Ciągłe, frustrujące Blue Screeny |
|
spandżbob Nowy
Liczba postów: 6
|
Post: #1
Ciągłe, frustrujące Blue Screeny
WItam.
Moje poprzednie posty były bardzo chaotyczne i nie zawierały najważniejszych informacji. Postanowiłem napisać jeszcze raz podając te informacje. A więc o czasu gdy pobrałem grę League of Legends na moim komputerze zaczęły pojawiać się Blue Screeny. Na początku widoczne były tylko w w.w. grze i pojawiały się po kilku/kilkunastu minutach rozgrywki. Po pewnym czasie Niebieskie Ekrany pojawiały się w innych grach, także dopiero po pewnym czasie od ich uruchomienia. Kilka dni później już samo uruchomienie gry, lub innego programu obciążającego kartę graficzną (albo czasem nawet playera YouTube) kończyło się tym frustrującym doświadczeniem. Oddałem laptopa do znajomego. Przeinstalował system i przejrzał dysk. Po powrocie z "naprawionym" komputerem uruchomiłem go. System poprosił o włączenie Oceny Wydajności systemu Windows. Uruchomiłem ją i poczekałem do końca jej działania. Po otrzymaniu oceny zabrałem się o instalacji sterowników karty graficznej i chipsetu z tej strony. Po instalacji sterowników grafiki i chipsetu system ponownie poprosił o uruchomienie Oceny Wydajności. Gdy System testował grafikę wyskoczył Blue Screen. Zreinstalowałem system. Po tym wydarzeniu kilkanaście dni nie korzystałem z komputera. Gdy ponownie go uruchomiłem, by jeszcze raz spróbować zagrać w jakąś grę ponownie ujrzałem Niebieski Ekran. Postanowiłem zainstalować sterowniki ze strony Intela i uruchomiłem na niej automatyczne wyszukiwanie. Znalazło sterowniki do grafiki i do chipsetu. Zainstalowałem te od grafiki. Po instalacji instalator poprosił o ponowne uruchomienie. Uczyniłem to. Podczas włączania komputera... Blue Screen. Następnie ignorując to zainstalowałem sterowniki od chipsetu. Przy ponownym uruchomieniu laptopa nic specjalnego się nie wydarzyło. Uruchomiłem grę i ujrzałem Niebieski Ekran. Nie wiem co robić. Proszę o pomoc. Załączam kilka linków: Pliki MiniDump (Klikamy Plik --> Pobierz) Specyfikacja i Model Laptopa Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC 08.07.2014 14:05 |
|
|
irocket Senior Moderator
Liczba postów: 2.337
|
Post: #2
RE: Ciągłe, frustrujące Blue Screeny
Sprawdziłem 4 najnowsze dumpy, każdy odnosi się do innego kodu, jeden wskazuje na sterownik usb, drugi na problem z siecią (tpcip.sys), trzeci jest od grafiki (problem z dx), jeden mógł być spowodowany przez Chrome (ten bsod wygląda na uszkodzony). Musi to thermalfake zobaczyć, żeby coś poradzić, ja nie wiem jak się za to zabrać.
08.07.2014 15:06 |
|
|
spandżbob Nowy
Liczba postów: 6
|
Post: #3
RE: Ciągłe, frustrujące Blue Screeny
irocket mimo wszystko dziękuję za fatygę. No trudno, poczekam, może thermalfake coś wymyśli
08.07.2014 18:35 |
|
|
thermalfake Ostatni Mohikanin
Liczba postów: 13.580
|
Post: #4
RE: Ciągłe, frustrujące Blue Screeny
Najwcześniej w piątek się za to wezmę bo to nie jest 5 minut roboty.
W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu. Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum. Nie udzielam porad via PW. 08.07.2014 21:44 |
|
|
spandżbob Nowy
Liczba postów: 6
|
Post: #5
RE: Ciągłe, frustrujące Blue Screeny
thermalfake, poczekam , w końcu są wakacje. Dziękuje za chęci
09.07.2014 01:49 |
|
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
Windows 7 64bit Blue Screen 116 | MisterDui | 5 | 2.109 |
02.03.2017 16:24 Ostatni post: thermalfake |
Częsty blue screen - ASUS | viOoluSkAaa | 3 | 1.572 |
20.12.2016 18:29 Ostatni post: dyzio2 |
Blue screen podczas zamykania systemu | Gasiu93 | 0 | 1.115 |
30.08.2016 23:06 Ostatni post: Gasiu93 |
Blue screen podczas użytkowania | zohn | 0 | 1.269 |
10.02.2016 13:33 Ostatni post: zohn |
Blue screen. | mati99mati | 1 | 1.516 |
01.01.2016 02:31 Ostatni post: thermalfake |
BLUE SCREEN | Kodzak21 | 1 | 1.266 |
19.12.2015 14:38 Ostatni post: thermalfake |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: spandżbob Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |