Odpowiedz

Google: 'Scroogled' myli użytkowników

 
Portator
Redaktor

Liczba postów: 10.980
Post: #1
Information 

Google: 'Scroogled' myli użytkowników


Przedstawiciele Google po kilku miesiącach zabrali głos w sprawie kampanii 'Don't Get Scroogled'. Według nich Microsoft wprowadza użytkowników w błąd i przedstawia nieprawdę.
Google: 'Scroogled' myli użytkowników
Microsoft rozpoczął kampanię 'Don't Get Scroogled' pod koniec listopada ubiegłego roku. Pierwsze spoty przedstawiały jak Google oszukuje użytkowników swojej wyszukiwarki w przypadku wyszukiwania sklepów internetowych. Na pierwszej stronie wyników wyświetlane były odnośniki do tych sprzedawców, które reklamowały się na stronach Google, a które wcale nie musiały posiadać najlepszych ofert. Kolejne spoty przedstawiały w złym świetle usługę pocztową Gmail, w której wiadomości e-mail miały być analizowane pod kątem słów kluczy wykorzystywanych do dopasowania reklam.

Google wcześniej nie zwracało większej uwagi na działania Microsoftu i firmie nie przeszkadzał też fakt, że spoty 'Don't Get Scroogled' były pokazywane w amerykańskiej telewizji w okresie primetime, kiedy zasięg reklamy był największy. W końcu firma zabrała głos w tej sprawie. Podczas RSA Conference, poświęconej polityce prywatności i systemom zabezpieczeń, na temat kampanii Microsoftu wypowiedział się Keith Enrigh będący w Google dyrektorem zespołu zajmującego się polityką prywatności. Enrigh powiedział, że kampania wprowadza użytkowników w błąd, jest nieprawdziwa i nieoparta na żadnych konkretnych argumentach. Z drugiej strony wypowiedział się dyrektor tego samego działu w Microsofcie Brendon Lynch, który stwierdził, że spoty 'Don't Get Scroogled' mają na celu pokazanie użytkownikom, że usługi Google nie są jedynymi dostępnymi w sieci.

Oprócz tego wiele wskazuje na to, że Microsoft zakończył już swoją walkę z Google na poziomie spotów reklamowych. Według serwisu KQED.com firma nie wykupuje już czasu reklamowego w stacjach telewizyjnych i radiowych. Microsoft nie przedstawił i najprawdopodobniej nie przedstawi żadnych danych pokazujących na ile kampania 'Don't Get Scroogled' była opłacalna, ale każdy może być w stu procentach pewny, że Microsoft jeszcze nie raz będzie atakował politykę prywatności Google i przekonywał do korzystania ze swoich usług.

Źródło: .networkworld.com

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]
Windows ❼ Forum

02.03.2013 16:09

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
News Robak na Facebooku błyskawicznie zaraża użytkowników Windowsa Portator 0 1.242 27.06.2016 05:14
Ostatni post: Portator
News Microsoft wrabia użytkowników w aktualizację do systemu Windows 10 Portator 0 971 25.05.2016 05:30
Ostatni post: Portator
News MS Office ma 1,2 mld użytkowników Portator 0 848 02.04.2016 05:11
Ostatni post: Portator
News Instagram wprowadzi dwustopniową weryfikację użytkowników Portator 0 842 20.02.2016 06:43
Ostatni post: Portator
News Windows 10 usuwa programy bez zgody użytkowników! Portator 1 1.354 26.11.2015 17:38
Ostatni post: izaw
News YouTube ochroni użytkowników przed DMCA Portator 0 871 24.11.2015 06:19
Ostatni post: Portator
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.