Kodeks Profesjonalnego Konsultanta |
|
LadyInBlue Pani SuperMod
Liczba postów: 19.073
|
Post: #1
Kodeks Profesjonalnego Konsultanta
Nie używaj zdań złożonych.
Każde zdanie powtarzaj zawsze dwa razy. Każdą kwotę wysyłaj SMS-em - klient nigdy nie zapamięta. Nigdy nie odsyłaj do IVR - wiadomo, że to magia. Każdy telefon składa się ze słuchawki i mikrofonu, klienci mylą jedno z drugim. Klienci standardu wymagają specjalnej troski. Abonament znaczy klient. Jeżeli ktoś mówi że ma telefon z TakTak-a to znaczy że ma Alcatela. Jeżeli ktoś mówi że ma telefon Simplus to znaczy że ma Sagem'a Jeżeli ktoś nie wie jaki ma telefon to znaczy że ma Simplusa Jeżeli klient mówi że ma Alcatela to znaczy że ma Nokię. Jeżeli klient prosi o powtórzenie to trzeba wyłaczyć RIS. Każdy klient oczywiście wszystko ma opłacone. Klient nigdy sam nie ustawiał sobie przekierowań. Klient nigdy sam nie ustawiał sobie blokad. Blokady i przekierowania ustawiły się same.! Nie pytaj na kogo jest zarejestrowany telefon, przecież to oczywiste, że na mnie! Odpowiedź brzmiąca "JA" oznacza rodzica, brata, siostrę lub innego członka rodziny twojego rozmówcy. Pamiętaj: To Ty dziękujesz klientowi, gdyż to on wyświadczył Ci ogromną przysługę Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz. Windows ❼ Forum 01.10.2010 09:10 |
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
10 rzeczy, o których nigdy nie usłyszysz od konsultanta | LadyInBlue | 0 | 687 |
01.04.2013 21:33 Ostatni post: LadyInBlue |
Kodeks rycerza nowoczesnego | LadyInBlue | 0 | 1.125 |
21.06.2011 08:26 Ostatni post: LadyInBlue |
Kodeks Rycerza | LadyInBlue | 0 | 1.132 |
04.03.2011 10:51 Ostatni post: LadyInBlue |
Kodeks rycerza nowoczesnego | LadyInBlue | 0 | 1.069 |
05.10.2010 09:03 Ostatni post: LadyInBlue |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: LadyInBlue Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 0 głosów. |