znajdź wszystkie posty użytkownika
mateusz28011
Wdrażany
Liczba postów: 42
Post: #10

RE: Blue screen na systemie Windows 7 Home Premium


Wielkie dzięki 1 kość jest uszkodzona nawet kompa z nią nie włączyłem Uśmiechnięty Teraz trzeba wydać 80zł , a nie 160zł Zacieszacz
Wszyscy macie pomógł .

20.08.2011 12:07

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Czy mogę pozostać w systemie Windows 7 i nigdy nie dokonywać aktualizacji? JesonMile 1 2.436 13.07.2021 19:39
Ostatni post: LadyInBlue
Nie mogę zainstalować IE, gdyż jest ponoć nowsza wersja w systemie. A nie ma. solshine 2 1.912 18.11.2016 08:18
Ostatni post: Seba33
Rozwiązany Windows x64, słaby/stary sprzęt, Ciągłe problemy z Blue Screenami serekdanio 1 1.100 06.09.2016 13:55
Ostatni post: serekdanio
Zawieszanie się PC podczas pracy- Blue screen TheKordulka 0 1.119 16.06.2016 19:49
Ostatni post: TheKordulka
Rozwiązany Blue Screen Win7 przez uszkodzone urządzenie USB mkolos 3 2.169 09.03.2016 07:24
Ostatni post: mkolos
Rozwiązany [ ROZWIĄZANY ]Windows 7 x64 @ laptop ASUS - ciągłe blue screeny ordo 2 1.667 13.02.2016 11:36
Ostatni post: ordo
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.