Osiem Praw Szanownego Klienta |
|
LadyInBlue Pani SuperMod
Liczba postów: 19.073
|
Post: #1
Osiem Praw Szanownego Klienta
1. Klientowi nigdy nie przyjdzie na myśl ile kosztuje projekt, tylko ile można na tym projekcie zaoszczędzić..
2. Jeżeli udało Ci się wprowadzić w programie, wymagane przez klienta poprawki, wtedy on z nich zrezygnuje.. 3. Żaden klient nie wie czego właściwie chce.. 4. Każdy klient wie dokładnie czego nie chce.. 5. Żaden klient nie chce tego co masz już gotowe.. 6. Nie wie także co chciałby mieć zamiast tego.. 7. Klient, który najmniej płaci marudzi najwięcej.. 8. Klient żąda większych zmian dokładnie wtedy, kiedy produkt jest już gotowy. Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz. Windows ❼ Forum 18.10.2013 20:49 |
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Co thermal zastaje u nowego klienta | irocket | 2 | 665 |
01.03.2015 10:35 Ostatni post: thermalfake |
10 nowych praw ciążenia | LadyInBlue | 0 | 605 |
16.09.2013 21:47 Ostatni post: LadyInBlue |
Dwanaście praw dotyczących części składowych | LadyInBlue | 0 | 1.164 |
06.02.2012 21:12 Ostatni post: LadyInBlue |
Biuro obsługi klienta | LadyInBlue | 0 | 1.474 |
27.05.2011 09:49 Ostatni post: LadyInBlue |
10 Nowych Praw Ciążenia | LadyInBlue | 0 | 1.003 |
19.05.2011 09:35 Ostatni post: LadyInBlue |
14 Praw kobiety | LadyInBlue | 0 | 2.219 |
16.03.2011 14:10 Ostatni post: LadyInBlue |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: LadyInBlue Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |