Gwarancja TP-Link |
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #1
Gwarancja TP-Link
Piszę do Was moi drodzy z taką otóż sprawą.
Na dniach dostałem informację od dystrybutora routerów firmy TP-Link w sprawie reklamacji gwarancyjnych. Zacny dystrybutor firma Sunnyline Computer Products Poland sp. z o.o. ( http://www.sunnyline.com.pl ) niczym błyskawica poinformowała iż wszelkie sprzęty tej marki wysyłane przez sprzedawców od klienta końcowego będą musieli płacić za paczki tam i z powrotem. Takie opłaty nie dotyczą klienta końcowego. Debilizm tego dystrybutora jest nie do opisania, prowadzę serwis i każdy sprzęt zanim trafi na reklamację jest sprawdzany przed wysyłką czy faktycznie występuje, czy czasem klient ma np problem z konfiguracją lub innymi rzeczami. Wychodzi na to jeśli któryś z was pójdzie do sprzedawcy go reklamować, ten odeśle z kwitkiem. Ja wiem, że klient ma prawo zgłosić usterkę do sprzedawcy na mocy ustawy konsumenckiej. Nie rozumiem postępowania "krawaciarzy". Tych sprzętów nazbierało się teraz nieco i lepiej jak ja to poślę w całości jednym kurierem co wyszło by ich taniej, niż każda paczka wysyłana z osobna. Ja jestem między młotem i kowadłem, router tej klasy ma dość rozsądną cenę i w niemal każdym sklepie je sprzedają, moi szefowie na pewno nie zrezygnują z ich sprzedaży. Gdyby to zależało ode mnie już dawno bym podziękował za taką współpracę. Jeszcze te paczki są jakoś do przełknięcia jeśli poślę raz na jakiś czas hurtowo, lecz wytłumaczcie klientowi, że naprawa się przedłuży a on obstaje na swoim, że ma 14 dni na załatwienie sprawy (tak naprawdę wtedy kiedy przed tym terminem nie poinformuje się go o sposobie reklamacji). Czekam na wasze opinie i komentarze. W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 26.05.2011 19:14 |
fourup Niezarejestrowany |
Post: #2
RE: Gwarancja TP-Link
Wtedy mówisz klientowi, że gwarantem w tym przypadku, zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej jest dystrybutor, a dodatkowo, że wysyła kurierem z domu (pracy, czy innego wybranego miejsca) na koszt gwaranta, bez konieczności gonienia do sklepu. I, że po naprawie/wymianie dostaje również kurierem na miejsce, bez kolejnej gonitwy po odebranie sprzętu, co nierzadko wiąże się z koniecznością zwolnienia się wcześniej z roboty i utraty kilku złociszy...
Klientowi trzeba wykazać, że oddając u sprzedawcy na reklamację jest tylko stratny, a wysyłając osobiście - ma same plusy... Bo w końcu przecież tak właśnie jest! 26.05.2011 21:34 |
|
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #3
RE: Gwarancja TP-Link
Wytłumacz to niektórym niereformowalnym.
W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.05.2011 22:07 przez thermalfake.)
26.05.2011 22:07 |
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
[Wordpress 3.5] Link w części nagłówka | rafal723 | 0 | 1.821 |
03.02.2013 18:00 Ostatni post: rafal723 |
SMS - Link po wysłaniu sms | Xarian | 0 | 1.604 |
19.09.2011 16:31 Ostatni post: Xarian |
Link- Baner do was | Pawel_PI | 0 | 1.300 |
29.04.2011 09:53 Ostatni post: Pawel_PI |
Gwarancja na dysk Samsung | Koji | 4 | 3.155 |
25.03.2011 23:20 Ostatni post: Wajcheusz |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: thermalfake Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 0 głosów. |