Odpowiedz

Kodeks Profesjonalnego Konsultanta

 
LadyInBlue
Pani SuperMod

Liczba postów: 19.073
Post: #1

Kodeks Profesjonalnego Konsultanta


Nie używaj zdań złożonych.

Każde zdanie powtarzaj zawsze dwa razy.

Każdą kwotę wysyłaj SMS-em - klient nigdy nie zapamięta.

Nigdy nie odsyłaj do IVR - wiadomo, że to magia.

Każdy telefon składa się ze słuchawki i mikrofonu, klienci mylą jedno z drugim.

Klienci standardu wymagają specjalnej troski.

Abonament znaczy klient.

Jeżeli ktoś mówi że ma telefon z TakTak-a to znaczy że ma Alcatela.

Jeżeli ktoś mówi że ma telefon Simplus to znaczy że ma Sagem'a

Jeżeli ktoś nie wie jaki ma telefon to znaczy że ma Simplusa

Jeżeli klient mówi że ma Alcatela to znaczy że ma Nokię.

Jeżeli klient prosi o powtórzenie to trzeba wyłaczyć RIS.

Każdy klient oczywiście wszystko ma opłacone.

Klient nigdy sam nie ustawiał sobie przekierowań.

Klient nigdy sam nie ustawiał sobie blokad.

Blokady i przekierowania ustawiły się same.!

Nie pytaj na kogo jest zarejestrowany telefon, przecież to oczywiste, że na mnie!

Odpowiedź brzmiąca "JA" oznacza rodzica, brata, siostrę lub innego członka rodziny twojego rozmówcy.

Pamiętaj: To Ty dziękujesz klientowi, gdyż to on wyświadczył Ci ogromną przysługę

Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
[Obrazek: Lady_In_Blue.gif]
[Obrazek: sygnaasia.png]

Windows ❼ Forum

01.10.2010 09:10

Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
10 rzeczy, o których nigdy nie usłyszysz od konsultanta LadyInBlue 0 687 01.04.2013 21:33
Ostatni post: LadyInBlue
Kodeks rycerza nowoczesnego LadyInBlue 0 1.125 21.06.2011 08:26
Ostatni post: LadyInBlue
Kodeks Rycerza LadyInBlue 0 1.132 04.03.2011 10:51
Ostatni post: LadyInBlue
Kodeks rycerza nowoczesnego LadyInBlue 0 1.069 05.10.2010 09:03
Ostatni post: LadyInBlue
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.